Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Operation Manager (DevOps Service)
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Manažér budete riadiť oddelenie zodpovedné za prevádzku zabezpečenia služieb v oblasti poskytovania ICT servisných služieb dodávky riešení a supportu. Tím bude predstavovať významný prínos k spokojnosti zákazníkov z pohľadu kvality, dodávok produktov, riešenia.
• V spolupráci s tímom budete realizovať súčasné aktivity podľa dohodnutých SLA, so zámerom identifikovať rizikové oblasti a synergie v rámci služieb a produktov
• Riadenie všetkých back-office procesov a prevádzkových činností podľa ITIL a dohľad nad plánovaním a plnením požiadaviek.
• Vyhodnocovanie nákladovosti a účasť na plánovaní zdrojov a rozpočtu oddelenia
• Spolu s tímom DevOps realizuje dodavky služieb z pohľadu zvýšenia funkcionality, kvality, výkonu a zníženia času potrebného na nasadenie produktov/riešení a odstránenia problémov
• Monitorovať náklady Produktov/riešení, identifikovať možné úspory nákladov pre zákazníkov a porovnávať aktuálny stav s inými dodávateľmi.
• Spoluúčasť pri riadení procesu zmien a zavádzania monitorovacích nástrojov Zabix/Naggios
• Účasť na výberových procesoch nových zamestnancov
• V spolupráci s tímom budete realizovať súčasné aktivity podľa dohodnutých SLA, so zámerom identifikovať rizikové oblasti a synergie v rámci služieb a produktov
• Riadenie všetkých back-office procesov a prevádzkových činností podľa ITIL a dohľad nad plánovaním a plnením požiadaviek.
• Vyhodnocovanie nákladovosti a účasť na plánovaní zdrojov a rozpočtu oddelenia
• Spolu s tímom DevOps realizuje dodavky služieb z pohľadu zvýšenia funkcionality, kvality, výkonu a zníženia času potrebného na nasadenie produktov/riešení a odstránenia problémov
• Monitorovať náklady Produktov/riešení, identifikovať možné úspory nákladov pre zákazníkov a porovnávať aktuálny stav s inými dodávateľmi.
• Spoluúčasť pri riadení procesu zmien a zavádzania monitorovacích nástrojov Zabix/Naggios
• Účasť na výberových procesoch nových zamestnancov
Iné výhody
- zázemie poprednej IT spoločnosti
- dynamický kolektív
- výborná firemná kultúra
- motivujúce finančné ohodnotenie
- zaujímavý bonusový systém
- mobilný telefón a notebook
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti
- dynamický kolektív
- výborná firemná kultúra
- motivujúce finančné ohodnotenie
- zaujímavý bonusový systém
- mobilný telefón a notebook
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná spoločnosť.
Stabilná medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické,IT,ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
IT management service
3
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie: Vysokoškolské vzdelanie (technické zameranie, alebo ekonomické), prax 3- 5 rokov na podobnej pozícii v oblasti people managementu, delivery managementu na prevádzke ICT, DevOps
• skúsenosti s riadením ľudí aspoň 10 , prípadne aj subdodávateľov.
• Jazykové znalosti: anglický jazyk - aktívne + PC anglicky jazyk
• Špeciálne IT znalosti: Orientácia v procesoch vývoja IT produktov, integrácie, dodávok služieb zákazníkom (delivery management)
• Znalosti monitorovacích nástrojov, výhoda Zabix/Naggios
• Znalosti princípov release štandardov (ITIL), všeobecné znalosti v oblasti správy a prevádzky podľa SLA
Iné požiadavky:
• Manažérske zručnosti, schopnosť riadiť ľudí a pracovať aj ako súčasť tímu.
- Skúsenosti s komunikáciou so zákaznikom
- Skúsenosti v aplikačných systémoch, prax s informačnými systémami, s riadením zmien v IS, prehľad v IT produktoch a terminológii.....
- Vysoká úroveň prezentačných a vyjednávacích zručností, obratnosť v konfliktných situáciách, schopnosť plánovať a systematicky pracovať, porozumenie logike aplikácií po funkčnej stránke, komunikačné, organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, dôslednosť, precíznosť a zodpovednosť, zákaznícka orientácia
• skúsenosti s riadením ľudí aspoň 10 , prípadne aj subdodávateľov.
• Jazykové znalosti: anglický jazyk - aktívne + PC anglicky jazyk
• Špeciálne IT znalosti: Orientácia v procesoch vývoja IT produktov, integrácie, dodávok služieb zákazníkom (delivery management)
• Znalosti monitorovacích nástrojov, výhoda Zabix/Naggios
• Znalosti princípov release štandardov (ITIL), všeobecné znalosti v oblasti správy a prevádzky podľa SLA
Iné požiadavky:
• Manažérske zručnosti, schopnosť riadiť ľudí a pracovať aj ako súčasť tímu.
- Skúsenosti s komunikáciou so zákaznikom
- Skúsenosti v aplikačných systémoch, prax s informačnými systémami, s riadením zmien v IS, prehľad v IT produktoch a terminológii.....
- Vysoká úroveň prezentačných a vyjednávacích zručností, obratnosť v konfliktných situáciách, schopnosť plánovať a systematicky pracovať, porozumenie logike aplikácií po funkčnej stránke, komunikačné, organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, dôslednosť, precíznosť a zodpovednosť, zákaznícka orientácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 3284588
Megjelentetés dátuma: 12.1.2018
2018-01-12
Régió: Bratislava Pozíció: IT manager, IT projektový manažér, Prevádzkový manažér, Servisný inžinier, Systémový administrátor Cég: Pro HR
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou