IT & Business Analyst

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Viedeň, Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou, upresnené na stretnutí
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

IT & Business Analyst je súčasťou tímu, ktorý navrhuje a vyvíja aplikácie pre celú grupu. Zodpovedá za back-endovú časť riešení.

Úlohy:
- Komunikácia so zákazníkom - získavanie a spracovanie požiadaviek na funkcionalitu IS
- Zhodnotenie vplyvu novej funkcionality na existujúci IS
- Zodpovednosť za realizáciu funkčnej a dátovej analýzy
- Návrh riešenia/novej business logiky, tvorba novej špecifikácie pre potreby programátorov, tvorba activity /integračných diagramov, modelovanie pomocou EA
- Koordinácia úloh týkajúcich sa customizácie a zmien implementovanej aplikácie
- Tvorba UAT testov/návrh test cases
- Spolupráca s analytickým a programátorským tímom, aplikačným manažérom, SW architektom, integračným špecialistom, projektovým manažérom
- Pravidelné cestovanie do Viedne - 3 dni v týždni

Iné výhody

- zázemie globálnej spoločnosti
- mladý dynamicky rozvíjajúci sa tím
- odborný a osobnostný rast
- zaujímavý benefitný program

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti informačných technológií.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

IT/Business analýza

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni
- Minimálne 2-3 roky skúsenosti v oblasti IT/business analýzy,
- Podmienkou je skúsenosť s projektami v oblasti bankovníctva
- Skúsenosti s analýzou SW, UML modelovanie, znalosť modelovacích nástrojov
- Skúsenosť s dátovou analýzou je výhodou
- Znalosť SQL (tvorba selektov)
- Záujem o back-endové riešenia
- Silné analytické a logické myslenie, flexibilita, orientácia na riešenie problémov, schopnosť identifikovať problém, komunikatívnosť, samostatnosť i schopnosť práce v tíme,
- Ochota cestovať do Viedne 3 dni v týždni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 3261480  Megjelentetés dátuma: 5.12.2017  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou, upresnené na stretnutí