BI Application Administrator (projekt vo Viedni)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Viedeň, Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou, závislé od skúseností
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

BI Application Administrator je členom tímu, ktorý zodpovedá za prevádzku nasadených BI aplikácií (prepojenie na zdrojové systémy, transformácie dát z produkčných a transakčných systémov do analytických dát, OLAP, vizualizácia dát-tvorba reportov).

- správa BI aplikácií, monitorovanie spustených procesov v systémoch - incident management, analýza vzniknutých problémov a ich odstránenie podľa štandardov SLA
- realease management, participácia na projektoch zmeny BI systémov, monitorovanie procesu implementácie zmeny a jej dopad na BI aplikácie, testovanie zmien pred nasadením do produkčného systému
- zodpovednosť za obnovu dát, tvorbu disaster recovery plánov, zálohovanie
- tvorba technickej dokumentácie
- komunikácia so zákazníkom, s implementačným tímom, IT manažérom
- on call duty

Iné výhody

- zázemie globálnej spoločnosti,
- mladý dynamicky rozvíjajúci sa tím,
- odborný a osobnostný rast - pravidelné odborné IT vzdelávanie
- zaujímavý sociálny program

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Medzinárodná IT spoločnosť zaoberajúca sa vývojom SW, správou infraštriktúry a riadením bezpečnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

administrácia BI aplikácií
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- technické, telco, IT vzdelanie
- minimálne 1-2 roky skúseností so správou a monitorovaním BI aplikácii
- skúsenosti s incident management, problem management, testovaním zmien
- znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni (písomná a verbálna komunikácia)
- základné znalosti OS Windows, Linux/skriptovanie Shell, skúsenosti s relačnými databázami a tvorba SQL selektov
- schopnosť pracovať samostatne, ale aj ako súčasť tímu
- výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
- flexibilita, time management
- vítané skúsenosti s prácou v medzinárodnom tíme
- ochota cestovať do Viedne (3 dni v týždni)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 2761383  Megjelentetés dátuma: 11.10.2016  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou, závislé od skúseností