Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Vedúci účtovného oddelenia
PRO Business Solutions s.r.o.
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.11.2020
1.11.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacZákladná mzda od 1.200€ brutto v závislosti od profesijných skúseností kandidáta.
1 200 EUR/mesiacZákladná mzda od 1.200€ brutto v závislosti od profesijných skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Riadenie, kontrolovanie a metodická podpora procesov správy a kontroly zdaňovania v rámci skupiny spoločnosti,
• Organizovanie a koordinácia činností pracovného tímu zodpovedajúceho za výpočty, odvody a dokumentáciu daní na skupinovej a závodovej úrovni,
• Spolupráca na výkone ostatných ekonomických agend a príprave ekonomických informácii v zmysle legislatívy a interných noriem,
• Zaisťovanie realizácie mesačnej a ročnej uzávierky,
• Spravovanie finančných operácií v oblasti daní a účtovníctva,
• Príprava mesačných finančných správ,
• Vypracovávanie pravidelného reportingu,
• V prípade nezhôd dozor nad dohľadaním a vyriešením nezrovnalostí,
• Dohliadanie nad dodržiavaním legislatívnych požiadaviek týkajúcich sa zverenej oblasti (dane a účtovníctvo),
• Monitorovanie legislatívy v oblasti povolaní a práva a štandardov na ochranu súkromia,
• Organizovanie auditu, zúčastňovanie sa auditu a pripravovanie podkladov pre audit,
• Organizovanie a príprava údajov pre výročnú správu.
• Organizovanie a koordinácia činností pracovného tímu zodpovedajúceho za výpočty, odvody a dokumentáciu daní na skupinovej a závodovej úrovni,
• Spolupráca na výkone ostatných ekonomických agend a príprave ekonomických informácii v zmysle legislatívy a interných noriem,
• Zaisťovanie realizácie mesačnej a ročnej uzávierky,
• Spravovanie finančných operácií v oblasti daní a účtovníctva,
• Príprava mesačných finančných správ,
• Vypracovávanie pravidelného reportingu,
• V prípade nezhôd dozor nad dohľadaním a vyriešením nezrovnalostí,
• Dohliadanie nad dodržiavaním legislatívnych požiadaviek týkajúcich sa zverenej oblasti (dane a účtovníctvo),
• Monitorovanie legislatívy v oblasti povolaní a práva a štandardov na ochranu súkromia,
• Organizovanie auditu, zúčastňovanie sa auditu a pripravovanie podkladov pre audit,
• Organizovanie a príprava údajov pre výročnú správu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- Príjemný kolektív
- Možnosť ďalšieho vzdelávania a profesionálneho rastu
- Balík sociálnych benefitov pre zamestnancov
- Príjemný kolektív
- Možnosť ďalšieho vzdelávania a profesionálneho rastu
- Balík sociálnych benefitov pre zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme uchádzačom za zaslanie aktuálneho CV v slovenskom a anglickom jazyku. Kontaktovaní budú len uchádzači, ktorí spĺňajú podmienky danej pozície. Za pochopenie ďakujeme.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Náš klient je výrobno-obchodná spoločnosť.
Náš klient je výrobno-obchodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
vedúci účtovného oddelenia
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Minimálne 3 roky praxe na podobnej vedúcej pozícii v oblasti účtovníctva PODMIENKOU,
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa v ekonomickom odbore PODMIENKOU,
• Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni PODMIENKOU,
• Skúsenosti s vedením malého tímu,
• Veľmi dobrá znalosť účtovnej aj daňovej oblasti a príslušných zákonov,
• Skúsenosť s reportingom a prípravou uzávierky,
• Dobré ovládanie MS Office,
• Skúsenosť s prácou s databázou a informačným systémom,
• Analytické myslenie,
• Dobré komunikačné a organizačné zručnosti.
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa v ekonomickom odbore PODMIENKOU,
• Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni PODMIENKOU,
• Skúsenosti s vedením malého tímu,
• Veľmi dobrá znalosť účtovnej aj daňovej oblasti a príslušných zákonov,
• Skúsenosť s reportingom a prípravou uzávierky,
• Dobré ovládanie MS Office,
• Skúsenosť s prácou s databázou a informačným systémom,
• Analytické myslenie,
• Dobré komunikačné a organizačné zručnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra PRO Business Solutions s.r.o.
Headhunting · Executive Search · HR consulting
Špecializujeme na oblasť personálneho poradenstva a služieb. Spájame profesionálov z rôznych oblastí. Vieme zastrešiť služby od výberu zamestnancov najmä formou Executive Search, Headhuntingu a Recruitmentu, cez rozvojové programy formou Development Center a Koučingu až po zisťovanie informácií o názoroch, postojoch, či motivácii zamestnancov formou prieskumov.
Medzi našich klientov patria veľké nadnárodné spoločnosti, ale aj menšie lokálne firmy. Naše riešenia sú efektívne, komplexné a individuálne nastavené podľa vašich potrieb.
Sme profesionáli a vážime si váš čas.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou.
Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.
Mária Harvaníková
PRO Business Solutions - Vaše riešenia
www.probs.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Headhunting · Executive Search · HR consulting
Špecializujeme na oblasť personálneho poradenstva a služieb. Spájame profesionálov z rôznych oblastí. Vieme zastrešiť služby od výberu zamestnancov najmä formou Executive Search, Headhuntingu a Recruitmentu, cez rozvojové programy formou Development Center a Koučingu až po zisťovanie informácií o názoroch, postojoch, či motivácii zamestnancov formou prieskumov.
Medzi našich klientov patria veľké nadnárodné spoločnosti, ale aj menšie lokálne firmy. Naše riešenia sú efektívne, komplexné a individuálne nastavené podľa vašich potrieb.
Sme profesionáli a vážime si váš čas.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou.
Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.
Mária Harvaníková
PRO Business Solutions - Vaše riešenia
www.probs.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3981175
Megjelentetés dátuma: 2.10.2020
2020-10-02
Régió: Banská Bystrica Pozíció: Hlavný účtovník, Účtovník Cég: PRO Business Solutions s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 200 EUR/mesiac