Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Špecialista call centra
Privatbanka, a.s.
Miesto práce
Einsteinova, Petržalka
Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiackonečná výška základnej mzdy závisí od skúseností, zručností a seniority kandidáta + ročná odmena + 13 plat
900 EUR/mesiackonečná výška základnej mzdy závisí od skúseností, zručností a seniority kandidáta + ročná odmena + 13 plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegu, ktorý v spolupráci s obchodnými útvarmi banky (privátni bankári a bankoví poradcovia) zabezpečí efektívnu telefonickú a elektronickú komunikáciu s neaktívnymi a potenciálnymi klientmi banky. Staneš sa dôležitou a priamou podporou tímu najlepších obchodníkov Privatbanky.
Nebudeš zabezpečovať priamy predaj produktov či služieb, Tvojou úlohou bude telefonicky poskytnúť základné informácie o banke a jej produktoch a získať súhlas volaných osôb so spracovaním ich osobných údajov (tzv. GDPR) pre účely zasielania informácií o bankových produktoch v budúcnosti.
Preto ak Ťa komunikácia baví, máš príjemný hlasový prejav, pozitívny prístup k práci a nechýba Ti optimizmus a vytrvalosť, radi Ťa privítame v našom tíme.
Oceníme Tvoj proaktívny prístup, samostatnosť a tiež praktické skúsenosti nadobudnuté z práce v call centre, zákazníckom centre, či pri akvizíciách zákazníkov.
Tvoje úlohy budú najmä:
• telefonicky oslovovať neaktívnych a potenciálnych klientov banky s cieľom získať ich súhlas so spracovaním osobných údajov (tzv. GDPR) pre účely zasielania informácií o bankových produktoch a službách,
• poskytovať potenciálnym klientom základné informácie o banke a jej produktoch (nebudeš produkty ponúkať, ani predávať),
• navrhovať nové spôsoby a metódy na zvýšenie efektivity komunikácie s potenciálnymi klientmi banky.
Nebudeš zabezpečovať priamy predaj produktov či služieb, Tvojou úlohou bude telefonicky poskytnúť základné informácie o banke a jej produktoch a získať súhlas volaných osôb so spracovaním ich osobných údajov (tzv. GDPR) pre účely zasielania informácií o bankových produktoch v budúcnosti.
Preto ak Ťa komunikácia baví, máš príjemný hlasový prejav, pozitívny prístup k práci a nechýba Ti optimizmus a vytrvalosť, radi Ťa privítame v našom tíme.
Oceníme Tvoj proaktívny prístup, samostatnosť a tiež praktické skúsenosti nadobudnuté z práce v call centre, zákazníckom centre, či pri akvizíciách zákazníkov.
Tvoje úlohy budú najmä:
• telefonicky oslovovať neaktívnych a potenciálnych klientov banky s cieľom získať ich súhlas so spracovaním osobných údajov (tzv. GDPR) pre účely zasielania informácií o bankových produktoch a službách,
• poskytovať potenciálnym klientom základné informácie o banke a jej produktoch (nebudeš produkty ponúkať, ani predávať),
• navrhovať nové spôsoby a metódy na zvýšenie efektivity komunikácie s potenciálnymi klientmi banky.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ak sa rozhodneš pre prácu u nás, určite oceníš:
- zaujímavú prácu pre lídra na trhu privátneho bankovníctva,
- príjemné, pozitívne nabité prostredie a super kolegov,
- odborné vzdelávanie,
- jazykové vzdelávanie,
- možnosť sebarealizácie,
- otvorenú komunikáciu,
- flexibilnú pracovnú dobu,
- príspevok na DDS,
- príspevok na stravné nad rámec zákona,
- sociálne benefity.
- zaujímavú prácu pre lídra na trhu privátneho bankovníctva,
- príjemné, pozitívne nabité prostredie a super kolegov,
- odborné vzdelávanie,
- jazykové vzdelávanie,
- možnosť sebarealizácie,
- otvorenú komunikáciu,
- flexibilnú pracovnú dobu,
- príspevok na DDS,
- príspevok na stravné nad rámec zákona,
- sociálne benefity.
Informácie o výberovom konaní
Ak sme Vás našou ponukou zaujali, dajte nám o sebe vedieť a pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku prostredníctvom portálu www.profesia.sk čo najskôr.
Za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti ďakujeme.
Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať uchádzačov, s ktorými sa radi stretneme na osobnom stretnutí.
Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na www.privatbanka.sk.
Za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti ďakujeme.
Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať uchádzačov, s ktorými sa radi stretneme na osobnom stretnutí.
Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na www.privatbanka.sk.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• samostatnosť,
• výborné komunikačné a prezentačné zručnosti,
• skúsenosti z práce v call centre VÝHODOU,
• proklientský prístup,
• ochota učiť sa,
• flexibilita a pohotovosť,
• zodpovednosť, spoľahlivosť,
• diskrétnosť.
• výborné komunikačné a prezentačné zručnosti,
• skúsenosti z práce v call centre VÝHODOU,
• proklientský prístup,
• ochota učiť sa,
• flexibilita a pohotovosť,
• zodpovednosť, spoľahlivosť,
• diskrétnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Privatbanka, a.s. je synonymum pojmu PRIVÁTNE BANKOVNÍCTVO. Sme a naďalej chceme byť bankou s najdynamickejšie rastúcim privátnym bankovníctvom na trhoch, kde pôsobíme. Úspešne udávame trendy v tejto oblasti a radíme sa k lídrom na slovenskom finančnom trhu. Paralelne so službami privátneho bankovníctva rozvíjame naše KORPORÁTNE BANKOVNÍCTVO. Svojim klientom poskytujeme špecializované finančné a investičné služby, ktoré odrážajú ich nároky a zohľadňujú predstavy o zhodnocovaní ich aktív.
Srdcom našej banky sú a vždy budú výnimoční ľudia – jednak klienti, a samozrejme zamestnanci, vďaka ktorým je Privatbanka symbolom individuálneho prístupu v bankovníctve. Naším cieľom je preto vytvárať zamestnancom priaznivé podmienky pre ich kontinuálny odborný aj kariérny rast. Pri výbere nových zamestnancov kladieme veľký dôraz nielen na vysokú odbornú kvalifikáciu a profesionálnu úroveň, ale aj na potenciál posúvať sa vpred. Tento potenciál vnímame ako nevyhnutný katalyzátor nášho výkonu na ceste za dôverou klientov a k ekonomickým úspechom.
Srdcom našej banky sú a vždy budú výnimoční ľudia – jednak klienti, a samozrejme zamestnanci, vďaka ktorým je Privatbanka symbolom individuálneho prístupu v bankovníctve. Naším cieľom je preto vytvárať zamestnancom priaznivé podmienky pre ich kontinuálny odborný aj kariérny rast. Pri výbere nových zamestnancov kladieme veľký dôraz nielen na vysokú odbornú kvalifikáciu a profesionálnu úroveň, ale aj na potenciál posúvať sa vpred. Tento potenciál vnímame ako nevyhnutný katalyzátor nášho výkonu na ceste za dôverou klientov a k ekonomickým úspechom.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3573574
Megjelentetés dátuma: 19.3.2021
2021-03-19
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Cég: Privatbanka, a.s.
Alapbér (bruttó): 900 EUR/mesiac