Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Pracovník infolinky pre zákaznícky servis
Miesto práce
Žilina
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
- základná mzda 800 €, potom postupný nárast
- 2 500 € ročná odmena v závislosti od hodnotenia výkonnosti
- nadštandardné príplatky za prácu počas víkendov nad rámec Zákonníka práce
- mimoriadne odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Nebaví Ťa už predávať, rád však komunikuješ?
Do nášho tímu hľadáme dynamického a pozitívne naladeného kolegu, ktorý rád telefonuje.
Čo od Teba budeme očakávať?
Do nášho tímu hľadáme dynamického a pozitívne naladeného kolegu, ktorý rád telefonuje.
Čo od Teba budeme očakávať?
- Vykonávať telefonickú a emailovú komunikáciu s klientom na nonstop linke
- Poskytovať poradenstvo o bankových produktoch a službách
- Podávať všeobecné a aktuálne informácie o banke klientom
- Prijímať sťažnosti a podnety klientov
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem zaujímavej práce ponúkame aj:
- počas zaškolovacieho procesu pracuješ pri skúsenejšom kolegovi
- kvalitné interné školenia a podpora pri osobnostnom raste
- atraktívne finančné ohodnotenie a ročné odmeny pre tých najlepších
- mobilný telefón s výhodným zamestnaneckým paušálom a neobmedzeným internetom aj na osobné účely
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- stravné lístky
- príjemné, moderné pracovné prostredie a dobrý kolektív
- stabilné prostredie v prosperujúcej spoločnosti
- súťaže a spoločné aktivity pre tím
- nastavenie zmien podľa potreby – voľné dni počas týždňa
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predchádzajúce pracovné skúsenosti z oblasti komunikácie s klientom sú veľkou výhodou, ak ich však nemáš, všetko Ťa naučíme
- časová flexibilita – práca v nepretržitej prevádzke, ochota pracovať na 7,5 hodinové zmeny (ranné, poobedné aj nočné).
- príjemné vystupovanie a prejav, komunikatívnosť, zodpovednosť a lojálnosť
- orientácia na plnenie cieľov, vysoké pracovné nasadenie a schopnosť rýchlo sa učiť nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prima banka je v posledných rokoch najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na Slovensku a podľa nezávislých prieskumov má už štvrtý rok po sebe najspokojnejších klientov spomedzi najväčších slovenských bánk.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.
Adresa spoločnosti
Kontakt
E-mail: poslať životopis
www.primabanka.sk
Prečo pracovať pre nás
- Máme jasný smer, sme úspešní a dynamicky rastieme
- Venujeme sa zmysluplnej práci, ktorá nás baví
- Sme rýchli, jednoduchí, féroví a efektívni
- Zaškolíme vás a pomôžeme vám kariérne rásť
- Všetko, čo robíme, robíme pre spokojnosť našich klientov
ID: 3567685
Megjelentetés dátuma: 2.1.2019
2019-01-02
Régió: okres Žilina Pozíció: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Cég: Prima banka Slovensko, a.s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: - základná mzda 800 €, potom postupný nárast
- 2 500 € ročná odmena v závislosti od hodnotenia výkonnosti
- nadštandardné príplatky za prácu počas víkendov nad rámec Zákonníka práce
- mimoriadne odmeny