Špecialista podpory predaja

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme samostatného, zodpovedného, spoľahlivého a tímovo orientovaného kolegu, ktorý využije jedinečnú príležitosť a v roli Špecialistu podpory predaja sa bude podieľať na zlepšovaní vybraných pobočkových procesov, na komunikácií s pobočkami, vrátane spolupráce na rozvoji zamestnancov banky formou produktových e- kurzov, testov znalostí a vybraných školení aj v roli lektora.

Konkrétne bude zodpovedať za:
  • Zjednodušovanie vybraných pobočkových procesov
  • Zrozumiteľnosť a jednoduchú formu i obsah komunikácie medzi pobočkami a centrálou
  • Vytváranie a pravidelnú aktualizáciu produktových e- kurzov a testov znalostí (Itester)
  • Monitorovanie a reporting vybraných procesov podpory predaja
  • Organizáciu a zaistenie podpory pre externé a interné školenia, vrátane evidencie a štatistiky školení
  • Pri vybraných školeniach podiel na rozvoji v roli lektora
  • Zaisťovanie rotácií zamestnancov centrály na pobočkách

Zamestnanecké výhody, benefity

Okrem zaujímavej práce ponúkame aj:
  • Kvalitné interné školenia a podpora pri osobnostnom raste.
  • Zaujímavé finančné ohodnotenie a ročné odmeny pre tých najlepších.
  • Mobilný telefón s výhodným zamestnaneckým paušálom a neobmedzeným internetom aj na osobné účely.
  • Stravné lístky.
  • Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.
  • Príjemné, moderné pracovné prostredie a dobrý kolektív.
  • Stabilné prostredie v prosperujúcej spoločnosti.

Informácie o výberovom konaní

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Min. 2 roky praxe ako klientský pracovník alebo osobný bankár, príp. riaditeľ pobočky
  • Schopnosť efektívnej práce s dátami- znalosť MS Excel na pokročilej úrovni
  • Aspoň základná skúsenosť s vytváraním prezentácií v Power Point
  • Základná skúsenosť s prezentovaním, príp. s vedením školení

Vhodný kandidát na pozíciu by sa mal tiež vyznačovať:
  • Schopnosťou efektívnej tímovej spolupráce
  • Analytickým myslením, samostatnosťou a spoľahlivosťou
  • Orientáciou na zákazníka a predajnými zručnosťami
  • Inovatívnosťou a schopnosťou prinášať zefektívnenia v produktoch aj procesoch
  • Profesionálnou úrovňou komunikácie a prezentačnými zručnosťami
  • Zmyslom pre detail a zároveň koncepčným myslením
  • Motiváciou učiť sa novému, proaktivitou a otvorenosťou voči zmenám
  • Vysokým pracovným nasadením, húževnatosťou a flexibilitou
  • Vytrvalosťou v dosahovaní cieľov, zameraním na výsledky a kvalitu
  • Časovou flexibilitou kvôli pracovným cestám do Žiliny

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Prima banka je v posledných rokoch najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na Slovensku a podľa nezávislých prieskumov má už štvrtý rok po sebe najspokojnejších klientov spomedzi najväčších slovenských bánk.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.

Adresa spoločnosti

Kontakt

www.primabanka.sk

www.primabanka.sk
Prečo pracovať pre nás
  • Máme jasný smer, sme úspešní a dynamicky rastieme
  • Venujeme sa zmysluplnej práci, ktorá nás baví
  • Sme rýchli, jednoduchí, féroví a efektívni
  • Zaškolíme vás a pomôžeme vám kariérne rásť
  • Všetko, čo robíme, robíme pre spokojnosť našich klientov
ID: 2082591  Megjelentetés dátuma: 19.5.2017