Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Dispečer
PRAMA s.r.o.
Miesto práce
Žilinský kraj
Žilinský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
950 Eur + pravidelné zvyšovanie mzdy + 13. a 14.plat
950 Eur + pravidelné zvyšovanie mzdy + 13. a 14.plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme osobu na dynamickú a pestrú pracovnú pozíciu kde budete koordinovať tím vodičov sk. C a sk. E, strojníkov.
Jedná sa o prepravu cca do 100 km v okolí miesta výkonu práce - Bytča.
Náplň práce:
- organizovať a kontrolovať prepravu nákladnými vozidlami prevádzky,
- kontrolovať a schvaľovať došlé faktúry za PHM, opravy a údržbu nákladných áut,
- organizovať termíny a časy nakládok u dodávateľov,
- personálne vedenie a organizácia práce zamestnancov spoločnosti – vodičov na prevádzke,
- zabezpečiť dodržiavanie zákonom povolených maximálnych časov prepravy,
- kontrola platnosti oprávnení vodičov v zmysle platnej legislatívy,
- kontrola a optimalizácia celkových nákladov na dopravu,
- starostlivosť o vozový park – pravidelné prehliadky, technický stav, a pod.,
- spolutvorba plánu nákladov a jeho dodržiavanie,
- zvyšovanie efektivity využívania nákladný vozidiel,
- vedenie evidencie a kontrola nákladov,
- organizácia železničnej prepravy vrátane komunikácie so železničnými prepravcami,
- akékoľvek ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadených.
V prípade Vášho záujmu Vám vieme ponúknuť aj priestor do budúcnosti na kariérny rast na manažérsku pozíciu ako aj odborný rast alebo Job Rotation.
Jedná sa o prepravu cca do 100 km v okolí miesta výkonu práce - Bytča.
Náplň práce:
- organizovať a kontrolovať prepravu nákladnými vozidlami prevádzky,
- kontrolovať a schvaľovať došlé faktúry za PHM, opravy a údržbu nákladných áut,
- organizovať termíny a časy nakládok u dodávateľov,
- personálne vedenie a organizácia práce zamestnancov spoločnosti – vodičov na prevádzke,
- zabezpečiť dodržiavanie zákonom povolených maximálnych časov prepravy,
- kontrola platnosti oprávnení vodičov v zmysle platnej legislatívy,
- kontrola a optimalizácia celkových nákladov na dopravu,
- starostlivosť o vozový park – pravidelné prehliadky, technický stav, a pod.,
- spolutvorba plánu nákladov a jeho dodržiavanie,
- zvyšovanie efektivity využívania nákladný vozidiel,
- vedenie evidencie a kontrola nákladov,
- organizácia železničnej prepravy vrátane komunikácie so železničnými prepravcami,
- akékoľvek ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadených.
V prípade Vášho záujmu Vám vieme ponúknuť aj priestor do budúcnosti na kariérny rast na manažérsku pozíciu ako aj odborný rast alebo Job Rotation.
Zamestnanecké výhody, benefity
- dobré platové ohodnotenie v závislosti od Vašich pracovných skúseností,
- možnosť odborného, kariérneho a platového rastu,
- práca pre silnú a stabilnú nemeckú spoločnosť s medzinárodným pôsobením,
- 13. a 14. plat,
- príspevok na dochádzku 50 - 100 Eur/ mesiac,
- stravné lístky v sume 3,60 Eur / deň, v prípade nadčasov navyše zohľadnené, na stravný lístok zamestnanec dopláca len 1 Eur,
- zaujímavé Teambuildingy,
- otvorená komunikácia naprieč celou firmou.
- možnosť odborného, kariérneho a platového rastu,
- práca pre silnú a stabilnú nemeckú spoločnosť s medzinárodným pôsobením,
- 13. a 14. plat,
- príspevok na dochádzku 50 - 100 Eur/ mesiac,
- stravné lístky v sume 3,60 Eur / deň, v prípade nadčasov navyše zohľadnené, na stravný lístok zamestnanec dopláca len 1 Eur,
- zaujímavé Teambuildingy,
- otvorená komunikácia naprieč celou firmou.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, prosím zašlite nám Vašu žiadosť na email: [email protected].
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na
t.č. 0948/ 908 777.
Za Vaše žiadosti Vám vopred ďakujeme.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na
t.č. 0948/ 908 777.
Za Vaše žiadosti Vám vopred ďakujeme.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Našim klientom je silná nemecká spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami a cenným know-how, ktorá má medzinárodné pôsobenie.
Našim klientom je silná nemecká spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami a cenným know-how, ktorá má medzinárodné pôsobenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré komunikačné schopnosti,
- vynikajúca organizácia práce,
- odolnosť voči stresovým situáciám,
- skúsenosti v relevantnej oblasti ako napr. na pozícii Dispečera, Koordinátora v logistike, Vodiča, Manažéra dopravy a podob. sú výhodou,
- jazykové znalosti sú výhodou (hlavne anglický alebo nemecký jazyk),
- MS Office na používateľskej úrovni,
- flexibilita.
- vynikajúca organizácia práce,
- odolnosť voči stresovým situáciám,
- skúsenosti v relevantnej oblasti ako napr. na pozícii Dispečera, Koordinátora v logistike, Vodiča, Manažéra dopravy a podob. sú výhodou,
- jazykové znalosti sú výhodou (hlavne anglický alebo nemecký jazyk),
- MS Office na používateľskej úrovni,
- flexibilita.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť zabezpečujúca profesionálne personálne služby so špecializáciou na výber zamestnancov. Na našej metodike a prístupe ku klientom pracujeme mnoho rokov a máme za sebou množstvo úspešne zrealizovaných projektov.
S našimi klientmi budujeme partnerské vzťahy, ktoré zahŕňajú tvorbu stratégie a taktiky v oblasti inovatívnych riešení v riadení ľudských zdrojov.
Naše skúsenosti nám umožňujú zodpovedne sa venovať veľkým projektom. Ako malý tím však dokážeme poskytnúť osobný prístup, ktorý je vo väčších firmách málokedy k dispozícii.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
S našimi klientmi budujeme partnerské vzťahy, ktoré zahŕňajú tvorbu stratégie a taktiky v oblasti inovatívnych riešení v riadení ľudských zdrojov.
Naše skúsenosti nám umožňujú zodpovedne sa venovať veľkým projektom. Ako malý tím však dokážeme poskytnúť osobný prístup, ktorý je vo väčších firmách málokedy k dispozícii.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2917042
Megjelentetés dátuma: 17.6.2018
2018-06-17
Régió: Žilinský kraj Pozíció: Dispečer, Disponent, Koordinátor, Logistik, Office manager Cég: PRAMA s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 950 Eur + pravidelné zvyšovanie mzdy + 13. a 14.plat