Pretvárame informačné technológie
na úžitok pre zákazníkov

Pracovník IT service desku (lokalita Banská Bystrica)

Miesto práce
Banská Bystrica
Mzdové podmienky (brutto)
od 800,-€ + kvartálne odmeny
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Čo budeš robiť

Aktuálne sa rozhliadame po novej posile, ktorá bude pracovať na oddelení IT service desku.
Hľadáme niekoho, kto sa dokáže vynájsť v každej situácii vždy s úsmevom na tvári.
Staneš sa súčasťou skvelého tímu ľudí, ktorých náplňou práce je hlavne preberanie telefonických a mailových požiadaviek od zákazníka.

Tvojou úlohou bude:

  • Poskytovanie kvalitnej služby zákazníkom v čase Pon- Piat , 7-18 hod.
  • Preberanie telefonických, mailových požiadaviek od zákazníka
  • Registrácia a klasifikovanie požiadaviek do systému
  • Riadenie požiadavky počas jej celého životného cyklu
  • Komunikácia so zákazníkom a riešiteľmi druhej a tretej úrovne
  • Riešenie incidentov na základe databázy znalostí a popísaných postupov
  • Jednoduché inštalácie a správy užívateľských účtov v rôznych systémoch
  • Proaktívne eskalácie pri ohrození dodávky služby

Zručnosti a predpoklady na úspech

  • Pozícia je obsadzovaná ako zástup počas MD (minimálne na 1,5 roka)
  • MS Windows – pokročilý
  • MS Exchange – základy
  • MS Outlook – základy
  • IBM Lotus Notes - základy
  • Vzdialená správa HW&SW – základy
  • Administrácia Windows serverov (Active Directory, Group Policy) - základy
  • Administrácia LAN/WAN/VPN – základy
  • Výhodou, avšak nie nutnou podmienkou, je IT vzdelanie, predchádzajúce skúsenosti s prácou na Call Centre, prax z oblasti IT podpory
  • Znalosť metodiky ITIL výhodou
  • Skúsenosť s produktami Atllasian (Jira, Confluence) výhodou
  • Zvládanie problémového zákazníka
  • Výborné komunikačné zručnosti
  • Výborná znalosť gramatiky a dobrý písomný prejav
  • Príjemné vystupovanie
  • Dôslednosť, precíznosť
  • Flexibilita
  • Cieľavedomosť
  • Ambicióznosť
  • Systematický prístup k práci
  • Samostatnosť a proaktívny prístup
  • Zodpovednosť
  • Spoľahlivosť
  • Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Čo ponúkame

  • osobnostný a profesný rast v rámci firemnej politiky vzdelávania popri skúsených seniorných kolegoch
  • práca v mladom a kreatívnom tíme so skúsenými expertami
  • práca v dynamickej spoločnosti s najnovšími technológiami
  • inšpiratívne prostredie rôznorodých aplikácií bežiacich v cloude
  • možnosť osobného rastu a vzdelávania
  • flexibilný pracovný čas, možnosť čiastočného home office
  • rôzne firemné akcie a teambuildingové aktivity
  • pravidelné firemné raňajky a kvalitná káva zadarmo
  • atraktívny benefitný systém spoločnosti
  • zamestnanecké zľavy na produkty Slovak Telekom

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PosAm, popredná slovenská IT spoločnosť už vyše 30 rokov úspešne pomáha firmám na Slovensku aj v zahraničí dosahovať ich ciele.

Tajomstvo nášho úspechu spočíva v hlbokej znalosti podnikania zákazníkov a schopnosti prinášať im užitočné riešenia a služby. Sústreďujeme sa na lepšie fungovanie kľúčových aj podporných biznis procesov. Našou hlavnou kompetenciou, s najvyššou pridanou hodnotou, sú inovatívne softvérové riešenia. Patríme medzi hŕstku slovenských firiem, ktoré sa špecializujú na veľké projekty realizované na špičkovej úrovni. Pri realizácii softvérových diel prepájame do harmonického celku doménové a technologické znalosti s prvkami umelej inteligencie a tou najlepšou používateľskou skúsenosťou. Výsledkom je vysoká úžitková hodnota našich riešení, ktoré sú pripravené napĺňať súčasné aj budúce potreby našich zákazníkov.

Softvérové riešenia PosAm ponúka v oblasti workforce manažmentu, poisťovníctva, dopravy a verejnej správy. Našou ambíciou je neustále hľadať nové príležitosti, ako premieňať inovácie, dáta a informačné technológie na úžitok pre zákazníka. Vďaka tomu sa PosAm radí medzi najúspešnejšie slovenské firmy s etablovanou pozíciou na trhu.

V PosAm sa držíme myšlienky, že ak má napredovať celá spoločnosť, musia sa o to pričiniť tí najnadanejší. Spoločnosť sa systematicky venuje vzdelávaniu tak v rámci firmy, ako aj podpore mladých talentov a odmeňovaniu osobností, ktoré pozitívne ovplyvňujú rozvoj ďalšej generácie. Nadácia Dionýza Ilkoviča je úspešný projekt, ktorý inšpiruje a zároveň sa konkrétnymi krokmi snaží pomáhať so zlepšením vzdelávacieho systému na Slovensku.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Informačné technológie

Kontakt

Kontaktná osoba: Bronislava Znamenačková
Tel.: +421249239111
E-mail: poslať životopis
Poslať životopis
ID: 3984439  Megjelentetés dátuma: 9.10.2020  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 800,-€ + kvartálne odmeny