Manažér Občianskeho združenia a Nadačného fondu RaC a ich fundraisingových aktivít

Poradca podnikateľa, spol. s r.o.

Miesto práce
Martina Rázusa, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiac1000€ + odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nového kolegu pre našu Nadáciu a Občianske združenie RaC - viac info o fungovaní a aktivitách na http://www.rozumacit.sk/

Hlavné činnosti pracovnej pozície:

• Aktívne spolupodieľanie sa na oslovovaní donorov – darcov nadácie v spolupráci so štatutárom OZ a Nadácie RaC, s ambíciou po cca 1 roku prebrať plnú zodpovednosť za získavanie nových donorov.
• Komplexná administratívna podpora a organizačné zabezpečenie zverených projektov/aktivít (napr. komunikácia s dobrovoľníkmi, komunikácia so žiadateľmi a príjemcami o grant/finančnú výpomoc, nastavovanie zmluvných vzťahov, vyhľadávanie nových rodín/správa databázy, logistické zabezpečenie a organizácia stretnutí, príprava podkladov na stretnutia, tvorba rozpočtu - sledovanie a dodržiavanie rozpočtu projektu, vyúčtovanie a reporting pre donorov ai.)
• Distribuovanie získaných peňažných prostriedkov/hmotných darov rodinám, ktoré poskytujú deťom z detských domovov náhradnú osobnú starostlivosť,
• Aktívna účasť na marketingových aktivitách, súvisiacich s rozširovaním povedomia o rodinnej náhradnej starostlivosti s prepojením na donorov organizácií,
• Spoluzodpovednosť za realizáciu všetkých interných podujatí OZ a Nadácie RaC – dobrovoľnícke eventy, vianočný večierok, teambuildingy ai.
• Aktívna účasť na prepájaní, implementácií a rozvíjaní nových činnosti/projektov Nadácie a Občianskeho združenia RaC.

Zamestnanecké výhody, benefity

Mobilný telefón, notebook, auto na služobné účely.

Informácie o výberovom konaní

Posilní náš tím a ozvi sa na: [email protected]

Do výberového konania budú zaradení len uchádzači spĺňajúci požadované kritéria.

Nábor najvhodnejších uchádzačov realizujeme v mieste sídla spoločnosti, prípadne podľa dohody. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov zaradených do výberového konania za účelom pohovoru.

Všetky osobné údaje, ktoré nám vo svojich materiáloch poskytnete, považujeme za dôverné v zmysle nového zákona o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z. z. v znení neskorších právnych predpisov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.4.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).

Viac info nájdete na: https://www.zakon.sk/podmienky-spracovania-ou.xhtml

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme človeka ...
• ktorého baví sa učiť nové veci a rád prijíma veľké výzvy a spolupracuje na zmysluplných projektoch,
• ktorý akceptuje vysoké tempo a viacero súbežne bežiacich aktivít a vie si prácu efektívne rozdeliť,
• je trpezlivý, precízny, flexibilný a zodpovedný, no nechýba mu zanietenie,
• pedant, ktorý má veci na poriadku a ktorému neprekáža ani administratíva, tabuľky a opakujúce sa činnosti,
• zlepšovateľ, ktorý si všíma veci, iniciatívne prichádza s nápadmi a aktívne rieši problémy,
• ktorý je výborný komunikátor, vyjednávač a ma silné sociálne cítenie a schopnosť nadchnúť okolie pre dobrú vec,
• „v skratke“: psychológ, terapeut, manažér, obchodník a marketér v jednej osobe, ktorému nie sú ľahostajné osudy detí v detských domovoch, a ktorý by svoje schopnosti vedel využiť na skvalitnenie života detí s nepriaznivým osudom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradca podnikateľa
sme líder v poskytovaní systému ekonomických a právnych informácií na Slovensku. Viac ako 33 rokov osvetľujeme zákutia slovenskej legislatívy a pomáhame podnikateľom. Ukazujeme spoľahlivé skratky a riešenia v oblasti práva, daní a účtovníctva, miezd a personalistiky, verejnej správy i firemnej bezpečnosti. V online aj printovej podobe.

Viac o nás na: https://www.pp.sk/

Naše produktové značky:

www.danovecenturm.sk
www.mzdovecentrum.sk
www.vssr.sk
www.profivzdelavanie.sk
www.bezpecnostvpraxi.sk
www.epi.sk

V súčasnosti zamestnávame 120 zamestnancov v meste Žilina, kde máme aj vlastné sídlo firmy – PP Centrum. Dobré medziľudské vzťahy na pracovisku sú jednou z našich najsilnejších stránok. Sme priateľskí, pomáhame si a máme radi aj našich zákazníkov. Dávame každému priestor sa vyjadriť a pracujeme aktívne so spätnou väzbou.


Naši zamestnanci oceňujú hlavne:

Skvelý, priateľský a inšpiratívny kolektív.
Možnosť skĺbiť pracovné tempo so súkromným životom.
Hybridný pracovný čas - 50/50 - home office/fyzická účasť.
Zdravá miera slobody – vo vyjadrovaní názorov, myšlienok a i.
Pri problémoch vždy pomôžeme, nájdeme riešenie.
Veľa kreativity, nápadov a rozmanitosti.
Možnosť rásť a vzdelávať sa.
V PP sa nikdy nenudíme.
Zaujímavé zamestnanecké teambuldingy a účasť na konferenciách.

Sme Poradca podnikateľa, silná a rešpektovaná slovenská značka s tradíciou – a sme na to patrične hrdí.

Tešíme sa dovidenia.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 3848136  Megjelentetés dátuma: 14.1.2020  Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac