Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra

Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Spišská Nová Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Špecialista logistických operácií

Charakteristika pozície

Realizácia činností súvisiacich s plánovaním prepravy a prepravou tovaru odberateľovi. Administratívne činnosti súvisiace s príslušnými kontrolami vrátených obalov, vráteného tovaru, vystavovanie faktúr, dobropisov, diferenčných dokladov, tlač dokladov, príjem, evidencia a odovzdanie finančnej hotovosti, práca s PDA (personal digital assistant) zariadením a fiškálnymi tlačiarňami (registračnou pokladňou)
Práca na dobu určitú, zatupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky, nástup 1.3.2019.

Náplň práce

• Práca s objednávkami, vytvorenie, zmena, precenenie
• Vykonávanie evidencie v systéme SAP, SRM, prácu z PDA a fiskálnou tlačiarňou,
• Vykonávanie činnosti spojené s fakturáciou, kontrolami vrátených obalov, vráteného tovaru
• Príjem a výdaj finančných čiastok v pokladni
• Uzávierky registračnej pokladnice a fiškálnych tlačiarní, tlač príslušných zostáv a vedenie evidencie potrebnej k registračným pokladniciam
• Príjem a evidenciu finančnej hotovosti, prípravu peňažnej hotovosti v súlade s požiadavkami poverenej spoločnosti na odvoz finančnej hotovosti
• Spracovávanie a vystavovanie reklamácii od zákazníkov v spolupráci s OZ, skladom a reklamačným oddelením vo výrobnom závode
• Spravovanie aktuálnych dát pre plánovanie, PDA, profily dodávok zákazníkov, obmedzenia a iné
• Kontrola skladovej zásoby
• Kontrola dodržiavania časov nakládky a Plantouru zo strany dopravcov na lokálnej úrovni
• Kontrola výkonu služieb dodávateľov, vrátených obalov, pokladne, hodnoty dennej uzávierky registračnej pokladnice a jej uzávierky
• Práca na zmeny (5:00 – 22:00)

Požiadavky na kandidáta

• Stredoškolské s maturitou, ekonomického/technického smeru výhodou
• Prax na obdobnej pozícii výhodou
• Znalosť účtovníctva
• Znalosť práce na PC, SAP, MS Office elektronická pošta, registračná pokladňa
• Presnosť a dôslednosť vo vedení evidencie
• Bezúhonnosť
• Komunikatívnosť, orientácia na zákazníka, schopnosť samostatného riešenia problémov

Ponúkame

• Prácu pre úspešnú a stabilnú medzinárodnú spoločnosť
• Prepracovaný systém osobného a profesionálneho rozvoja
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátane zamestnaneckého piva a rôznych príspevkov
• Základná mzda od 858 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta.
• Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity

V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.

ID: 3580296  Megjelentetés dátuma: 17.1.2019  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.