Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
1st & 2nd Level Supporter (m/w) – Slovenský Jazyk
Pidas Österreich GmbH
Arbeitsort
Wien, Österreich
Wien, Österreich
Art des Arbeitsverhältnisses
Vollzeitbeschäftigung, Teilzeitbeschäftigung
Vollzeitbeschäftigung, Teilzeitbeschäftigung
Einstellungstermin
01.09.2020
01.09.2020
Gehalt (brutto)
1 960 EUR/MonatPre túto napínavú pozíciu Vám ponúkame základný ročný plat na plný úväzok od 27 400 EUR brutto podľa kvalifikácie a pracovných skúseností. Príplatok v závislosti od kvalifikácie alebo praxe je samozrejme možný.
1 960 EUR/MonatPre túto napínavú pozíciu Vám ponúkame základný ročný plat na plný úväzok od 27 400 EUR brutto podľa kvalifikácie a pracovných skúseností. Príplatok v závislosti od kvalifikácie alebo praxe je samozrejme možný.
Informationen über die Arbeitstelle
Arbeitsinhalt, Befugnisse und Verantwortlichkeiten
Inšpirujete našich zákazníkov svojimi jazykovými a odbornými znalosťami?
Naším poslaním je zmeniť zákazníkov na fanúšikov – pri tom sa spoliehame na najnovšie technológie a inovácie. Portfólio PIDAS zahŕňa konzultačné, softvérové a IT služby.
V CORE, ktoré je súčasťou PIDAS, sa staráme o viac ako 50 zákazníckych mandátov z regiónu DACH (Nemecko, Rakúsko, Švajciarsko) s viac ako 100 000 koncovými užívateľmi zo všetkých priemyselných odvetví na celom svete. Skúsená a na zákazníka orientovaná IT podpora, ako ste vy, vybavuje všetky prichádzajúce požiadavky zákazníkov prostredníctvom telefónu, e-mailu, chat-u, cez webový portál a sociálne médiá.
Pre jeden z týchto tímov v Center of Remote Excellence (CORE) vo Viedni hľadáme dlhodobú posilu, ktorá sa vyznačuje vynikajúcimi nemeckými a rovnako dobrými slovenskými znalosťami na úrovni technickej podpory!
Náplň Práce:
• Prijímate hlásenia IT porúch, otázky a požiadavky na zmeny
• Či už telefonicky, písomne alebo online - buďte spontánni, pretože žijete zákazníckou podporou
• Inšpirujte našich medzinárodných zákazníkov Vašou radosťou pri práci
• Ste spojka medzi zákazníkmi a 2nd Level Support
• Bodujte s Vašimi jazykovými znalosťami v nemčine a slovenčine
• Spracovávať a riešiť IT požiadavky profesionálne a kompetentne
• Presne a efektívne zaznamenávate, kontrolujete a posielate Tickety ďalej
• Premeňte zákazníkov na fanúšikov!
Tvoje silné stránky:
• Uprednostňujeme ľudí s IT vzdelaním
• Dobrá znalosť operačných systémov Microsoft a MS Office
• Veľmi dobré užívateľské znalosti počítača a technický záujem
• Nemčina a slovenčina na úrovni technickej podpory
• Skúsenosti so starostlivosťou o zákazníka alebo s IT podporou
• Výrazná servisná a pro-zákaznícka orientácia
• Radosť z kontaktu zo zákazníkom po telefóne a silné komunikačné schopnosti
• Presnosť, spoľahlivosť, pripravenosť na akciu
Naším poslaním je zmeniť zákazníkov na fanúšikov – pri tom sa spoliehame na najnovšie technológie a inovácie. Portfólio PIDAS zahŕňa konzultačné, softvérové a IT služby.
V CORE, ktoré je súčasťou PIDAS, sa staráme o viac ako 50 zákazníckych mandátov z regiónu DACH (Nemecko, Rakúsko, Švajciarsko) s viac ako 100 000 koncovými užívateľmi zo všetkých priemyselných odvetví na celom svete. Skúsená a na zákazníka orientovaná IT podpora, ako ste vy, vybavuje všetky prichádzajúce požiadavky zákazníkov prostredníctvom telefónu, e-mailu, chat-u, cez webový portál a sociálne médiá.
Pre jeden z týchto tímov v Center of Remote Excellence (CORE) vo Viedni hľadáme dlhodobú posilu, ktorá sa vyznačuje vynikajúcimi nemeckými a rovnako dobrými slovenskými znalosťami na úrovni technickej podpory!
Náplň Práce:
• Prijímate hlásenia IT porúch, otázky a požiadavky na zmeny
• Či už telefonicky, písomne alebo online - buďte spontánni, pretože žijete zákazníckou podporou
• Inšpirujte našich medzinárodných zákazníkov Vašou radosťou pri práci
• Ste spojka medzi zákazníkmi a 2nd Level Support
• Bodujte s Vašimi jazykovými znalosťami v nemčine a slovenčine
• Spracovávať a riešiť IT požiadavky profesionálne a kompetentne
• Presne a efektívne zaznamenávate, kontrolujete a posielate Tickety ďalej
• Premeňte zákazníkov na fanúšikov!
Tvoje silné stránky:
• Uprednostňujeme ľudí s IT vzdelaním
• Dobrá znalosť operačných systémov Microsoft a MS Office
• Veľmi dobré užívateľské znalosti počítača a technický záujem
• Nemčina a slovenčina na úrovni technickej podpory
• Skúsenosti so starostlivosťou o zákazníka alebo s IT podporou
• Výrazná servisná a pro-zákaznícka orientácia
• Radosť z kontaktu zo zákazníkom po telefóne a silné komunikačné schopnosti
• Presnosť, spoľahlivosť, pripravenosť na akciu
Zusätzliche Leistungen, Vorteile
Čo ponúkame:
• Pracujte pre číslo 1 v zákazníckom servise
• Možnosti osobného rozvoja
• Pravidelné eventy
• Priateľská a otvorená firemná kultúra
• Káva, čaj, ovocie zadarmo
• Pracujte pre číslo 1 v zákazníckom servise
• Možnosti osobného rozvoja
• Pravidelné eventy
• Priateľská a otvorená firemná kultúra
• Káva, čaj, ovocie zadarmo
Informationen über das Auswahlverfahren
Anforderungen an den Mitarbeiter
Für die Stelle sind Bewerber mit der Ausbildung geeignet
Mittelschulbildung ohne Abitur
Mittelschulbildung mit Abitur
Weiterbildung/höhere fachliche Ausbildung
Student der Universität
Universitätsausbildung (z. B. Bc., ...)
Mittelschulbildung mit Abitur
Weiterbildung/höhere fachliche Ausbildung
Student der Universität
Universitätsausbildung (z. B. Bc., ...)
Ausbildung im Fach
Informationstechnologie, Systeminformatik
Sprachkenntnisse
Deutsche Sprache - Fortgeschrittene (C1) und Slowakische Sprache - Expert (C2)
Andere Kenntnisse
Microsoft Exchange - Fortgeschrittene
Windows Server Administration - Fortgeschrittene
Windows Server Administration - Fortgeschrittene
Berufspraxis auf der Stelle/im Arbeitsbereich
1
Die Stelle ist für einen Absolventen geeignet
Ja
Inserierende Gesellschaft
Kurze Charakteristik der Gesellschaft
IT-Dienstleistung
Anzahl der Mitarbeiter
250-499 Mitarbeiter
ID: 3874716
Megjelentetés dátuma: 11.8.2020
2020-08-11
Régió: Österreich Pozíció: Customer Support Specialist, Helpdesk-Mitarbeiter/in, ICT-Spezialist/in, IT-Systemadministrator/in, Technischer Mitarbeiter m/w Cég: Pidas Österreich GmbH
Alapbér (bruttó): 1 960 EUR/Monat