1st & 2nd Level Supporter (m/w) – Slovenský Jazyk

Pidas Österreich GmbH

Arbeitsort
Wien, Österreich
Art des Arbeitsverhältnisses
Vollzeitbeschäftigung, Teilzeitbeschäftigung
Einstellungstermin
01.09.2020
Gehalt (brutto)
1 960 EUR/MonatPre túto napínavú pozíciu Vám ponúkame základný ročný plat na plný úväzok od 27 400 EUR brutto podľa kvalifikácie a pracovných skúseností. Príplatok v závislosti od kvalifikácie alebo praxe je samozrejme možný.

Informationen über die Arbeitstelle

Arbeitsinhalt, Befugnisse und Verantwortlichkeiten

Inšpirujete našich zákazníkov svojimi jazykovými a odbornými znalosťami?
Naším poslaním je zmeniť zákazníkov na fanúšikov – pri tom sa spoliehame na najnovšie technológie a inovácie. Portfólio PIDAS zahŕňa konzultačné, softvérové a IT služby.
V CORE, ktoré je súčasťou PIDAS, sa staráme o viac ako 50 zákazníckych mandátov z regiónu DACH (Nemecko, Rakúsko, Švajciarsko) s viac ako 100 000 koncovými užívateľmi zo všetkých priemyselných odvetví na celom svete. Skúsená a na zákazníka orientovaná IT podpora, ako ste vy, vybavuje všetky prichádzajúce požiadavky zákazníkov prostredníctvom telefónu, e-mailu, chat-u, cez webový portál a sociálne médiá.
Pre jeden z týchto tímov v Center of Remote Excellence (CORE) vo Viedni hľadáme dlhodobú posilu, ktorá sa vyznačuje vynikajúcimi nemeckými a rovnako dobrými slovenskými znalosťami na úrovni technickej podpory!

Náplň Práce:

• Prijímate hlásenia IT porúch, otázky a požiadavky na zmeny
• Či už telefonicky, písomne alebo online - buďte spontánni, pretože žijete zákazníckou podporou
• Inšpirujte našich medzinárodných zákazníkov Vašou radosťou pri práci
• Ste spojka medzi zákazníkmi a 2nd Level Support
• Bodujte s Vašimi jazykovými znalosťami v nemčine a slovenčine
• Spracovávať a riešiť IT požiadavky profesionálne a kompetentne
• Presne a efektívne zaznamenávate, kontrolujete a posielate Tickety ďalej
• Premeňte zákazníkov na fanúšikov!

Tvoje silné stránky:

• Uprednostňujeme ľudí s IT vzdelaním
• Dobrá znalosť operačných systémov Microsoft a MS Office
• Veľmi dobré užívateľské znalosti počítača a technický záujem
• Nemčina a slovenčina na úrovni technickej podpory
• Skúsenosti so starostlivosťou o zákazníka alebo s IT podporou
• Výrazná servisná a pro-zákaznícka orientácia
• Radosť z kontaktu zo zákazníkom po telefóne a silné komunikačné schopnosti
• Presnosť, spoľahlivosť, pripravenosť na akciu

Zusätzliche Leistungen, Vorteile

Čo ponúkame:

• Pracujte pre číslo 1 v zákazníckom servise
• Možnosti osobného rozvoja
• Pravidelné eventy
• Priateľská a otvorená firemná kultúra
• Káva, čaj, ovocie zadarmo

Informationen über das Auswahlverfahren

Kontaktná Osoba
Alexandra Estelberger
Recruiting Specialist
E-Mail: [email protected]

Anforderungen an den Mitarbeiter

Für die Stelle sind Bewerber mit der Ausbildung geeignet

Mittelschulbildung ohne Abitur
Mittelschulbildung mit Abitur
Weiterbildung/höhere fachliche Ausbildung
Student der Universität
Universitätsausbildung (z. B. Bc., ...)

Ausbildung im Fach

Informationstechnologie, Systeminformatik

Sprachkenntnisse

Deutsche Sprache - Fortgeschrittene (C1) und Slowakische Sprache - Expert (C2)

Andere Kenntnisse

Microsoft Exchange - Fortgeschrittene
Windows Server Administration - Fortgeschrittene

Berufspraxis auf der Stelle/im Arbeitsbereich

1

Die Stelle ist für einen Absolventen geeignet

Ja

Inserierende Gesellschaft

Kurze Charakteristik der Gesellschaft

IT-Dienstleistung

Anzahl der Mitarbeiter

250-499 Mitarbeiter
ID: 3874716  Megjelentetés dátuma: 11.8.2020  Alapbér (bruttó): 1 960 EUR/Monat