Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Samostatný hlavný účtovník/-čka pre výrobnú spoločnosť
PERSONALITY, s.r.o.
Miesto práce
Miesto výkonu práce je Bratislava_____, Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj
Miesto výkonu práce je Bratislava_____, Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou na základe preukázaných skúseností
dohodou na základe preukázaných skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
► Máte viacročné skúsenosti v oblasti vedenia podvojného účtovníctva (ideálne vo výrobnej spoločnosti) získané na poste samostatného účtovníka a zároveň ste dôsledný a analytický typ s dobrým prehľadom v platnej legistalíve, ktorého napĺňa práca s číslami?
► Tešíme sa na komunikáciu s empatickými ľuďmi, ktorí majú potrebné vedomosti a zároveň majú záujem pracovať v silnej slovenskej spoločnosti, ktorá pôsobí na našom trhu viac ako 25rokov, svoje aktivity úspešne realizuje aj v zahraničí a ktorá podporuje svojich zamestnancov v ďalšom raste a buduje s nimi stabilnú a dlhodobú spoluprácu..
► HLAVNÉ PRACOVNÉ ČINNOSTI:
► Tešíme sa na komunikáciu s empatickými ľuďmi, ktorí majú potrebné vedomosti a zároveň majú záujem pracovať v silnej slovenskej spoločnosti, ktorá pôsobí na našom trhu viac ako 25rokov, svoje aktivity úspešne realizuje aj v zahraničí a ktorá podporuje svojich zamestnancov v ďalšom raste a buduje s nimi stabilnú a dlhodobú spoluprácu..
► HLAVNÉ PRACOVNÉ ČINNOSTI:
- Komplexné vedenie podvojného účtovníctva v spoločnosti v súlade s platnou legislatívou
- Účtovanie jednotlivých položiek (faktúry aj zahraničné, banka, pokladňa a postupne aj mzdy)
- Príprava jednotlivých mesačných výkazov a ročných účtovných závierok
- Zodpovednosť za prípravu daňových priznaní k DPH a ostaným daniam
- Spolupráca pri tvorbe podkladov a komunikácia s externou audítorskou spoločnosťou
- Kontrola transakcií a riešenie zistených problémov
- Spracovanie saldokonta a ďalších reportov na základe potrieb vedúceho spoločnosti
- Kontakt s inštitúciami štátnej správy
- Podpora a komunikácia aj s inými oddeleniami v spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej slovenskej spoločnosti, ktorá úspešne rozvíja svoju obchodnú činnosť na Slovensku aj v zahraničí
- Podpora zamestnancov v ich ďalšom vzdelávaní a napredovaní (rôzne odborné a jazykové školenia)
- Firemné akcie pre zamestnancov
- Bezplatné monitorované firemné parkovisko, vlastné priestory
- Minimálna fluktuácia
- Koncoročné odmeny v závislosti od HV
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o danú pozíciu nám prosím zašlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku.
Vaše skúsenosti uvedené v životopise budú dôkladne posúdené, uchádzačov s relevantnými skúsenosťami budeme kontaktovať telefonickou formou v priebehu 14 dní.
Neúspešní uchádzači zostávajú evidovaní v našej internej databáze, ktorá je aktívne využívaná a pri práci a majú tak možnosť byť nami kontaktovaní so zaujímavými pracovnými ponukami aj v budúcnosti.
Vaše skúsenosti uvedené v životopise budú dôkladne posúdené, uchádzačov s relevantnými skúsenosťami budeme kontaktovať telefonickou formou v priebehu 14 dní.
Neúspešní uchádzači zostávajú evidovaní v našej internej databáze, ktorá je aktívne využívaná a pri práci a majú tak možnosť byť nami kontaktovaní so zaujímavými pracovnými ponukami aj v budúcnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Úspešná slovenská výrobná spoločnosť, ktorá pôsobí na našom trhu viac ako 25rokov, svoje aktivity úspešne realizuje aj v zahraničí, ponúka veľmi dobré zázemie pre pracovníkov.
Úspešná slovenská výrobná spoločnosť, ktorá pôsobí na našom trhu viac ako 25rokov, svoje aktivity úspešne realizuje aj v zahraničí, ponúka veľmi dobré zázemie pre pracovníkov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
výhodou je ekonomické, iné odborné
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vyžadujú sa viacročné skúsenosti so samostatným vedením podvojného účtovníctva a tiež prehľad v mzdovej agende
- Výhodou je predchádzajúce pôsobenie vo výrobnej spoločnosti a tiež znalosť nemeckého jazyka aspoň na mierne pokročilej úrovni (nie je podmienkou)
- Prehľad v platnej legislatíve a veľká miera samostanosti a iniciatívnosti (pri sledovaní jednotlivých zmien a oboznamovaní manažmentu)
- Užívateľská znalosť MS Office
- Zodpovednosť a dôslednosť pri práci
- Príjemné vystupovanie, priateľský prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID: 2802866
Megjelentetés dátuma: 8.11.2016
2016-11-08
Régió: Miesto výkonu práce je Bratislava_____, Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj Pozíció: Finančný analytik, Finančný manažér, Hlavný účtovník, Mzdový účtovník, Účtovník Cég: PERSONALITY, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou na základe preukázaných skúseností