Asistent/Asistentka predaja

Personal service, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 €

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do predajne v Bratislave hľadáme nových kolegov do mladého dynamického tímu !

Náplň práce:
– komunikácia so zákazníkmi, obsluha zákazníkov
– poskytovanie informácií o tovare, pomoc pri výbere tovaru a asistencia
– obsluhovanie hotovostných a bezhotovostných platieb
– dopĺňanie tovaru, kontrola regálov, aranžovanie predajne
– podieľanie sa na chode predajne
– práca s registračnou pokladnicou
– udržiavanie čistoty a poriadku na predajni
– pracovný čas : 9:00-19:00 (4 dni v týždni + každá druhá sobota (9:00-16:00), z toho 1 fixný deň v týždni voľno, ostatné striedanie)
- miesto výkonu práce : Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Zamestnanecké výhody, benefity

- mladý dynamický kolektív

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás táto pracovná pozícia oslovila a spĺňate všetky potrebné kritériá na dané pracovné miesto, zašlite nám prosím Váš životopis na emailovú adresu : [email protected] v slovenskom jazyku. V prípade otázok sa informujte na tel. číslach : 033 / 55 11 111, 0903 727 040, 0918 538 055 (Po-Pi medzi 8:00-16:00 hod.). V prípade že Váš zaslaný životopis bude spĺňať požiadavky zadané našim klientom, prizveme Vás na osobný pohovor. Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať požiadavky. Za pochopenie ďakujeme. Viac pracovných pozícií nájdete na www.personalservice.sk ! Tím Personal service

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Maloobchod - Celosvetová módna značka

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

– prax na podobnej pozícii min. 1 rok
– prax s registračnou pokladnicou veľkou výhodou
– precíznosť, dobrý zákaznícky servis
– príjemné vystupovanie
– pozitívny prístup k práci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Agentúra Personal service s.r.o. je personálno-vzdelávacia spoločnosť.
Ponúka komplexné služby v oblasti personalistiky, sprostredkovania práce a vzdelávacích tréningových programov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 3390136  Megjelentetés dátuma: 3.10.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 800 €