Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office manager/ka
People Elements, spol. s r. o.
Miesto práce
Zámocká, Bratislava
Zámocká, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
august/september 2019
august/september 2019
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiac800, plus ďalšie navýšenie podľa plnenia kvartálnych a ročných cieľov
800 EUR/mesiac800, plus ďalšie navýšenie podľa plnenia kvartálnych a ročných cieľov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie kancelárie, organizačné a administratívne zabezpečenie kancelárie (nájom, technika, občerstvenie)
- Administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti
- Denná operatíva
- Príprava podkladov a reportov (k projektom, z porád, ročné ciele)
- Evidencie (inventár, knižnica, technika a pod.)
- Komunikácia s dodávateľmi, úradmi a inštitúciami
- Spracovanie a príprava podkladov pre účtovnícku firmu
- Spracovanie a vystavovanie faktúr
- Vedenie základnej personálnej agendy (evidencia, spracovanie dovolenky, cestovné príkazy, schvaľovanie pracovných výkazov, a pod.)
- Komunikácia s účtovnými a právnymi službami
- Zodpovednosť za prípravu firemných zmlúv (zamestnanci, dodávatelia, klienti)
- Zabezpečenie upratovacích a ďalších služieb
- Spracovanie tréningovej agendy
- Zabezpečenie organizácie tréningov (tréningové materiály, catering, priestory, ubytovanie a pod.)
- Spracovanie a príprava podkladov pre výberové konania
- Spracovanie podkladov a správa firemnej stránky
- Administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti
- Denná operatíva
- Príprava podkladov a reportov (k projektom, z porád, ročné ciele)
- Evidencie (inventár, knižnica, technika a pod.)
- Komunikácia s dodávateľmi, úradmi a inštitúciami
- Spracovanie a príprava podkladov pre účtovnícku firmu
- Spracovanie a vystavovanie faktúr
- Vedenie základnej personálnej agendy (evidencia, spracovanie dovolenky, cestovné príkazy, schvaľovanie pracovných výkazov, a pod.)
- Komunikácia s účtovnými a právnymi službami
- Zodpovednosť za prípravu firemných zmlúv (zamestnanci, dodávatelia, klienti)
- Zabezpečenie upratovacích a ďalších služieb
- Spracovanie tréningovej agendy
- Zabezpečenie organizácie tréningov (tréningové materiály, catering, priestory, ubytovanie a pod.)
- Spracovanie a príprava podkladov pre výberové konania
- Spracovanie podkladov a správa firemnej stránky
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilná pracovná doba
- Možnosť vzdialenej práce a práce z domu podľa dohody
- Práca v centre mesta, veľmi dobrá dostupnosť
- Veľmi príjemné kancelárske priestory, bez open space-ov a nútenej klímy
- Priestor pre vlastný odborný rast
- Dni pracovného voľna naviac
- Možnosť podieľať sa na kľúčových činnostiach spoločnosti
- Služobný telefón a Ntb
- Možnosť vzdialenej práce a práce z domu podľa dohody
- Práca v centre mesta, veľmi dobrá dostupnosť
- Veľmi príjemné kancelárske priestory, bez open space-ov a nútenej klímy
- Priestor pre vlastný odborný rast
- Dni pracovného voľna naviac
- Možnosť podieľať sa na kľúčových činnostiach spoločnosti
- Služobný telefón a Ntb
Informácie o výberovom konaní
Životopis v slovenskom jazyku zasielať na emailovú adresu uvedenú v kontaktoch. Vybraných uchádzačov oslovíme a následný výber bude prebiehať 2-kolovým osobným pohovorom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zodpovednosť, dôraz na detaily, diskrétnosť, flexibilita, potreba efektívne organizovať svoju prácu a pracovať s prioritami
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme poradenská spoločnosť v oblasti riadenia ľudských zdrojov.Kvalita nami poskytovaných služieb sa opiera o skúsenosti konzultantov, ktorí viac ako desať rokov pôsobia v oblastiach HR poradenstva, diagnostiky a rozvoja zamestnancov. Našou snahou je zvyšovať hodnotu spoločností prostredníctvom optimalizácie riadenia ľudských zdrojov a rozvoja zamestnancov.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3667804
Megjelentetés dátuma: 14.5.2019
2019-05-14
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, HR Koordinátor, Office manager Cég: People Elements, spol. s r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 800 EUR/mesiac800, plus ďalšie navýšenie podľa plnenia kvartálnych a ročných cieľov