Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Koordinátor administratívy back office
PARTNERS INVESTMENTS, o.c.p., a.s.
Miesto práce
Slávičie údolie 106, Bratislava
Slávičie údolie 106, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.3.2021, resp. dohodou
1.3.2021, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacmzda môže byť vyššia na základe pracovných skúseností, schopností a znalostí zamestnanca
1 600 EUR/mesiacmzda môže byť vyššia na základe pracovných skúseností, schopností a znalostí zamestnanca
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívna a organizačná podpora pre manažment spoločnosti, ostatné oddelenia spoločnosti,
- vybavovanie žiadostí obchodníkov - poskytovanie základných informácií
- komunikáciu s klientmi, poskytovanie informácií o stave ich pokynov a o vyúčtovaní obchodov s finančnými nástrojmi,
- príprava podkladov pre výplatu peňažných prostriedkov klientov,
- súčinnosť pri zabezpečovaní plnenia oznamovacích povinností ako obchodníka s cennými papiermi voči klientom,
- súčinnosť pri zabezpečovaní plnenia oznamovacích povinností ako obchodníka s cennými papiermi voči regulátorom, napríklad voči Národnej banke Slovenska o obchodoch s finančnými nástrojmi v požadovanom rozsahu a termínoch,
- správa agendy reklamácií, sťažností a ďalších podnetov,
- testovanie nových aj existujúcich funkcionalít v back office softvéri
- zadávanie a riadenie požiadaviek na vývoj a úpravu funkcionalít dodávateľovi SW
- vybavovanie žiadostí obchodníkov - poskytovanie základných informácií
- komunikáciu s klientmi, poskytovanie informácií o stave ich pokynov a o vyúčtovaní obchodov s finančnými nástrojmi,
- príprava podkladov pre výplatu peňažných prostriedkov klientov,
- súčinnosť pri zabezpečovaní plnenia oznamovacích povinností ako obchodníka s cennými papiermi voči klientom,
- súčinnosť pri zabezpečovaní plnenia oznamovacích povinností ako obchodníka s cennými papiermi voči regulátorom, napríklad voči Národnej banke Slovenska o obchodoch s finančnými nástrojmi v požadovanom rozsahu a termínoch,
- správa agendy reklamácií, sťažností a ďalších podnetov,
- testovanie nových aj existujúcich funkcionalít v back office softvéri
- zadávanie a riadenie požiadaviek na vývoj a úpravu funkcionalít dodávateľovi SW
Zamestnanecké výhody, benefity
- 3 pracovné dni voľna navyše v kalendárnom roku (Sick day)
- 100% príspevok na stravné lístky, 4,50 €/deň
- zľavy na vybrané finančné produkty
- stabilné zázemie v ekonomicky silnej spoločnosti
- možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- kvalitné materiálne a technické vybavenie
- zaškolenie do príslušných oblastí práce
- 100% príspevok na stravné lístky, 4,50 €/deň
- zľavy na vybrané finančné produkty
- stabilné zázemie v ekonomicky silnej spoločnosti
- možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- kvalitné materiálne a technické vybavenie
- zaškolenie do príslušných oblastí práce
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak prejavíte záujem o účasť na výberovom konaní na túto pracovnú pozíciu, zašlite Váš štruktúrovaný profesný životopis na uvedené kontaktné údaje spoločnosti. V životopise prosím uveďte súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov v zmysle Zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Počet rokov praxe
2
2
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s aktívnym obchodovaním na finančných trhoch, skúsenosti s portfólio managementom.
- analytické a logické myslenie
- prezentačné schopnosti
- samostatnosť a komunikatívnosť
- včasné a správne vykonávanie pridelených úloh
- prehľad v oblasti bankových produktov, resp. produktov finančného trhu výhodou
- schopnosť pracovať ako súčasť tímu
- záujem o ďalší rozvoj schopností a vzdelávanie
- práca s databázami (Excel, Access, SQL výhodou)
- čistý register trestov
- analytické a logické myslenie
- prezentačné schopnosti
- samostatnosť a komunikatívnosť
- včasné a správne vykonávanie pridelených úloh
- prehľad v oblasti bankových produktov, resp. produktov finančného trhu výhodou
- schopnosť pracovať ako súčasť tímu
- záujem o ďalší rozvoj schopností a vzdelávanie
- práca s databázami (Excel, Access, SQL výhodou)
- čistý register trestov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť PARTNERS INVESTMENTS začala pôsobiť na slovenskom investičnom trhu v roku 2019 so silným profesionálnym zázemím finančných odborníkov sesterskej spoločnosti PARTNERS GROUP SK.
Ambíciou spoločnosti je osloviť všetkých, ktorí chcú zhodnotiť svoje úspory ešte lepšie ako doteraz — prostredníctvom akciových a dlhopisových ETF fondov.
Pod prísnym dohľadom Národnej banky Slovenska sa tak spoločnosť zameriava na tvorbu zaujímavých investičných riešení pre klientov, spravovanie portfólií a dlhodobý servis poskytovaný našimi odborníkmi.
Za spoločnosťou stojí tím renomovaných expertov, ktorí prinášajú tie najatraktívnejšie investičné riešenia s ohľadom na individuálne možnosti a požiadavky každého klienta a to všetko s pomocou najmodernejších technológií.
Ambíciou spoločnosti je osloviť všetkých, ktorí chcú zhodnotiť svoje úspory ešte lepšie ako doteraz — prostredníctvom akciových a dlhopisových ETF fondov.
Pod prísnym dohľadom Národnej banky Slovenska sa tak spoločnosť zameriava na tvorbu zaujímavých investičných riešení pre klientov, spravovanie portfólií a dlhodobý servis poskytovaný našimi odborníkmi.
Za spoločnosťou stojí tím renomovaných expertov, ktorí prinášajú tie najatraktívnejšie investičné riešenia s ohľadom na individuálne možnosti a požiadavky každého klienta a to všetko s pomocou najmodernejších technológií.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Adresa spoločnosti
ID: 4019383
Megjelentetés dátuma: 12.1.2021
2021-01-12
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Cég: PARTNERS INVESTMENTS, o.c.p., a.s.
Alapbér (bruttó): 1 600 EUR/mesiac