Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Analytik pre produktové oddelenie / Administratívny pracovník
PARTNERS Group SK s.r.o.
Miesto práce
Slávičie údolie 106, Bratislava
Slávičie údolie 106, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.4.2020, resp. dohodou
1.4.2020, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacmzda 1000 - 1200 € brutto mesačne na základe pracovných skúseností a schopností zamestnanca
1 000 EUR/mesiacmzda 1000 - 1200 € brutto mesačne na základe pracovných skúseností a schopností zamestnanca
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Bavia ťa čísla a práca s Excelom?
Pozícia analytika pre produktové oddelenie ti umožní využiť skúsenosti, analytické a logické myslenie pri tvorbe a nastavovaní reportov, analýz, štatistík, produktových pomôcok a manuálov. Tiež sa budeš zúčastňovať na zlepšení procesov a postupov.
Okrem toho ťa čaká:
- komunikácia (telefonická, mailová aj osobná) so sprostredkovateľmi a kontaktnými osobami partnerských spoločností v oblasti dôchodkového zabezpečenia a investícií (nezahŕňa komunikáciu s klientmi, ani sprostredkovanie obchodu)
- spolupráca pri tvorbe podporných predajných materiálov – prezentácie, produktové materiály, manuály a iné
- príprava a realizácia odborných školení
Pozícia analytika pre produktové oddelenie ti umožní využiť skúsenosti, analytické a logické myslenie pri tvorbe a nastavovaní reportov, analýz, štatistík, produktových pomôcok a manuálov. Tiež sa budeš zúčastňovať na zlepšení procesov a postupov.
Okrem toho ťa čaká:
- komunikácia (telefonická, mailová aj osobná) so sprostredkovateľmi a kontaktnými osobami partnerských spoločností v oblasti dôchodkového zabezpečenia a investícií (nezahŕňa komunikáciu s klientmi, ani sprostredkovanie obchodu)
- spolupráca pri tvorbe podporných predajných materiálov – prezentácie, produktové materiály, manuály a iné
- príprava a realizácia odborných školení
Zamestnanecké výhody, benefity
- 3 pracovné dni voľna navyše v kalendárnom roku (Sick day)
- 100% príspevok na stravné lístky, 4,50 €/deň
- zľavy na vybrané finančné produkty
- stabilné zázemie v ekonomicky silnej spoločnosti
- možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- kvalitné materiálne a technické vybavenie
- zaškolenie do príslušných oblastí práce
- 100% príspevok na stravné lístky, 4,50 €/deň
- zľavy na vybrané finančné produkty
- stabilné zázemie v ekonomicky silnej spoločnosti
- možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- kvalitné materiálne a technické vybavenie
- zaškolenie do príslušných oblastí práce
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak prejavíte záujem o účasť na výberovom konaní na túto pracovnú pozíciu, zašlite Váš štruktúrovaný profesný životopis na uvedené kontaktné údaje spoločnosti. V životopise prosím uveďte súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov v zmysle Zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- analytické a logické myslenie
- samostatnosť a komunikatívnosť
- včasné a správne vykonávanie pridelených úloh
- prehľad v oblasti investícií a dôchodkov, resp. produktov finančného trhu výhodou
- schopnosť pracovať ako súčasť tímu
- záujem o ďalší rozvoj schopností a vzdelávanie
- čistý register trestov
- samostatnosť a komunikatívnosť
- včasné a správne vykonávanie pridelených úloh
- prehľad v oblasti investícií a dôchodkov, resp. produktov finančného trhu výhodou
- schopnosť pracovať ako súčasť tímu
- záujem o ďalší rozvoj schopností a vzdelávanie
- čistý register trestov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh finančných služieb na Slovensku vstúpila spoločnosť PARTNERS GROUP SK v roku 2007 s ambíciou posunúť ho na kvalitatívne oveľa vyššiu úroveň a popritom sa postupne stať lídrom v poskytovaní privátnych finančných služieb. Našou najvyššou prioritou je klient a jeho záujmy, preto konáme v súlade s Etickým kódexom spoločnosti, ktorý vyjadruje našu vôľu prihlásiť sa k spoločenskej zodpovednosti za všetky naše aktivity. Spoločnosť PARTNERS GROUP SK je tak od začiatku svojho pôsobenia na trhu synonymom kvality a profesionality.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3867421
Megjelentetés dátuma: 6.3.2020
2020-03-06
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Referent správy poistenia, Špecialista reportingu Cég: PARTNERS Group SK s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac