Operátor call centra

OTP Banka Slovensko, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiac+ odmeňovanie podľa bonusového systému

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre naše call centrum poskytujúce zákaznícku podporu zákazníkom hľadáme nového kolegu/kolegyňu. Hľadáme človeka, ktorý bude trpezlivo odpovedať na otázky zákazníkov, len tak ho niečo nevyvedie z miery a rád pomôže nájsť to správne riešenie, ak si myslíš, že si to ty – POĎ K NÁM! :-)

Tvojou úlohou bude:
• telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi a následná starostlivosť o zákazníkov
• riešenie požiadaviek klientov, prípadné postúpenie požiadavky na kompetentný útvar banky
• aktívna ponuka produktov a služieb banky
• realizovanie bankových prieskumov
• dodržiavanie fixnej pracovnej doby podľa rozpisu zmien
• záznam a aktualizácia informácií v databáze


Zamestnanecké výhody, benefity

• stanete sa súčasťou stabilnej a dôveryhodnej banky
• stanete sa súčasťou banky rodinného typu, kde sú dôležité vzťahy a ľudskosť
• poskytneme Vám individuálny a trpezlivý prístup
• všetko Vás naučíme a poskytneme Vám potrebnú podporu
• doprajeme Vám work-life balance
• budete mať priestor pre kariérny a osobnostný rast a možnosť realizovať svoje nápady
• získate zaujímavé zľavy na čerpaní bankových a poistných produktov
• poskytujeme príspevok na DDS
• a máme mnoho iných benefitov, o ktorých sa môžeme porozprávať na osobnom stretnutí

Informácie o výberovom konaní

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40% uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujem

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  •  skúsenosť s prácou v call centre je výhodou

• veľmi dobré písomné a ústne komunikačné schopnosti a proaktívny prístup
• schopnosť samostatne riešiť komplikované situácie
• flexibilita (ochota pracovať na zmeny)
• schopnosť rýchlo sa naučiť potrebné procesy a dobré porozumenie procesom
• spoľahlivosť – denne podávať 100% výkon
• MS Office (Word, Excel, Outlook) – na užívateľskej úrovni
• zodpovednosť, samostatnosť, bezúhonnosť
• odolnosť voči stresu
• tímový duch

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

OTP Banka Slovensko a.s. je od 26. novembra 2020 súčasťou ČSOB Finančnej skupiny. Do zlúčenia obidvoch bánk do jednej pod značku ČSOB bude OTP Banka Slovensko na trhu aj naďalej pôsobiť pod vlastným menom. Viac informácií o procese spájania sa OTP Banky Slovensko s ČSOB a o plánovaných krokoch nájdete na stránke www.otpbanka.sk/spajamesa.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3925562  Megjelentetés dátuma: 17.6.2020  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. Alapbér (bruttó): 750 EUR/mesiac