Service Management Coordinator for Voice and SMS services

Podrobné informácie
Miesto práce
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2100 € / mes. brutto
Dôležitá informácia: Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti.

Informácie o pracovnom mieste

  • Zodpovedá za end-to-end kvalitu hlasových a SMS služieb.
  • Analyzuje kvalitatívne problémy mobilných daných služieb, navrhuje a manažérsky vedie akčné plány na riešenie detekovaných kvalitatívnych problémov v spolupráci s externými dodávateľmi aj internými tímami Orange Slovensko.
  • Pravidelne komunikuje stav kvality služieb smerom na business partnerov (marketing, predaj, CS...), na základe ich spätnej väzby navrhuje spôsoby vylepšenia kvality služieb.
  • Pravidelne komunikuje stav kvality služieb smerom na manažment Orange Slovensko s cieľom informovať o stave kvality a upozorniť na existujúce aj potenciálne kvalitatívne problémy.
  • Spolupracuje spolu s business partnermi a technickými oddeleniami pri príprave nových služieb a definícií servisných KPI.
  • Analyzuje plnenie SLA s tretími stranami a spolupracuje s oddelením kontrakt manažmentu pri uplatňovaní pokút. Definuje KPI pre kontrolu SLA medzi Orange Slovensko a tretími stranami za účelom kontroly kvality poskytovaných služieb. SPOC (single point of contact) pre tretie strany v oblasti monitorovania a kontroly kvalitativnych KPI.
  • Zodpovedá za prípravu a distribúciu SLA reportov pre business klientov, analýzu neplnenia SLA a prípravu a implementáciu nápravných opatrení.
  • Komunikuje s Orange Group v oblasti monitorovania a analýzy kvality služieb.
  • Prípravuje špecifikácie, spolupracuje na príprave stratégie, projektoch a implementácií nových OSS systémov hlavne z pohľadu monitorovania a vyhodnocovania kvality služieb.

Čo Vám za to dáme?
  • Od 2100 € / mes. brutto + garantovaný 13. plat, okrem toho 2x ročne veľmi zaujímavé výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov). Môžu Vám vylepšiť mzdu pred letnými dovolenkami a Vianocami.
  • Dobu neurčitú už po 3 mesačnej skúšobnej dobe.

Orange Benefity

Ako starostlivý zamestnávateľ máme pre Vás bohatú paletu benefitov, z ktorej si každý môže vybrať to svoje, pre správny balans medzi pracovným a súkromným životom. Delíme ich do 4 kategórií:

Komfort - Pre Vaše pohodlie a potreby
- Príspevok na mobilný telefón vo výške 350 € podľa vlastného výberu, každé dva roky
- Výhodná zamestnanecká ponuka k našim produktom a službám nielen pre Vás, ale aj pre Vašich blízkych
- Plne hradený príspevok na stravovanie vo forme gastrolístkov/gastrokariet (3,90 € / deň)
- Kompenzácia 8 dní PN/OČR

Balans - Pre rovnováhu práce a súkromia
- 5 dní dovolenky navyše
- 4 dni extra voľna (po vyčerpaní celej dovolenky)
- Svadobné a otcovské voľno
- Sabbatical

Zážitok - Chvíle a zážitky, ktoré nás spájajú
- Teambuildingové akcie
- Zamestnanecká párty
- Program Orange zdravšie - jóga a cvičenie pre zdravý chrbát
- Aktivity pre Vaše ratolesti - Medzinárodný deň detí, mikulášske balíčky

Voľba - Vyberte si to, čo Vás poteší v rámci benefitového portálu
Každý má svoje špecifické potreby a Orange to vie - dáva Vám na výber čerpať benefity cez portál Benefit Plus, v ktorom dostanete na kalendárny rok 900 € na čerpanie u rôznych poskytovateľov v oblasti zdravia, športu, cestovania, kultúry či finančných benefitov. Je potom už iba na Vás, či sa rozhodnete kúpiť lístky do kina, dobrú knihu, dovolenku či letenku do obľúbenej destinácie, alebo si prispievať do doplnkového dôchodkového sporenia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Certifikát odbornej spôsobilosti pracovníkov v elektrotechnike (alebo minimálne elektrotechnické vzdelanie)
  • Odborná znalosť telekomunikačnej technológie, architektúry siete a služieb
  • Schopnosť samostatnej práce s monitorovacími a troubleshooting systémami
  • Samostatná práca s PC - MS Windows, MS Office (Excel, Word, Powepoint), UNIX
  • Vodičský preukaz skupiny B

Informácie o výberovom konaní

Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.

Tešíme sa na Vaše reakcie!


Chcem túto prácu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.

V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.

Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.

Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie
ID: 3913035  Megjelentetés dátuma: 18.5.2020  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.