Hrdina zákazníckej linky

Podrobné informácie
Miesto práce
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.10.2019
Mzdové podmienky (brutto)
790€/ mes. brutto
+ variabilná zložka mzdy v závislosti od objemu predaja

Informácie o pracovnom mieste

Hľadáme hrdinov do tímu zákazníckej podpory, ktorí dennodenne s úsmevom pomáhajú naším zákazníkom.
Hrdina zákazníckej linky reprezentuje našu značku a má priamy vplyv na spokojnosť zákazníka. Vie vyriešiť každý jeho problém ako napríklad nejasnosti vo faktúre, výber vhodného produktu či nastavenie Orange služieb.

Čo bude náplňou vašej práce:
• komunikácia a pomoc zákazníkom na našej telefonickej linke 905
• pomoc pri budovaní dobrého mena Orangeu prostredníctvom skvelého zákazníckeho servisu
• aktívne predstavovanie nových produktov a predaj našich služieb

Koho hľadáme:
• komunikatívnych ľudí s pozitívnym prístupom k práci a schopnosťou rýchlo sa učiť
• hrdinov, ktorí zvládnu vyriešiť každý problém našich zákazníkov
• parťákov, ktorí zapadnú do nášho veselého tímu

Ako to u nás funguje:
Pracujeme na dvojzmennej prevádzke od 8:00 - 21:00 hod. Spokojnosť zákazníka je pre nás prvoradá, preto sme im k dispozícii 365 dní v roku. Tvoja spokojnosť je pre nás nemenej d-ležitá, preto budeš môcť zasiahnuť do tvorby svojho pracovného harmonogramu. Vďaka dvojzmennej prevádzke môžeš mať voľno počas pracovného týždňa a ušetriť si dovolenku na príjmený oddych.

Žiadny hrdina z neba múdry nespadol. Každý nováčik u nás prejde komplexným školením, počas ktorého ho vyškolíme v oblasti našich produktov a služieb a stane sa tak Orange expertom. Školenie je rozdelené na teoretickú a praktickú časť, počas ktorej si hrdinovia vyskúšajú aj hovory so zákazníkmi, aby mali predstavu, ako to vyzerá v praxi.

Ako u nás odmeňujeme našich hrdinov?
- k základnej zložke mzdy garantujeme 13.plat
- okrem toho 2 krát ročne zaujímavé výkonnostné bonusy, ktoré sa odvíjajú od splnených cieľov
- hrdinovia majú možnosť si privyrobiť aj variabilnou zložkou mzdy vďaka predaju našich produktov a služieb
- možnosťou zapojiť sa do rôznych motivačných súťaží o produkty alebo o zájazdy do zahraničia
- širokou paletou benefitov

Orange Benefity

Ako starostlivý zamestnávateľ máme pre našich hrdinov pripravenú širokú paletu benefitov s ohľadom na ich potreby a pohodlie. Benefity delíme do 4 kategórií:

KOMFORT
- plne hradený príspevok na stravovanie vo forme gastrolístkov/gastrokariet (3,90€/deň)
- príspevok na mobilný telefón podľa vlastného výberu
- zamestnanecký paušál pre každého nášho hrdinu úplne zadarmo, a tiež zvýhodnená ponuka pre jeho rodinných príslušníkov alebo priateľov
- kompenzácia 8 dní PN/OČR
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona

BALANS
- aby každý hrdina zachoval rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom, dostane od nás nejaké to voľno navyše, napríklad počas leta

ZÁŽITOK
- každý hrdina potrebuje svoj tím - ten vie utužiť v rámci spoločných teambuldingov, zamestnaneckej párty alebo pri spoločnej športovej aktivite podporovanej Orangeom

VOĽBA
- každý hrdina má svoje špecifické potreby a Orange to vie. Preto mu dáva na výber čerpať benefity v našej cafetérií, v ktorej dostane na kalendárny rok 900€ na čerpanie u rôznych poskytovateľov v oblasti zdravia, športu, cestovania, kultúry či finančných benefitov. Je potom už iba na ňom, či sa rozhodne kúpiť lístky do kina, dobrú knihu, letenku do obľúbenej destinácie alebo si prispievať do doplnkového dôchodkového sporenia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hrdina našej zákazníckej linky nemusí mať nadľudské vlastnosti a schopnosti.

Pokojne stačí, ak bude mať:
  • dobré komunikačné zručnosti
  • zákaznícku orientáciu
  • záujem o oblasť telekomunikácií
  • chuť učiť sa
  • ochotu pracovať v zmenovej prevádzke

Informácie o výberovom konaní

Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.

Tešíme sa na Vaše reakcie!


Chcem túto prácu

O výberové konanie sa postaráPetra Malíková z nášho People & Culture úseku.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.

V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.

Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.

Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie
ID: 3739267  Megjelentetés dátuma: 14.8.2019  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 790€/ mes. brutto