Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
1.8.2019
Mzdové podmienky (brutto)
4€ / hod brutto
Informácie o pracovnom mieste
Fandíš novým technológiám a zaujíma Ťa, čo všetko predchádza ich úspešnému predaju?
Zaujíma Ťa, čo všetko súvisí s prezentáciou najnovších zariadení a príslušenstva na našich predajných miestach?
My, v tíme Sales Support, to vieme a radi sa s Tebou o tieto vedomosti podelíme. Hľadáme pravú ruku do tímu, ktorý sa venuje predovšetkým podpore predaja.
Našou úlohou je oživenie marketingových ponúk na našich predajniach tak, aby naši zákazníci pocítili počas nakupovania čo najvyšší komfort, ktorý zabezpečí aj následný predaj.
Čo všetko by bolo Tvojou úlohou?
A, že sa toho môžeš u nás veľa naučiť? O tom niet pochýb! Naučíme Ťa napríklad:
Zaujíma Ťa, čo všetko súvisí s prezentáciou najnovších zariadení a príslušenstva na našich predajných miestach?
My, v tíme Sales Support, to vieme a radi sa s Tebou o tieto vedomosti podelíme. Hľadáme pravú ruku do tímu, ktorý sa venuje predovšetkým podpore predaja.
Našou úlohou je oživenie marketingových ponúk na našich predajniach tak, aby naši zákazníci pocítili počas nakupovania čo najvyšší komfort, ktorý zabezpečí aj následný predaj.
Čo všetko by bolo Tvojou úlohou?
- pravidelná komunikácia s kolegami z predajnej siete ohľadom ich požiadaviek - zapožičanie prezentačných zariadení
- príprava podkladov v MS Excel - pomocou tohto nástroja zabezpečíš, aby sa prezentačné zariadenia dostali na správne miesto v správnom čase
- príprava popisov k prezentačným zariadeniam - aby zákazník vedel o základných parametroch konkrétneho zariadenia
- evidencia a inventarizácia prezentačných zariadení v našom internom systéme - neboj, všetko Ťa naučíme :)
- príprava fotodokumentácie k vystaveniu prezentačných zariadení - osobne v rámci BA alebo prostredníctvom kolegov zo vzdialenejších predajných miest
- príprava inštrukcií pre predajné miesta týkajúce sa vystavenia jednotlivých prezentačných zariadení - všetko má svoje miesto a formu prezentácie (Ty to budeš vedieť a budeš dohliadať na to, aby kolegovia dodržiavali tieto pravidlá)
A, že sa toho môžeš u nás veľa naučiť? O tom niet pochýb! Naučíme Ťa napríklad:
- ako zmysluplne prezentovať nové ponuky a zariadenia smerom k zákazníkom
- prečo je dôležitý merchandising na predajniach, ako sa komunikujú jeho zmeny a kto ho kontroluje a distribuuje
- ako funguje podpora predaja od A po Z
Orange Benefity
Čo pre Teba máme pripravené?- Mzdu 4€ brutto / hod.
a navyše..
- Firemnú kaviareň
- Sprievodcu v náročných prvých dňoch – elektronický navigátor
- Firemnú sociálnu sieť, kde sa môžeš dostať k mnohým blogom a článkom od našich interných odborníkov
- Firemný chat
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Do tímu hľadáme pravú ruku, ktorá bude viesť samostatnú agendu a bude kľúčovým kontaktom pre našich kolegov z predajných miest.
Preto očakávame:
taktiež sa bude hodiť..
Preto očakávame:
- ZODPOVEDNOSŤ - budeš kontaktom pre našich kolegov z predajní a budeš zodpovedať za včasné spracovanie ich požiadaviek
- UČENLIVOSŤ - pracujeme so špecifickým systémom, takže bude fajn, ak sa rýchlo učíš, aby si vedel/a pracovať samostatne v krátkom čase
- SPOĽAHLIVOSŤ - kolegovia z tímu Ti prenechajú veľkú časť zodpovedností, preto bude super, ak sa na Teba budú môcť spoľahnúť a všetky povinnosti si splníš včas a v požadovanej kvalite
taktiež sa bude hodiť..
- pokročilá znalosť MS Excel (Vlookup, kontingenčné tabuľky)
- skúsenosť s prácou v Telco segmente alebo s mobilnými zariadeniami
- možnosť odpracovať 20 hodín týždenne
Informácie o výberovom konaní
Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.
Tešíme sa na Vaše reakcie!
Chcem túto prácu
O výberové konanie sa postaráPetra Malíková z nášho People & Culture úseku.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.
V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.
Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.
Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis
V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.
Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.
Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Telekomunikácie
ID: 3712560
Megjelentetés dátuma: 9.7.2019
2019-07-09
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Dokladač tovaru/merchandiser, Marketingový pracovník Cég: Orange Slovensko, a.s.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 4€ / hod brutto