Operátor/ka e-shopu/call centrum

OKAY Slovakia, spol. s r.o.

Miesto práce
Krajná 86, Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- riešenie zákazníckych požiadaviek a dotazov formou telefonických hovorov a emailov
- spracovanie objednávok a sledovanie a kontrola ich vývoja v systéme
- riešenie prípadných reklamácií
- reakcia na recenzie na internete (Heuréka, Fecebook) ako administrátor
- komunikácia s interným oddelením spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca na hlavný pracovný pomer, v stabilnej a rozvíjajúcej sa spoločnosti s možnosťou ďalšieho rastu
- interné formy vzdelávania
- mladý tím

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že ste niekedy pracovali v uvedom segmente, aj ako brigádnik, radi sa s Vami stretneme. Zašlite nám svoj životopis, motivačný list a ak je to možné aj súčasnú fotografiu.
Tých najlepších z vás určite pozveme na osobný pohovor.
Vám ostatným ďakujeme a tešíme sa na Vás niekedy nabudúce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- maximálna komunikačná úroveň
- určitá dávka asertivity a priebojnosti
- výborná znalosť gramatiky slovenského jazyka
- výhodou je znalosť z odboru predaja nábytku, nie je však podmienkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Okay je popredným predajcom elektrospotrebičov a nábytku. Máme viac ako 130 predajní po celej Českej republike a Slovensku a stále rastúci e-shop.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 1977346  Megjelentetés dátuma: 16.10.2015