Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Copywriter/Back office manažér
Odyzeo, spol. s r. o.
Miesto práce
Vysoká 34, Bratislava
Vysoká 34, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
august/september
august/september
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 1 000 EUR/mesiac
700 - 1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme na interné miesto kolegu / kolegyňu, ktorý bude mať na starosti SOCIÁLNE SIETE našich klientov (a aj náš vlastný), vie sa zapojiť do kreatívneho procesu pri TVORBE A PÍSANÍ TEXTOV a DOHLIADA NA ADMINISTRÁCIU OFFICU. Ďalej by mal/mala mať zmysel pre IT humor, ľúbiť zvieratká, programátorov a mať dobrý pocit z fungujúcej kancelárie, kde sa všetci kolegovia cítia šťastne :D
Náplň práce COPYWRITER
- Spravovanie sociálnych sietí klientov, tvorba statusov a optimalizácia FB, Instagram
- Tvorba a písanie autorských textov, výpomoc s napĺňaním textov na webové stránky
- Úprava gramatiky po našich chlapcoch (dizajnéri a developeri píšu rozhodne bez diakritiky)
Náplň práce BACK OFFICE MANAŽÉR
- pomoc s prípravou podkladov pre účtovníctvo
- pomoc pri plánovaní a realizácií marketingových a obchodných aktivít spoločnosti (možná účasť na eventoch, stretnutiach, pracovných cestách a pod.)
- organizácia a zabezpečovanie každodenného chodu officu (najímanie upratovacej služby, objednávanie ovocia/kávy, atd.)
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
- organizácia firemných teambuildingov
- zabezpečenie firemných párty, firemných raňajok
- podľa potreby spracovávať ďalšiu administratívnu agendu
Rozdelnie copywriter vs. office manažér je asi 60:40.
Náplň práce COPYWRITER
- Spravovanie sociálnych sietí klientov, tvorba statusov a optimalizácia FB, Instagram
- Tvorba a písanie autorských textov, výpomoc s napĺňaním textov na webové stránky
- Úprava gramatiky po našich chlapcoch (dizajnéri a developeri píšu rozhodne bez diakritiky)
Náplň práce BACK OFFICE MANAŽÉR
- pomoc s prípravou podkladov pre účtovníctvo
- pomoc pri plánovaní a realizácií marketingových a obchodných aktivít spoločnosti (možná účasť na eventoch, stretnutiach, pracovných cestách a pod.)
- organizácia a zabezpečovanie každodenného chodu officu (najímanie upratovacej služby, objednávanie ovocia/kávy, atd.)
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
- organizácia firemných teambuildingov
- zabezpečenie firemných párty, firemných raňajok
- podľa potreby spracovávať ďalšiu administratívnu agendu
Rozdelnie copywriter vs. office manažér je asi 60:40.
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme UX/DEV studio. Kladieme teda dôraz na prepojenie dizajn a develop. Pracujeme na projektoch, ktoré sú ľuďom na Slovensku známe - vašu prácu bude určite vidieť a stretne sa s ňou mnoho užívateľov.
Trikrát do roka máme teambuildingovú chatu, spoločné raňajky, ovocie zadarmo, máme antistresového kocúra Zoliho, priestornú, ale zároveň útulnu kanceláriu - bývame v Starom meste s parádnym výhľadom (Vysoká 34).
Trikrát do roka máme teambuildingovú chatu, spoločné raňajky, ovocie zadarmo, máme antistresového kocúra Zoliho, priestornú, ale zároveň útulnu kanceláriu - bývame v Starom meste s parádnym výhľadom (Vysoká 34).
Informácie o výberovom konaní
Ak sa ti chce tak zašli aj motivačný list. Budeš mať väčiu šancu na úspech.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický odbor/manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Excel - Expert
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ideálne ak má človek organizačné schopnosti, SEDLIACKY ROZUM je neskutočná výhoda a vie gramatiku a baví ho písať :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme špecialisti na online biznis optimalizáciu. Robíme na projektoch pre O2, Tatry Mountain Resorts, Eurona, Megabooks, Privatbanku, Bepon, Diners club, Pelicantravel, ESET a na množstve ďalších projektov. Dôležitou súčasťou našej práce a filozofie je práca na našich vlastných startupoch globálneho charakteru.
V Odyzeo považujeme zamestnancov za najcennejšiu hodnotu. Podporujeme kvalitných ľudí, ktorí chcú svoj pracovný život venovať práci na zaujímavých projektoch. Ponúkame im príležitosť k rastu a rozvoju, s ohľadom na ich súkromný život.
Ďalšie ponuky na: https://www.odyzeo.com
V Odyzeo považujeme zamestnancov za najcennejšiu hodnotu. Podporujeme kvalitných ľudí, ktorí chcú svoj pracovný život venovať práci na zaujímavých projektoch. Ponúkame im príležitosť k rastu a rozvoju, s ohľadom na ich súkromný život.
Ďalšie ponuky na: https://www.odyzeo.com
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3727798
Megjelentetés dátuma: 30.7.2019
2019-07-30
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Cég: Odyzeo, spol. s r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 700 - 1 000 EUR/mesiac