Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office Manager - asistentka spoločnosti
OBERMEYER HELIKA s. r. o.
Miesto práce
Dúbravská cesta 2, Karlova Ves
Dúbravská cesta 2, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 800,-€ a viac podľa preukázaných schopností
od 800,-€ a viac podľa preukázaných schopností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- asistencia vedeniu spoločnosti
- evidencia a správa objednávok
- práca s manažérskym informačným systémom spoločnosti
- zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie
- bežná administratíva
- pošta, vybavovanie korešpondencie, preberanie a distribúcia pošty
- zapisovanie + zakladanie zmlúv
- kontrolovať poštu - mail + schránka
- zabezpečovanie pitného režimu/objednávanie minerálky
- objednávanie kávy
- plánovanie dovoleniek - leto + vianoce
- drobné nákupy
- riešenie bežných úloh, ktoré sa pritrafia počas dňa
- dohadovanie schôdzok/zabezpečovanie termínov do kalendárov
- objednávanie kancelárskych potrieb
- objednávanie hotelov, leteniek a. p.
- objednávanie tonerov
- koordinácia a kontrola upratovania
- preberanie a distribúcia pošty
- plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného
- evidencia a správa objednávok
- práca s manažérskym informačným systémom spoločnosti
- zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie
- bežná administratíva
- pošta, vybavovanie korešpondencie, preberanie a distribúcia pošty
- zapisovanie + zakladanie zmlúv
- kontrolovať poštu - mail + schránka
- zabezpečovanie pitného režimu/objednávanie minerálky
- objednávanie kávy
- plánovanie dovoleniek - leto + vianoce
- drobné nákupy
- riešenie bežných úloh, ktoré sa pritrafia počas dňa
- dohadovanie schôdzok/zabezpečovanie termínov do kalendárov
- objednávanie kancelárskych potrieb
- objednávanie hotelov, leteniek a. p.
- objednávanie tonerov
- koordinácia a kontrola upratovania
- preberanie a distribúcia pošty
- plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
benefity: podľa dohody
prémie a odmeny: podľa interných smerníc spoločnosti
prémie a odmeny: podľa interných smerníc spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
OpenOffice.org Base - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
OpenOffice.org Base - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme Vás!
Ste stabilná osobnosť, ktorá má zmysel pre tímovú prácu? Ste akčná, komunikatívna, spoľahlivá, zodpovedná a samostatná?
Hlavným účelom tejto práce je dobre zorganizovaný chod sekretariátu spoločnosti. Dôležité je, aby mal pracovník jemu pridelenú oblasť pod dobrou kontrolou a toto sa bude od neho aj vyžadovať
Ste stabilná osobnosť, ktorá má zmysel pre tímovú prácu? Ste akčná, komunikatívna, spoľahlivá, zodpovedná a samostatná?
Hlavným účelom tejto práce je dobre zorganizovaný chod sekretariátu spoločnosti. Dôležité je, aby mal pracovník jemu pridelenú oblasť pod dobrou kontrolou a toto sa bude od neho aj vyžadovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme renomovaná medzinárodná spoločnosť, zaoberajúca sa architektúrou, projektovaním, projektovým riadením a odborným poradenstvom v oblasti stavebníctva. V našom portfóliu sú rezidenčné komplexy aj obchodné centrá, kancelárske budovy, kultúrne inštitúcie, zdravotnícke, kúpeľné aj cirkevné objekty, priemyselné a logistické areály, stavby dopravnej infraštruktúry a ďalšie. Máme bohaté skúsenosti s prípravou urbanistických štúdií na Slovensku a v zahraničí, ako aj návrhov v architektonických súťažiach.
Na Slovensku patríme k lídrom v oblasti 3D projektovania a modelovania stavieb v systéme BIM.
Viac sa o nás dozviete na www.obermeyer.sk a pozrite si aj náš FB Obermeyer Helika sro
Na Slovensku patríme k lídrom v oblasti 3D projektovania a modelovania stavieb v systéme BIM.
Viac sa o nás dozviete na www.obermeyer.sk a pozrite si aj náš FB Obermeyer Helika sro
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3392475
Megjelentetés dátuma: 17.5.2018
2018-05-17
Régió: Dúbravská cesta 2, Karlova Ves Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Cég: OBERMEYER HELIKA s. r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 800,-€ a viac podľa preukázaných schopností