Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Vedúci oddelenia zákazníckej skúsenosti a riadenia predajných kanálov
Miesto výkonu práce: Einsteinova, Petržalka
Aká bude vaša rola v tíme?
Hľadáme šéfa, ktorý bude s nami tvoriť tú najlepšiu zákaznícku skúsenosť a vyzná sa v biznise, pretože vie, že zákazník je na prvom mieste.Kto by to mal byť?
- Vizionár alebo ten, kto má netradičný prístup (nielen) k riešeniam – lebo vie, že bez dobre mierenej stratégie a inovácií to nejde.. jednoducho ten, kto rád vyhľadáva nové/nepoznané cesty.
- Makač, pretože kladie dôraz na exekúciu a doťahuje veci do najlepšieho konca.
- Víťaz, ktorý si dáva ambiciózne ciele, lebo iné miesto než prvé sa mu nepozdáva.
- People manažér, ktorý vie zostaviť kvalitný tím ľudí a viesť ho správnym smerom, odhaliť potenciál, pochváliť, podporiť a vypočuť.
Ste to Vy?
Tak poďte k nám a spolu s nami pokračujte v neustálom budovaní a zlepšovaní zákazníckej skúsenosti a prispejte svojimi nápadmi k spokojnosti našich zákazníkov.
Čo bude hlavnou podstatou práce u nás?
- V prvom rade byť lídrom tímu zo zákazníckej skúsenosti, channel manažmentu, back officu, či technickej podpory, ktorý má viac než 80 členov. Spolu s Vašim tímom budete s nadšením prekonávať limity najlepšej zákazníckej skúsenosti, pretože NO IVR je len jedna z dosiahnutých mét. #nikdyneprestaneme #nicnasnezastavi #zakazniknaprvommieste
- Samozrejme aj Vy budete mať šéfa, a to priamo nášho Sales riaditeľa Milana, ktorý sa bude tešiť zo všetkých Vašich inovatívnych nápadov a bude Vás v nich podporovať. Prečo? Lebo spolu smerujeme k nášmu cieľu: „O2 = TOP zákaznícka skúsenosť“
Váš strategický a inovatívny prístup využijete, keď budete:
- Definovať a podporovať aktivity smerujúce k tomu, aby naša spoločnosť aj zákazníci prijali a uprednostňovali online kanály a asistovaný self-care.
- Definovať a podporovať implementáciu stratégie úseku predaja a služieb smerujúcu k top zákazníckej skúsenosti.
- Riadiť a neustále vylepšovať customer-facing procesy. Riadiť ad-hoc projekty zamerané na zlepšenia na základe priorít a roadmapy úseku predaja a služieb zákazníkom.
- Riadiť a zlepšovať všetky činnosti v rámci oddelenia.
- Definovať všetky prvky zákazníckeho front end-u (CRM/O4 UX dizajn, faktúry, zmluvy a ďalšie dokumenty pre zákazníkov).
- Stanovovať a vyhodnocovať ciele, výkonnosť, efektivitu a kvalitu jednotlivých predajných kanálov. Presadzovať návrhy na zlepšenie výkonnosti predajných kanálov, pretože bez efektivity sa ďaleko nedostaneme.
Budete spolupracovať takmer so všetkými v O2, najmä keď budete:
- Definovať a kontrolovať vhodný mix činností podpory 1. a 2. úrovne v rámci predaja a tiež dodržiavanie štandardov kvality naprieč všetkými kanálmi predaja a služieb zákazníkom
- Zabezpečovať, aby mala celá sieť predaja a služieb zákazníkov požadované know-how a zručnosti, riadiť tréningové programy a zabezpečovať aktuálnosť knowledge base.
- Stanovovať a schvaľovať aktivity úseku predaja a služieb zákazníkom v rámci change managementu a vystupovať ako schvaľovateľ voči ostatným oddeleniam (change requests, zmeny v procesoch, nové produkty, piloty).
- Riadiť v spolupráci s vlastníkmi jednotlivých predajných kanálov profitabilitu a produktivitu jednotlivých predajných kanálov spoločnosti a zároveň im poskytovať reportingovú a analytickú podporu
- Vytvárať obchodné rozpočty (krátkodobé plánovanie, dlhodobé plánovanie) a finančné rozpočty
Čo od vás čakáme?
- Skúsenosť s vedením veľkých a rôznorodých tímov
- Schopnosť prinášať inovatívne metody, prístupy v rámci zlepšovania zákazníckej skúsenosti
- Silná orientácia na výsledok a doťahovanie do konca
- Skúsenosť s riadením predajných kanálov v oblasti B2C
- Change management
- Preukázateľná skúsenosť v riadení projektov v oblasti zákazníckej skúsenosti
Čo vám ponúkame?
Základná mesačná mzda najmenej:- 3500 €/btto
- Okrem základnej mzdy môžete získať aj bonusy 2-krát ročne.
- Vaša mzda však nemôže byť jednostranným rozhodnutím a preto sa s Vami radi porozprávame osobne.
U nás navyše:
- Je lepšie raz vidieť ako 100-krát čítať. Našu atmosféru vám predstavia tie najpovolanejšie: https://www.youtube.com/watch?v=zH5bdpw7bd4
- Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov a otvorenosť je samozrejmosťou. Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a kravaty sú pre nás podozrivé.
- O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše.
- Home Office - občas potrebujeme väčší kľud na prácu (alebo vybaviť inštalatéra :) ).
- Keď je človek chorý, má ostať doma. Pomôže tým sebe aj kolegom a my mu PN-ku doplatíme.
- Stravné lístky máme aj za dni neprítomnosti v práci.
Bude sa s vami rozprávať
Jana Hrašková
HR Business Partner
O2 Slovakia, s.r.o.
HR Business Partner
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať
© O2 Slovakia, s.r.o. Všetky práva vyhradené
ID: 3940267
Megjelentetés dátuma: 20.7.2020
2020-07-20
Régió: Bratislava Pozíció: Obchodný manažér Cég: O2 Slovakia, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 3 500 EUR/mesiac