Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Brand Manager pre automobilový a realitný segment
FPD Media, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr
čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
základný plat 1 200 € a k tomu osobné ohodnotenie podľa skúseností a pracovných výsledkov
základný plat 1 200 € a k tomu osobné ohodnotenie podľa skúseností a pracovných výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si správne zdigitalizovaná ľudská bytosť nadšená pre online? Ponúkame ti nezavírené pracovné prostredie v najsilnejšom digitálnom vydavateľstve pre významné online značky autobazar.eu a nehnutelnosti.sk.
Hlavné činnosti:
- analyzovanie a vyhodnocovanie trhu online médií, najmä z pohľadu komunikačných aktivít konkurencie a trendov. Následne návrh marketingovej stratégie pre pridelené online produkty a riadenie procesu jej implementácie.
- spolupráca na zadaniach pre trhové prieskumy na pridelenú značku, vyhodnotenia výsledkov prieskumov a navrhovanie potrebných zmien v pláne aktivít značky
- navrhovanie potrebných krátkodobých opatrení a odporúčaní pre zostavenie ročných marketingových plánov pridelených značiek
- návrhy a realizácia mediálnych spoluprác a bartrov
- príprava a následné priebežné sledovanie schváleného marketingového rozpočtu, sledovanie bartrových plnení, zodpovednosť za proces objednávania, prípravy zmlúv a fakturáciu
- pravidelná kontrola priamych marketingových nákladov pridelených produktov, analýza efektivity využívania stanovených marketingových nástrojov
- úzka spolupráca s redakciami, produktovým a obchodným oddelením
- spolupráca s reklamnými, mediálnymi a eventovými agentúrami za účelom dosahovania cieľov pridelených projektov a aktivít zverených značiek
Hlavné činnosti:
- analyzovanie a vyhodnocovanie trhu online médií, najmä z pohľadu komunikačných aktivít konkurencie a trendov. Následne návrh marketingovej stratégie pre pridelené online produkty a riadenie procesu jej implementácie.
- spolupráca na zadaniach pre trhové prieskumy na pridelenú značku, vyhodnotenia výsledkov prieskumov a navrhovanie potrebných zmien v pláne aktivít značky
- navrhovanie potrebných krátkodobých opatrení a odporúčaní pre zostavenie ročných marketingových plánov pridelených značiek
- návrhy a realizácia mediálnych spoluprác a bartrov
- príprava a následné priebežné sledovanie schváleného marketingového rozpočtu, sledovanie bartrových plnení, zodpovednosť za proces objednávania, prípravy zmlúv a fakturáciu
- pravidelná kontrola priamych marketingových nákladov pridelených produktov, analýza efektivity využívania stanovených marketingových nástrojov
- úzka spolupráca s redakciami, produktovým a obchodným oddelením
- spolupráca s reklamnými, mediálnymi a eventovými agentúrami za účelom dosahovania cieľov pridelených projektov a aktivít zverených značiek
Informácie o výberovom konaní
Životopis, prosím, vložte cez Profesiu, alebo posielajte na e-mail: [email protected], s názvom pozície v predmete. Ak chcete zvýšiť svoje šance, pripravte si motivačný list, ktorý zaujme a presvedčí nás, že ste pre nás ten správny človek a pripojte ho k životopisu.
Telefonicky budeme kontaktovať iba uchádzačov vybraných na osobný pohovor, ostatní kandidáti dostanú informáciu e-mailom.
Telefonicky budeme kontaktovať iba uchádzačov vybraných na osobný pohovor, ostatní kandidáti dostanú informáciu e-mailom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax minimálne 3 roky na pozícii brand/product/account manager
- praktická skúsenosť s kompletným marketingovým mixom značky, online marketing je výhodou
- silný záujem o online prostredie
- kreatívna, dynamická, proaktívna osobnosť orientovaná na výsledky
- vynikajúce komunikačné a prezentačné schopnosti
- tímový hráč
- praktická skúsenosť s kompletným marketingovým mixom značky, online marketing je výhodou
- silný záujem o online prostredie
- kreatívna, dynamická, proaktívna osobnosť orientovaná na výsledky
- vynikajúce komunikačné a prezentačné schopnosti
- tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť FPD Media, a. s., je multimediálny vydavateľský dom, ktorý vydáva najčítanejší denník Nový Čas. Vo svojom portfóliu má aj prílohu Nový Čas Víkend. Do online portfólia vydavateľstva patrí spravodajsko - zábavný portál Čas.sk, športový web sportovy.cas.sk ako aj video portál Tivi.sk.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3403947
Megjelentetés dátuma: 29.5.2018
2018-05-29
Régió: Bratislava Pozíció: Brand manager Cég: FPD Media, a.s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: základný plat 1 200 € a k tomu osobné ohodnotenie podľa skúseností a pracovných výsledkov