Part - time príležitosť - administratívna podpora oddelenia správy zmlúv

NOVIS Insurance Company

Miesto práce
Námestie Ľudovíta Štúra 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
5 € / hodina

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na našu centrálu v Bratislave hľadáme nového brigádnika na oddelenie Správy poistných zmlúv. Chceli by sme zvýšiť našu flexibilitu a schopnosť plniť rôzne úlohy pre konkrétne trhy. Pracovnou náplňou sú predovšetkým administratívne práce súvisiace s chodom oddelení, teda predovšetkým digitalizácia, priebežná evidencia a spolupráca s tímom Správy zmlúv na spracovaní prijatých dokumentov. Preferujeme uchádzačov, ktorí môžu pracovať každý pracovný deň v dopoludňajších hodinách.

Náplň práce:
• evidencia, digitalizácia a prvotné spracovanie doručených dokumentov
• kontrolovanie poistných zmlúv z hľadiska správnosti, úplnosti a rizikovosti a zadávanie do informačného systému
• sprocesovanie technických a netechnických zmien poistných zmlúv

Zamestnanecké výhody, benefity

• úplné zaškolenie do problematiky a do pracovného procesu
• práca pre rýchlo rastúcu modernú medzinárodnú finančnú spoločnosť so sídlom v Bratislave
• mladý, dynamický a kreatívny tím
• možnosť získania skúseností v oblasti poisťovníctva, multitaskingu v rýchlo sa meniacom prostredí

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že sa chcete stať súčasťou spoločnosti, ktorá sa každým rokom zdvojnásobuje, spĺňate uvedené kritériá a ponuka Vás zaujala, zašlite nám svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na [email protected]. Vzhľadom k očakávaniu veľkého počtu žiadostí, si vyhradzujeme právo kontaktovať len vybraných uchádzačov. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie životopisu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- slovenčina alebo čeština ako materinský jazyk
- výhodou je znalosť ďalšieho európskeho jazyka minimálne na úrovni B1 (maďarčina, poľština, nemčina, angličtina alebo taliančina)
- časová flexibilita a ochota učiť sa nové veci
- schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
- komunikačné schopnosti, aktívny a proklientský prístup
- zodpovednosť a pozitívny prístup ku zvereným úlohám
- ochota neustále sa zlepšovať a prijímať nové výzvy

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme inovatívna životná poisťovňa. Hľadáme novú posilu do nášho tímu, ktorá nám bude efektívnou podporou pri rozvoji spoločnosti na medzinárodnej úrovni. Máte šancu stáť pri budovaní novej finančnej inštitúcie a nastavovať procesy od začiatku.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 3486683  Megjelentetés dátuma: 11.9.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 5 € / hodina