Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
IT Support
NOVIS Insurance Company
Miesto práce
Nám. Ľ. Štúra, Bratislava
Nám. Ľ. Štúra, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1600 €, v závislosti na Vašich schopnostiach a skúsenostiach
1200 - 1600 €, v závislosti na Vašich schopnostiach a skúsenostiach
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme posilu do nášho tímu, ktorá sa bude efektívne podieľať na rozvoji spoločnosti. Máte šancu stáť pri budovaní mladej finančnej inštitúcie, ktorá z Bratislavy riadi aktivity na 10 trhoch v Európe. Môžete získať skúsenosti v rôznych oblastiach jej činnosti, predovšetkým z oblasti IT a prevádzky poisťovne.
Náplňou práce je najmä:
• definovanie, tvorba a administrácia výstupov (reporty, exporty) z informačného systému poisťovne (vyžaduje si základnú znalosť SQL, výhodou je skúsenosť s Jasper Reports / Jasper Studio)
• tvorba zostáv a hromadných korešpondencií a ich rozosielanie klientom a obchodným partnerom
• administrácia „legacy“ nástrojov na báze MS Access a MS Excel (vyžaduje si základnú znalosť Array formulas, výhodou je skúsenosť s VBA)
• spolupráca s oddeleniami správy poistných zmlúv, obchodným oddelením, oddelením marketingu pri definovaní a analýze požiadaviek na IT systémy poisťovne a na ich základe definovanie požiadaviek internému IT oddeleniu, resp. dodávateľom IT služieb
Komunikačným jazykom je slovenčina a angličtina. Znalosť ďalších jazykov je výhodou.
Náplňou práce je najmä:
• definovanie, tvorba a administrácia výstupov (reporty, exporty) z informačného systému poisťovne (vyžaduje si základnú znalosť SQL, výhodou je skúsenosť s Jasper Reports / Jasper Studio)
• tvorba zostáv a hromadných korešpondencií a ich rozosielanie klientom a obchodným partnerom
• administrácia „legacy“ nástrojov na báze MS Access a MS Excel (vyžaduje si základnú znalosť Array formulas, výhodou je skúsenosť s VBA)
• spolupráca s oddeleniami správy poistných zmlúv, obchodným oddelením, oddelením marketingu pri definovaní a analýze požiadaviek na IT systémy poisťovne a na ich základe definovanie požiadaviek internému IT oddeleniu, resp. dodávateľom IT služieb
Komunikačným jazykom je slovenčina a angličtina. Znalosť ďalších jazykov je výhodou.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v modernej medzinárodnej finančnej spoločnosti so sídlom v Bratislave
- flexibilný pracovný čas
- mobilný telefón a notebook aj na súkromné použitie
- možnosť kariérneho rastu vrátane možnosti príspevkov na kurzy / školenia
- MultiSport karta
- flexibilný pracovný čas
- mobilný telefón a notebook aj na súkromné použitie
- možnosť kariérneho rastu vrátane možnosti príspevkov na kurzy / školenia
- MultiSport karta
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám svoj štruktúrovaný profesijný životopis v slovenskom, aj v anglickom jazyku.
Podklady do výberového konania prosíme zasielať iba na adresu [email protected] alebo cez portál profesia.sk.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, si vyhradzujeme právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie životopisov.
Podklady do výberového konania prosíme zasielať iba na adresu [email protected] alebo cez portál profesia.sk.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, si vyhradzujeme právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie životopisov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
SQL - Základy
SQL - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť SQL
- flexibilita a ochota učiť sa nové veci v rámci spoločnosti
- schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
- pozitívny prístup k práci, komunikatívnosť a trpezlivosť
- flexibilita a ochota učiť sa nové veci v rámci spoločnosti
- schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
- pozitívny prístup k práci, komunikatívnosť a trpezlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme inovatívna životná poisťovňa. Hľadáme novú posilu do nášho tímu, ktorá nám bude efektívnou podporou pri rozvoji spoločnosti na medzinárodnej úrovni. Máte šancu stáť pri budovaní novej finančnej inštitúcie a nastavovať procesy od začiatku.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3681227
Megjelentetés dátuma: 9.8.2019
2019-08-09
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, IT/Technical Support Specialist Cég: NOVIS Insurance Company
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1200 - 1600 €, v závislosti na Vašich schopnostiach a skúsenostiach