Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Koordinátor/ ka projektov s holandským jazykom
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 - 1 500 EUR/mesiac+ ďalšie finančné zložky
1 400 - 1 500 EUR/mesiac+ ďalšie finančné zložky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, servisné centrum. Pozícia nevyžaduje technické vzdelanie ani background. Hľadáme kandidáta, ktorý má výnimočné koordinačné a komunikačné zručnosti, má blízko k administratívnym činnostiam a aktívne ovláda holandský jazyk.
HOLANDSKÝ JAZYK je podmienkou. Pozícia ma fixný pracovný čas, bez hotline, bez víkendovej práce.
– zodpovednosť za poskytovanie administratívnej podpory prostredníctvom spracovania objednávok
– spolupráca s účtovnými a inými oddeleniami
– podpora zákazníkov, servisných technikov v rôznych administratívnych otázkach
– plánovanie termínov servisov
– príprava objednávok a príprava faktúr
– spolupráca s tímom technikov v danej krajine (Holandsko)
– kontakt so zákazníkmi a internými zamestnancami v holandskom jazyku
HOLANDSKÝ JAZYK je podmienkou. Pozícia ma fixný pracovný čas, bez hotline, bez víkendovej práce.
– zodpovednosť za poskytovanie administratívnej podpory prostredníctvom spracovania objednávok
– spolupráca s účtovnými a inými oddeleniami
– podpora zákazníkov, servisných technikov v rôznych administratívnych otázkach
– plánovanie termínov servisov
– príprava objednávok a príprava faktúr
– spolupráca s tímom technikov v danej krajine (Holandsko)
– kontakt so zákazníkmi a internými zamestnancami v holandskom jazyku
Zamestnanecké výhody, benefity
* práca v rámci profesionálneho a medzinárodného tímu, priateľských kolegov a manažérov
* rôzne firemné akcie
* flexibilná pracovná doba (fixný čas na pracovisku 9.30- 15.30)
* 7,5 hodinový pracovný čas
* jazykové kurzy a firemné školenia priamo na pracovisku
* rôzne firemné akcie
* flexibilná pracovná doba (fixný čas na pracovisku 9.30- 15.30)
* 7,5 hodinový pracovný čas
* jazykové kurzy a firemné školenia priamo na pracovisku
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná pozícia? Pošlite nám svoj životopis ako reakciu na tento inzerát.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Elektrotechnický priemysel
Shared service centrum poskytujúce služby pre nášho klienta pôsobiaceho v elektrotechnickom priemysle.
Shared service centrum poskytujúce služby pre nášho klienta pôsobiaceho v elektrotechnickom priemysle.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• znalosť ERP systému je výhodou (SAP, Oracle, etc)
• silné zákaznícky orientované myslenie
• kvalitné organizačné schopnosti
• komunikačné zručnosti
• aktívny prístup pri riešení problémov
• silné zákaznícky orientované myslenie
• kvalitné organizačné schopnosti
• komunikačné zručnosti
• aktívny prístup pri riešení problémov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3661584
Megjelentetés dátuma: 7.8.2020
2020-08-07
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Disponent, Špecialista podpory zákazníkov, Špeditér, Tlmočník Cég: Neumann Consulting s. r. o.
Alapbér (bruttó): 1 400 EUR/mesiac