Jelentkezzen önéletrajz nélkül
Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Pracovník oddelenia MTZ (materiálno-technické zabezpečenie) - Nákup, podpora, logistika, Sklad
NECTEL, spol. s r.o.
Miesto práce
Hrachová 18d, Bratislava
Hrachová 18d, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac- preplácanie odpracovaných nadčasov
1 200 EUR/mesiac- preplácanie odpracovaných nadčasov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
NÁKUP:
Interné TENDROVANIE nákupu ( výber dodávateľov bežných skladových zásob )
- spočítanie a sumarizácia tovarov – príprava podkladu pre interné Tendrovanie
- Alternovanie tendrovaných technológií, konverzia špecifikácií z projektovanej technológie na alternatívnu
- Spracovanie alebo kontrola výkazu výmer pre účely spracovania ponuky
- Oslovenie dodávateľov, vedenie priebežných tendrových tabuliek jednotlivých dodávateľov
- Vyhodnotenie a predloženie tendrového podkladu nadriadenému k rozhodnutiu
- Udržiavania a aktualizácia cenníkov na serveri
- Tvorba objednávok (Objednávanie tovaru – skladové položky ktoré sú trvale dopĺňané na základe dohodnutých kúpnopredajných zmlúv )
- Odsúhlasovanie úhrad dodávateľom tovaru a služieb (tie faktúry, pre ktoré sa vystavovali objednávky)
- Nákup nového a zabezpečenie servisu starého – čo sa bude opravovať a čo kupovať potvrdí nadriadený
PODPORA:
- Odporučenie vhodného materiálu stavbyvedúcim a montážnikom v zmysle dohodnutých interných smerníc
- Operatívne zabezpečovanie výmeny pokazených náradí na stavbách,
- Testovanie nových typov náradí na stavbách za účasti dodávateľov náradia
- Interné zaškolenie používania náradia pre vedúcich montážnych skupín na stavbách
- Kontrola stavu naplnenosti kontajnerov (batérie, papier, hliník, meď) a následne zabezpečenie jeho odvozu
- Zabezpečenie dodania vážnych lístkov s ich označením podľa aktuálne realizovaných stavieb (pravidelná komunikácia s projektovým manažérom – raz za mesiac) – je to potrebné pri LEED, BREEAM certifikácií
LOGISTIKA:
- Vytvorenie denného rozpisu pre MTZ – urobiť rozpis vyzdvihnutia objednaného tovaru a už jasného rozvozu tovaru na zákazky
- Nastavenie minimálneho množstva tovaru držaného na sklade
- Prehodnocovanie jednotlivých položiek minimálneho množstva na sklade (množstvo, typ mateiálu)
- Príprava kumulačných objednávok (položky držané na sklade) - pri kumulačných objednávkach obvolať projekt managerov a podľa plánovanej spotreby navýšiť/znížiť objednávané množstvá
SKLAD:
- Ranné spracovanie výdajok materiálu vo fyzickom sklade (výpomoc skladníkovi)
- Pomoc pri primaní tovaru od dodávateľov (nárazové dodávky – veľké množstvá, výpomoc skladníkovi)
- Fyzická inventúra (identifikovanie tovaru + sčítanie a následne porovnanie v sklade „PC“)
- Fyzická kontrola umiestnenia tovaru na sklade s jeho označením (popis + obrázok)
- Priebežná námatková kontrola stavu skladu – priebežná inventúra vybraných položiek (kontrola skladníka)
- Kontrola náradia
- Objednávanie náhradných dielov pre náradie (akumulátory, hlavy vŕtačiek...)
- Interná „Požičovňa náradia“ (veľké vŕtačky, meracie prístroje, ...)
- zastupiteľnosť pozície „Príjem tovaru“ v čase jeho neprítomnosti (dovolenka, PN) – príjemky – príjem tovaru na sklad, vytváranie nových položiek tovarov
- zastupiteľnosť pozície – „Skladník“ v čase jeho neprítomnosti (dovolenka, PN) - príjem a výdaj tovaru v sklade
- Príjem a výdaj tovaru do a zo skladu
- Kontrola kompletnosti zásielky v zmysle dodacích listov
- Identifikácia a zaradenie tovaru (manažer, zákazka,...)
- Odovzdanie podkladov pre zápis do skladu na ekonomické oddelenie
- Zaskladnenie tovaru do skladu (regálov)
- Vyskladňovanie tovaru zo skladu zamestnancom, spisovanie výdajok materiálu v SW (zamestnanec, zákazka), zabezpečenie podpisu výdajky
- Zabezpečenie pravdivého a aktuálneho stavu materiálu vedeného v evidencii SW a fyzicky na sklade.
- Návratky materiálu do skladu
- Výdaj spotrebného materiálu na zákazky (vrtáky, rezné kotúče, ....)
- Príjem, kontrola a výdaj Lešenia, evidencia lešenia
- Príjem, kontrola a výdaj náradia z „internej požičovne náradia“
- Udržiavanie poriadku a upratovanie v skladových priestoroch
- Udržiavanie poriadku a upratovanie v medzisklade
- Triedenie a ukladanie jednotlivých skladových materiálov
- Prevíjanie káblov z väčších na menšie káblové bubny
- Upratovanie skladu a Areálu – likvidácia obalových materiálov do triedeného odpadu
- Evidencia recyklovaných materiálov (meď–káble, hliník, železo, olovené akumulátory, papier), objednávanie odvozu
Interné TENDROVANIE nákupu ( výber dodávateľov bežných skladových zásob )
- spočítanie a sumarizácia tovarov – príprava podkladu pre interné Tendrovanie
- Alternovanie tendrovaných technológií, konverzia špecifikácií z projektovanej technológie na alternatívnu
- Spracovanie alebo kontrola výkazu výmer pre účely spracovania ponuky
- Oslovenie dodávateľov, vedenie priebežných tendrových tabuliek jednotlivých dodávateľov
- Vyhodnotenie a predloženie tendrového podkladu nadriadenému k rozhodnutiu
- Udržiavania a aktualizácia cenníkov na serveri
- Tvorba objednávok (Objednávanie tovaru – skladové položky ktoré sú trvale dopĺňané na základe dohodnutých kúpnopredajných zmlúv )
- Odsúhlasovanie úhrad dodávateľom tovaru a služieb (tie faktúry, pre ktoré sa vystavovali objednávky)
- Nákup nového a zabezpečenie servisu starého – čo sa bude opravovať a čo kupovať potvrdí nadriadený
PODPORA:
- Odporučenie vhodného materiálu stavbyvedúcim a montážnikom v zmysle dohodnutých interných smerníc
- Operatívne zabezpečovanie výmeny pokazených náradí na stavbách,
- Testovanie nových typov náradí na stavbách za účasti dodávateľov náradia
- Interné zaškolenie používania náradia pre vedúcich montážnych skupín na stavbách
- Kontrola stavu naplnenosti kontajnerov (batérie, papier, hliník, meď) a následne zabezpečenie jeho odvozu
- Zabezpečenie dodania vážnych lístkov s ich označením podľa aktuálne realizovaných stavieb (pravidelná komunikácia s projektovým manažérom – raz za mesiac) – je to potrebné pri LEED, BREEAM certifikácií
LOGISTIKA:
- Vytvorenie denného rozpisu pre MTZ – urobiť rozpis vyzdvihnutia objednaného tovaru a už jasného rozvozu tovaru na zákazky
- Nastavenie minimálneho množstva tovaru držaného na sklade
- Prehodnocovanie jednotlivých položiek minimálneho množstva na sklade (množstvo, typ mateiálu)
- Príprava kumulačných objednávok (položky držané na sklade) - pri kumulačných objednávkach obvolať projekt managerov a podľa plánovanej spotreby navýšiť/znížiť objednávané množstvá
SKLAD:
- Ranné spracovanie výdajok materiálu vo fyzickom sklade (výpomoc skladníkovi)
- Pomoc pri primaní tovaru od dodávateľov (nárazové dodávky – veľké množstvá, výpomoc skladníkovi)
- Fyzická inventúra (identifikovanie tovaru + sčítanie a následne porovnanie v sklade „PC“)
- Fyzická kontrola umiestnenia tovaru na sklade s jeho označením (popis + obrázok)
- Priebežná námatková kontrola stavu skladu – priebežná inventúra vybraných položiek (kontrola skladníka)
- Kontrola náradia
- Objednávanie náhradných dielov pre náradie (akumulátory, hlavy vŕtačiek...)
- Interná „Požičovňa náradia“ (veľké vŕtačky, meracie prístroje, ...)
- zastupiteľnosť pozície „Príjem tovaru“ v čase jeho neprítomnosti (dovolenka, PN) – príjemky – príjem tovaru na sklad, vytváranie nových položiek tovarov
- zastupiteľnosť pozície – „Skladník“ v čase jeho neprítomnosti (dovolenka, PN) - príjem a výdaj tovaru v sklade
- Príjem a výdaj tovaru do a zo skladu
- Kontrola kompletnosti zásielky v zmysle dodacích listov
- Identifikácia a zaradenie tovaru (manažer, zákazka,...)
- Odovzdanie podkladov pre zápis do skladu na ekonomické oddelenie
- Zaskladnenie tovaru do skladu (regálov)
- Vyskladňovanie tovaru zo skladu zamestnancom, spisovanie výdajok materiálu v SW (zamestnanec, zákazka), zabezpečenie podpisu výdajky
- Zabezpečenie pravdivého a aktuálneho stavu materiálu vedeného v evidencii SW a fyzicky na sklade.
- Návratky materiálu do skladu
- Výdaj spotrebného materiálu na zákazky (vrtáky, rezné kotúče, ....)
- Príjem, kontrola a výdaj Lešenia, evidencia lešenia
- Príjem, kontrola a výdaj náradia z „internej požičovne náradia“
- Udržiavanie poriadku a upratovanie v skladových priestoroch
- Udržiavanie poriadku a upratovanie v medzisklade
- Triedenie a ukladanie jednotlivých skladových materiálov
- Prevíjanie káblov z väčších na menšie káblové bubny
- Upratovanie skladu a Areálu – likvidácia obalových materiálov do triedeného odpadu
- Evidencia recyklovaných materiálov (meď–káble, hliník, železo, olovené akumulátory, papier), objednávanie odvozu
Zamestnanecké výhody, benefity
Perspektívne zamestnanie v dobre prosperujúcej spoločnosti
Priateľské prostredie a mladý pracovný tím
Nadštandardné platobné podmienky zodpovedajúce pracovnej pozícii
Možnosť rozsiahleho odborného a osobnostného rastu
Priateľské prostredie a mladý pracovný tím
Nadštandardné platobné podmienky zodpovedajúce pracovnej pozícii
Možnosť rozsiahleho odborného a osobnostného rastu
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu prosím zaslať na kontaktný e-mail životopis (prípadne motivačný list)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Elektrotechnické
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
sklad / nákup
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zodpovedný, aktívny a samostatný prístup k riešeniu zverených úloh
Tovaroznalectvo elektro-materiálu
Práca s vysokozdvižným vozíkom
Schopnosť pracovať s ľuďmi, dobré komunikačné schopnosti
Tímová spolupráca a vysoké pracovné nasadenie
Vlastný aktívny prístup k riešeniu problémov
Schopnosť a záujem o profesný rast
Tovaroznalectvo elektro-materiálu
Práca s vysokozdvižným vozíkom
Schopnosť pracovať s ľuďmi, dobré komunikačné schopnosti
Tímová spolupráca a vysoké pracovné nasadenie
Vlastný aktívny prístup k riešeniu problémov
Schopnosť a záujem o profesný rast
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť NECTEL, spol. s r.o. sa špecializuje na budovanie moderných, inovatívnych a vzájomne prepojených (inteligentných) silnoprúdových a slaboprúdových infraštruktúr pre administratívne objekty, bytové komplexy a obchodné centrá. V súčasnosti poskytuje zákazníkom kompletnú starostlivosť v uvedenej oblasti od návrhov riešení, projekčným spracovaním daných riešení, komplexnou dodávkou a realizáciou zastrešenou projektovým manažmentom počas realizácie a následnou servisnou podporou všetkých inštalovaných technológii.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4061100
Megjelentetés dátuma: 13.4.2021
2021-04-13
Régió: Bratislava Pozíció: Manažér logistiky, Nákupca, Skladník Cég: NECTEL, spol. s r.o.
Alapbér (bruttó): 1 200 EUR/mesiac