Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Sekretárka - úsek právnych služieb a ľudských zdrojov
Národná banka Slovenska
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 890 €
od 890 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Charakteristika práce:
Komplexné vykonávanie administratívnych, korešpondenčných a servisných činností súvisiacich s fungovaním sekretariátu organizačného útvaru a vykonávanie operatívnych a koordinačných činností súvisiacich s plnením úloh príslušného organizačného útvaru.
Popis činností na pracovnom mieste:
• Vykonáva korešpondenčné činnosti pre výkonného riaditeľa.
• Vedie evidenciu prijatej a odoslanej korešpondencie.
• Vykonáva činnosti spojené s vybavovaním príslušnej administratívnej agendy vrátane jej archivácie.
• Vykonáva organizačné a administratívne činnosti v súvislosti s tuzemskými aj zahraničnými cestami výkonného riaditeľa.
• Kontroluje a vedie evidenciu dochádzky a čerpania dovoleniek zamestnancov sekretariátu výkonného riaditeľa.
• Spravuje majetok hospodárskeho strediska, zabezpečuje kancelárske potreby a servis technických zariadení.
• Vykonáva servis pre výkonného riaditeľa v súvislosti s poradami, rokovaniami, pracovnými stretnutiami a návštevami.
• Zabezpečuje interné aj externé pracovné kontakty pre výkonného riaditeľa
• Monitoruje čerpanie rozpočtu sekretariátu výkonného riaditeľa a spracováva podklady na jeho vyhodnotenie.
• Spravuje a realizuje nákupy z prostriedkov reprefondu.
• Koordinuje činnosti spojené s plnením úloh príslušnej oblasti.
Komplexné vykonávanie administratívnych, korešpondenčných a servisných činností súvisiacich s fungovaním sekretariátu organizačného útvaru a vykonávanie operatívnych a koordinačných činností súvisiacich s plnením úloh príslušného organizačného útvaru.
Popis činností na pracovnom mieste:
• Vykonáva korešpondenčné činnosti pre výkonného riaditeľa.
• Vedie evidenciu prijatej a odoslanej korešpondencie.
• Vykonáva činnosti spojené s vybavovaním príslušnej administratívnej agendy vrátane jej archivácie.
• Vykonáva organizačné a administratívne činnosti v súvislosti s tuzemskými aj zahraničnými cestami výkonného riaditeľa.
• Kontroluje a vedie evidenciu dochádzky a čerpania dovoleniek zamestnancov sekretariátu výkonného riaditeľa.
• Spravuje majetok hospodárskeho strediska, zabezpečuje kancelárske potreby a servis technických zariadení.
• Vykonáva servis pre výkonného riaditeľa v súvislosti s poradami, rokovaniami, pracovnými stretnutiami a návštevami.
• Zabezpečuje interné aj externé pracovné kontakty pre výkonného riaditeľa
• Monitoruje čerpanie rozpočtu sekretariátu výkonného riaditeľa a spracováva podklady na jeho vyhodnotenie.
• Spravuje a realizuje nákupy z prostriedkov reprefondu.
• Koordinuje činnosti spojené s plnením úloh príslušnej oblasti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Základná zložka mzdy: od 890 €
Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.
Ponúkame najmä tieto benefity:
• pružný pracovný čas,
• týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce,
• 3 dni voľna na regeneráciu v súvislosti s ochorením,
• možnosť získať odmeny za výsledky práce,
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• profesijný a odborný rozvoj
Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.
Ponúkame najmä tieto benefity:
• pružný pracovný čas,
• týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce,
• 3 dni voľna na regeneráciu v súvislosti s ochorením,
• možnosť získať odmeny za výsledky práce,
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• profesijný a odborný rozvoj
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť a štruktúrovaný profesijný životopis je potrebné zaslať elektronicky na adresu: [email protected] alebo písomne na adresu: Národná banka Slovenska, odbor riadenia ľudských zdrojov, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava najneskôr do 16. 1. 2019.
Bližšie informácie o podmienkach spracúvania osobných údajov nájdete na: https://www.nbs.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov .
Pracovné miesto je prístupné bez ohľadu na pohlavie.
Bližšie informácie o podmienkach spracúvania osobných údajov nájdete na: https://www.nbs.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov .
Pracovné miesto je prístupné bez ohľadu na pohlavie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
všeobecné alebo ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačný profil:
• ukončené stredoškolské vzdelanie všeobecné alebo ekonomické
• prax vítaná
Odborný profil:
• základná znalosť anglického jazyka
• používateľská úroveň práce s MS Word, MS Excel, MS Power Point, Lotus Notes a Internetom
• prehľadná znalosť súvisiacich vnútorných predpisov NBS
• prehľadná znalosť organizačnej štruktúry
• znalosť spisovnej slovenčiny a obchodnej korešpondencie podľa STN
• administratívne zručnosti na profesionálnej úrovni
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií:
• komunikačné zručnosti
• organizačné a koordinačné schopnosti
• operatívne schopnosti
• etiketa a spoločenský protokol
• orientácia na úlohy
• schopnosť zvládať pracovný stres a záťaž
• spoľahlivosť a zodpovednosť
• samostatnosť
• osobnostná zrelosť
• ukončené stredoškolské vzdelanie všeobecné alebo ekonomické
• prax vítaná
Odborný profil:
• základná znalosť anglického jazyka
• používateľská úroveň práce s MS Word, MS Excel, MS Power Point, Lotus Notes a Internetom
• prehľadná znalosť súvisiacich vnútorných predpisov NBS
• prehľadná znalosť organizačnej štruktúry
• znalosť spisovnej slovenčiny a obchodnej korešpondencie podľa STN
• administratívne zručnosti na profesionálnej úrovni
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií:
• komunikačné zručnosti
• organizačné a koordinačné schopnosti
• operatívne schopnosti
• etiketa a spoločenský protokol
• orientácia na úlohy
• schopnosť zvládať pracovný stres a záťaž
• spoľahlivosť a zodpovednosť
• samostatnosť
• osobnostná zrelosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národná banka Slovenska (NBS) je nezávislou centrálnou bankou Slovenskej republiky. Vznikla 1. januára 1993 na základe zákona NR SR č. 566/1992 Zb. o Národnej banke Slovenska, ktorý určuje jej postavenie, funkcie a úlohy. Národná banka Slovenska je nezávislou inštitúciou, ktorej základnou funkciou je udržiavanie cenovej stability.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3577450
Megjelentetés dátuma: 14.1.2019
2019-01-14
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Cég: Národná banka Slovenska
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 890 €