Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Sekretárka (zastupovanie počas MD a RD)
Národná banka Slovenska
Miesto práce
Imricha Karvaša č. 1, 813 25 Bratislava, Bratislava
Imricha Karvaša č. 1, 813 25 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Charakteristika práce:
Komplexné vykonávanie administratívnych, korešpondenčných a servisných činností súvisiacich s fungovaním sekretariátu organizačného útvaru a vykonávanie operatívnych a koordinačných činností súvisiacich s plnením úloh príslušného organizačného útvaru.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
• Vykonáva korešpondenčné činnosti pre riaditeľa odboru.
• Vedie evidenciu prijatej a odoslanej korešpondencie.
• Vykonáva činnosti spojené s vybavovaním príslušnej administratívnej agendy vrátane jej archivácie.
• Vykonáva organizačné a administratívne činnosti v súvislosti s tuzemskými aj zahraničnými cestami riaditeľa odboru.
• Kontroluje a vedie evidenciu dochádzky a čerpania dovoleniek zamestnancov odboru.
• Vykonáva servis pre riaditeľa odboru v súvislosti s poradami, rokovaniami, pracovnými stretnutiami a návštevami.
• Zabezpečuje interné aj externé pracovné kontakty pre riaditeľa odboru a v prípade potreby aj pre vedúcich oddelení.
• Koordinuje činnosti spojené s plnením úloh odboru.
Komplexné vykonávanie administratívnych, korešpondenčných a servisných činností súvisiacich s fungovaním sekretariátu organizačného útvaru a vykonávanie operatívnych a koordinačných činností súvisiacich s plnením úloh príslušného organizačného útvaru.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
• Vykonáva korešpondenčné činnosti pre riaditeľa odboru.
• Vedie evidenciu prijatej a odoslanej korešpondencie.
• Vykonáva činnosti spojené s vybavovaním príslušnej administratívnej agendy vrátane jej archivácie.
• Vykonáva organizačné a administratívne činnosti v súvislosti s tuzemskými aj zahraničnými cestami riaditeľa odboru.
• Kontroluje a vedie evidenciu dochádzky a čerpania dovoleniek zamestnancov odboru.
• Vykonáva servis pre riaditeľa odboru v súvislosti s poradami, rokovaniami, pracovnými stretnutiami a návštevami.
• Zabezpečuje interné aj externé pracovné kontakty pre riaditeľa odboru a v prípade potreby aj pre vedúcich oddelení.
• Koordinuje činnosti spojené s plnením úloh odboru.
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť s uvedením názvu pozície, profesijný životopis a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať najneskôr do 18.3.2018 elektronicky na adresu [email protected] alebo písomne na adresu: Národná banka Slovenska, Odbor riadenia ľudských zdrojov, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické/ všeobecné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačný profil:
• vzdelanie: stredoškolské
• zameranie: ekonomické/ všeobecné
• pracovné miesto vhodné pre absolventov
Odborný profil:
• základná znalosť anglického jazyka
• IT zručnosti: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Lotus Notes, Internet
• znalosť spisovnej slovenčiny a obchodnej korešpondencie podľa STN
• administratívne zručnosti na profesionálnej úrovni
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií:
• komunikačné zručnosti
• organizačné a koordinačné schopnosti
• operatívne schopnosti
• etiketa a spoločenský protokol
• schopnosť zvládať pracovný stres a záťaž
• spoľahlivosť a zodpovednosť
• samostatnosť
• vzdelanie: stredoškolské
• zameranie: ekonomické/ všeobecné
• pracovné miesto vhodné pre absolventov
Odborný profil:
• základná znalosť anglického jazyka
• IT zručnosti: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Lotus Notes, Internet
• znalosť spisovnej slovenčiny a obchodnej korešpondencie podľa STN
• administratívne zručnosti na profesionálnej úrovni
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií:
• komunikačné zručnosti
• organizačné a koordinačné schopnosti
• operatívne schopnosti
• etiketa a spoločenský protokol
• schopnosť zvládať pracovný stres a záťaž
• spoľahlivosť a zodpovednosť
• samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národná banka Slovenska (NBS) je nezávislou centrálnou bankou Slovenskej republiky. Vznikla 1. januára 1993 na základe zákona NR SR č. 566/1992 Zb. o Národnej banke Slovenska, ktorý určuje jej postavenie, funkcie a úlohy. Národná banka Slovenska je nezávislou inštitúciou, ktorej základnou funkciou je udržiavanie cenovej stability.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3335315
Megjelentetés dátuma: 14.3.2018
2018-03-14
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Cég: Národná banka Slovenska