Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Store manager pre predajňu ARMANI EXCHANGE - Eurovea
GX Core SK s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 170 EUR/mesiac+ bonusové odmeňovanie na základe obratu + príplatky za prácu cez víkend + príplatok za odpracované roky
1 170 EUR/mesiac+ bonusové odmeňovanie na základe obratu + príplatky za prácu cez víkend + príplatok za odpracované roky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedúci predajne ARMANI EXCHANGE je samostatný a inšpiratívny člen tímu, ktorý vedie a organizuje predajňu ako svoj vlastný podnik.
• zúčastňuje sa na výberoch nových kolekcií priamo v Miláne, vyhodnocuje štatistiky predaja, doobjednáva tovar, organizuje presuny medzi predajňami
• vykonáva príjem a kontrolu tovaru, rieši reklamácie a podnety od zákazníkov
• aktívne sa podieľa na predaji produktov koncovému zákazníkovi, poskytuje odborné poradenstvo a pomoc pri výbere
• neustále sa zaoberá zlepšovaním kvality zákazníckeho servisu, vedie a motivuje svoj tím smerom k splneniu nastavených cieľov
• vyberá a prijíma členov svojho tímu, aktívne sa venuje jeho rozvoju, sleduje a vyhodnocuje jeho výsledky
• zúčastňuje sa na školeniach, prípadne workshopoch organizovaných značkou ARMANI EXCHANGE a ďalej školí svoj tím
• je zodpovedný za vzhľad predajne a pravidelne vykonáva zmeny v súlade s identitou a imidžom značky ARMANI EXCHANGE
• plánuje smeny, určuje priority a organizuje vykonávanie každodenných úloh s cieľom zabezpečiť efektívny chod predajne, najmä počas obdobia zliav alebo špeciálnych akcií
• zabezpečuje dodržiavanie a implementáciu všetkých interných pravidiel spoločnosti a platnej legislatívy
• zúčastňuje sa na výberoch nových kolekcií priamo v Miláne, vyhodnocuje štatistiky predaja, doobjednáva tovar, organizuje presuny medzi predajňami
• vykonáva príjem a kontrolu tovaru, rieši reklamácie a podnety od zákazníkov
• aktívne sa podieľa na predaji produktov koncovému zákazníkovi, poskytuje odborné poradenstvo a pomoc pri výbere
• neustále sa zaoberá zlepšovaním kvality zákazníckeho servisu, vedie a motivuje svoj tím smerom k splneniu nastavených cieľov
• vyberá a prijíma členov svojho tímu, aktívne sa venuje jeho rozvoju, sleduje a vyhodnocuje jeho výsledky
• zúčastňuje sa na školeniach, prípadne workshopoch organizovaných značkou ARMANI EXCHANGE a ďalej školí svoj tím
• je zodpovedný za vzhľad predajne a pravidelne vykonáva zmeny v súlade s identitou a imidžom značky ARMANI EXCHANGE
• plánuje smeny, určuje priority a organizuje vykonávanie každodenných úloh s cieľom zabezpečiť efektívny chod predajne, najmä počas obdobia zliav alebo špeciálnych akcií
• zabezpečuje dodržiavanie a implementáciu všetkých interných pravidiel spoločnosti a platnej legislatívy
Zamestnanecké výhody, benefity
• zamestnanecké zľavy v celej sieti našich predajní
• každú sezónu novú uniformu spomedzi sortimentu na predajni
• variabilnú zložku mzdy – percentá z obratu a preplácané nadčasy
• príplatok za odpracované roky v našej spoločnosti
• možnosť kariérneho rastu a osobného vzdelávania – neustále rozširujeme portfólio našich značiek, čo prináša nové možnosti
• priateľský kolektív a príjemné pracovné prostredie
• každú sezónu novú uniformu spomedzi sortimentu na predajni
• variabilnú zložku mzdy – percentá z obratu a preplácané nadčasy
• príplatok za odpracované roky v našej spoločnosti
• možnosť kariérneho rastu a osobného vzdelávania – neustále rozširujeme portfólio našich značiek, čo prináša nové možnosti
• priateľský kolektív a príjemné pracovné prostredie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Základy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodný kandidát na túto pozíciu:
• preukazuje iniciatívu v rozhodovaní a v schopnosti riešiť problémy
• je schopný ísť príkladom pre svoj tím a motivovať ho k výsledkom
• preukazuje obchodného ducha, nadšenie pre značku, prácu s ľuďmi
• je schopný plánovať, efektívne organizovať čas a určiť priority
• je komunikatívny a profesionálny vo vystupovaní
• má skúsenosti s vedením tímu, ideálne v predajni s oblečením alebo doplnkami
• preukazuje iniciatívu v rozhodovaní a v schopnosti riešiť problémy
• je schopný ísť príkladom pre svoj tím a motivovať ho k výsledkom
• preukazuje obchodného ducha, nadšenie pre značku, prácu s ľuďmi
• je schopný plánovať, efektívne organizovať čas a určiť priority
• je komunikatívny a profesionálny vo vystupovaní
• má skúsenosti s vedením tímu, ideálne v predajni s oblečením alebo doplnkami
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Zaujala Ťa táto ponuka? Do našej predajne hľadáme šikovnú posilu, ktorá sa nebojí práce, má rada módu a tiež komunikáciu s ľudmi.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3869390
Megjelentetés dátuma: 12.2.2020
2020-02-12
Régió: Bratislava Pozíció: Vedúci predajne/prevádzky Cég: GX Core SK s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 170 EUR/mesiac