Administratívny/a referent/ka kancelárie riaditeľa

Múzeum mesta Bratislavy

Miesto práce
Radničné námestie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacV závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

 Zabezpečovanie administratívnej agendy MMB: zverejňovanie zmlúv, faktúr a pod., vypracovanie zmlúv, správa registratúry, podpora pri verejnom obstarávaní a pod.;
 Vybavovanie písomnej agendy sekretariátu riaditeľky;
 Správa registratúry (referent podateľne MMB);
 Zodpovednosť za chod došlej a odoslanej pošty (preberanie pošty, jej evidencia a distribúcia, odosielanie pošty – evidencia, spracovávanie sprievodných listov);Administratívna podpora a materiálne zabezpečovanie potrieb sekretariátu MMB;Zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb pre všetky úseky MMB;
 Spolupráca pri zabezpečenovaní starostlivosti o zamestnancov;
 Administratívna podpora pri zabezpečovaní bežného chodu kancelárie – kontrola stavu kancelárskych potrieb a papiera, kontrola čistoty na pracovisku, pomoc pri zabezpečovaní spoločných akcií a darov pre zamestnancov;
 správa mailu [email protected], pevnej linky kancelárie riaditeľky;
 Ad hoc administratívne práce (skenovanie, kopírovanie, zakladanie dokumentov).

Zamestnanecké výhody, benefity

Benefity:
1. Príspevok do DDS 2 %;
2. Možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania;
3. Ďalšie benefity:
a) pružný pracovný čas v čase 6:00 – 19:00 podľa usmernenia vedúceho oddelenia
b) mobilný telefón
c) zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona;
d) čerpanie 3 dni tzv. sick day ročne;
e) práca z domu v rozsahu 4 dni mesačne;
f) sociálna politika – príspevok na stravovanie;
g) práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta;
h) voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave;
i) možnosť priamo sa podieľať na rozvoji jedného z najlepších múzeí na Slovensku a neustále zlepšovať poskytované služby návštevníkom

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania;
2. Motivačný list;
3. Životopis;
4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky na
e-mail: [email protected].

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Prax aspoň 2 roky v oblasti administratívy;
• Dobrú znalosť MS Office a bežne používaných komunikačných technológií;
• Komunikačné a prezentačné zručnosti;
• Analytické myslenie;
• Schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, organizovanosť a dôslednosť;
• Flexibilitu a kooperatívnosť;
• Aktívnu znalosť anglického jazyka.
Nesplnenie niektorej z požiadaviek nie je automaticky pre uchádzača/ku diskvalifikačné.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Múzeum mesta Bratislavy je múzeum s viac ako 150 ročnou tradíciou. Spravuje 9 objektov, z toho väčšina národné kultúrne pamiatky a významné historické lokality, ktoré sprístupňuje pre verejnosť - okrem iných sú to najmä Stará radnica, Michalská veža, Hrad Devín alebo Antická Gerulata v Rusovciach.
ID: 4497456  Megjelentetés dátuma: 9.1.2023  Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac