Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistentka, recepčná
MPEA, a.s.
Miesto práce
Hviezdoslavovo námestie, Bratislava
Hviezdoslavovo námestie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 250 EUR/mesiac
1 000 - 1 250 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme akčnú a flexibilnú osobu, ktorá bude pravou rukou riaditeľa spoločnosti.
Reprezentatívnym vystupovaním a úsmevom vytvárať dobrý dojem o spoločnosti od prvého kontaktu s klientom.
- zabezpečenie príjemného a reprezentatívneho pracovného prostredia (zasadačky, kuchynky, recepcia, kancelárie), plynulý chod recepcie
- vedenie pokladne a zodpovednosť za zverenú hotovosť,
- príprava mzdových podkladov - dochádzka, komunikácia s účtovníkom
- uvádzanie návštev, starostlivosť o klientov
- príjem a vybavovanie telefonátov, e-mailov, rezervácie leteniek, hotelov
- evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty, notár, kuriér
- organizovanie stretnutí a rezervácie zasadačiek, timemanagement
- administratívny support, skenovanie, kopírovanie, formátovanie, archivácia
- objednávky kancelárskych potrieb, potravín a materiálu
- príprava zmlúv, tvorba databáz
- zabezpečenie činností súvisiacich s chodom kancelárie
- plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného
- byť nápomocný kolegom
- nie je to typická práca od 9 do 5
- vedieť sa usmiať aj do telefónu
Reprezentatívnym vystupovaním a úsmevom vytvárať dobrý dojem o spoločnosti od prvého kontaktu s klientom.
- zabezpečenie príjemného a reprezentatívneho pracovného prostredia (zasadačky, kuchynky, recepcia, kancelárie), plynulý chod recepcie
- vedenie pokladne a zodpovednosť za zverenú hotovosť,
- príprava mzdových podkladov - dochádzka, komunikácia s účtovníkom
- uvádzanie návštev, starostlivosť o klientov
- príjem a vybavovanie telefonátov, e-mailov, rezervácie leteniek, hotelov
- evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty, notár, kuriér
- organizovanie stretnutí a rezervácie zasadačiek, timemanagement
- administratívny support, skenovanie, kopírovanie, formátovanie, archivácia
- objednávky kancelárskych potrieb, potravín a materiálu
- príprava zmlúv, tvorba databáz
- zabezpečenie činností súvisiacich s chodom kancelárie
- plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného
- byť nápomocný kolegom
- nie je to typická práca od 9 do 5
- vedieť sa usmiať aj do telefónu
Zamestnanecké výhody, benefity
- ponúkame stabilnú a perspektívnu prácu
- prichádzanie do kontaktu so zaujímavými ľuďmi
- priateľská pracovná atmosféra a úzky pracovný kolektív
- dynamické pracovné prostredie v centre mesta
- samostatná a zodpovedná pozícia
- MultiSport karta, jazykové kurzy
- zázemie, vzdelávanie a osobný rozvoj
- teambuildingy
- možnosť kariérneho rastu, buď do oddelenia (marketing, analytika, obchod) alebo na výkonnú asistentku s rozhodovacími právomocami
- služobný telefón
- atraktívne platové ohodnotenie 1100 – 1350 eur, v závislosti od predchádzajúcich skúseností, preukázaných schopností a prínosu spoločnosti)
- prichádzanie do kontaktu so zaujímavými ľuďmi
- priateľská pracovná atmosféra a úzky pracovný kolektív
- dynamické pracovné prostredie v centre mesta
- samostatná a zodpovedná pozícia
- MultiSport karta, jazykové kurzy
- zázemie, vzdelávanie a osobný rozvoj
- teambuildingy
- možnosť kariérneho rastu, buď do oddelenia (marketing, analytika, obchod) alebo na výkonnú asistentku s rozhodovacími právomocami
- služobný telefón
- atraktívne platové ohodnotenie 1100 – 1350 eur, v závislosti od predchádzajúcich skúseností, preukázaných schopností a prínosu spoločnosti)
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme a vážime si prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. V prípade záujmu, pošlite svoj životopis spolu s aktuálnou fotografiou. Motivačný list výhodou.
Pre veľký záujem kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky na uvedenú pracovnú pozíciu. Pri zasielaných dokumentoch prosíme uviesť súhlas so spracovaním osobných údajov.
Pre veľký záujem kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky na uvedenú pracovnú pozíciu. Pri zasielaných dokumentoch prosíme uviesť súhlas so spracovaním osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Teams - Mierne pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Apple iOS - Pokročilý
Obchodná korešpondencia - Pokročilý
Obchodná komunikácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Teams - Mierne pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Apple iOS - Pokročilý
Obchodná korešpondencia - Pokročilý
Obchodná komunikácia - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 1 rok
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Okrem pozitívneho prístupu očakávame reprezentatívny vzhľad (pracujeme s nadštandardnou klientelou, čomu musí zodpovedať dress-code a celkový prejav
- samostatnosť (nerobiť len to, čo sa vyslovene povie)
- spoľahlivosť
- komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- organizačné schopnosti a proaktívny prístup na vysokej úrovni,
- pedantnosť, dôslednosť
- zmysel pre detail (zlepšovať a dokončovať veci)
- vedieť si určiť priority, skvelý time-management
- zdravý sedliacky rozum a úsudok
- flexibilita, ochota pracovať nadčas
- vysoké pracovné nasadenie
- odolnosť voči stresu,
- lojálnosť, diskrétnosť
- ochota učiť sa nové veci
- samostatnosť (nerobiť len to, čo sa vyslovene povie)
- spoľahlivosť
- komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- organizačné schopnosti a proaktívny prístup na vysokej úrovni,
- pedantnosť, dôslednosť
- zmysel pre detail (zlepšovať a dokončovať veci)
- vedieť si určiť priority, skvelý time-management
- zdravý sedliacky rozum a úsudok
- flexibilita, ochota pracovať nadčas
- vysoké pracovné nasadenie
- odolnosť voči stresu,
- lojálnosť, diskrétnosť
- ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
www.stmartinpharmacia.sk
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3274269
Megjelentetés dátuma: 25.2.2022
2022-02-25
Régió: Bratislava Pozíció: Office manager, Sekretárka Cég: MPEA, a.s.
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac