Administratívny pracovník

Mgr. Ing. Bohuš Sabolič

Miesto práce
Žilinský kraj, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.04.2017
Mzdové podmienky (brutto)
v skúšobnej dobe 800,00€, po zapracovaní 1400€ + motivačná zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Náplň práce:
• poskytovanie servisu a poradenstvo klientom regionálnej pobočky v oblasti sporenia, úverov, krytia rizík a ostatných finančných produktov.
• pravidelná starostlivosť o pridelených klientov a postupné získavanie nových klientov.
• administratívna činnosť vo vedení agendy u pridelených klientov,
• pravidelný reporting.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame
• výborné možnosti príjmu
• v skúšobnej dobe fixný príjem po zapracovaní k platu motivačnú zložku
• iné odmeny (dovolenky, vecné, peňažné odmeny),
• špecializované bezplatné zaškolenie v oblasti finančníctva, bankovníctva, obchodníckych zručností,
• možnosť výhodného čerpanie bankových, poistných a investičných produktov pre vlastnú potrebu.
• možnosť nastavenia pružnej pracovnej doby.

Informácie o výberovom konaní

Každý Životopis bude starostlivo posúdený. Životopis posielajte na adresu [email protected]. Do predmetu správy alebo do textu uveďte značku výberového konania " VYBER032017 ".

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, administratíva, obchod, financie,

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Strojopis - Základy
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme:
• skúsenosť v oblasti administratívy, obchodu, ekonomiky, daňového poradenstva a aktívneho predaja,
• ochotu na sebe pracovať, učiť sa a zvyšovať si odbornosť v oblasti finančníctva a obchodu,
• pozitívne myslenie – optimizmus.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:
Capitol a.s., vytvára priestor pre rast a úspech svojich zamestnancov overený dlhoročnými skúsenosťami. Naša spoločnosť Vám umožní a vytvorí priestor pre realizáciu vlastných príležitosť a riešení podieľať sa na vlastnom kariérnom raste.
Capitol a.s a jeho otvorená firemná kultúra prináša možnosti pre realizáciu samostatným, tvorivým, zodpovedným a pozitívne mysliacim kolegom.
ID: 2716785  Megjelentetés dátuma: 24.2.2017  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: v skúšobnej dobe 800,00€, po zapracovaní 1400€ + motivačná zložka