Logo MG Business Services s. r. o.

Účtovník / účtovníčka expert s bohatými skúsenosťami v oblasti financií a účtovníctva

MG Business Services s. r. o.

Miesto práce
Legionárska 14, Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 2 200 EUR/mesiacodmeny, bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce trojčlenného tímu účtovníčok:

  • Vedenie podvojného účtovníctva (6 spoločností, spolu tržby nad 2 mil €), účtovný program Omega
  • Účtovanie rôznych typov účtovných agend (bankové výpisy, interné doklady, odberateľské a dodávateľské faktúry a pod.)
  • Vyúčtovanie pracovných ciest
  • Pripravovanie účtovných výkazov, daňových priznaní k DPH, účtovných závierok a priznaní k dani z príjmov PO
  • Komunikovanie s kontrolnými, daňovými úradmi a ostatnými inštitúciami
  • Komplexné spracovanie personálnej a mzdovej agendy (4 spoločnosti, cca 30 zamestnancov)
  • Vyúčtovanie stravného
  • Spracovanie mesačných, kvartálnych, ročných hlásení pre sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne, finančnú správu
  • Spracovanie a expedícia evidenčných listov zamestnancov na účely dôchodkového poistenia
  • Spracovanie nemocenských dávok a spolupráca pri ich vyplácaní cez sociálnu poisťovňu
  • Ďalšie typické úlohy na pozícii Účtovník / účtovníčka expert

Typický deň na pracovnej pozícii:

  • Úlohy z náplne práce (účtovanie, mzdová agenda, vyúčtovanie ciest a pod.)
  • Komunikácia s kolegami z iných oddelení a s externými partnermi

Pracovná doba:

  • Pracovná doba je flexibilná, v rámci 8-hodinového pracovného dňa sú možné aj nadčasy
  • Možnosť home office niekoľkokrát do mesiaca

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Získavaš odborné a profesionálne skúsenosti v dynamickom tíme.
  • Môžeš sa zúčastňovať sociálnych a motivačných programov, ako napríklad teambuildingy a firemné športové aktivity.
  • Dostávaš možnosti na odborný a profesijný rast, vrátane školení a vzdelávacích programov.
  • Máš k dispozícii moderné pracovné prostredie s najnovšími technológiami.
  • Získavaš prístup k zaujímavým projektom a riešeniu náročných úloh.
  • Budeš súčasťou tímu, ktorý ocení tvoje nápady a bude ťa podporovať v tvojom osobnom aj profesionálnom rozvoji.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - Expert
Podvojné účtovníctvo - Expert

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Požadujeme presné a precízne zvládanie účtovníckych úloh.
  • Vyžadujeme komunikatívnu osobnosť.
  • Požadujeme vynikajúce hard skills v oblasti účtovníctva a finančného riadenia.
  • Vyhodnocujeme soft skills, ako je tímová spolupráca a riešenie problémov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Líder trhu v oblasti B2B služieb (PZS, BOZP, PO, Enviro, GDPR, Registratúra a Civilná ochrana), viac ako 3.300 klientov, pôsobiaci na celom území Slovenska.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Peter Cigáň
Tel.: +421322867610
E-mail: poslať životopis
ID: 4793400  Megjelentetés dátuma: 7.5.2024  Alapbér (bruttó): 1 500 EUR/mesiac