MÁM ZÁUJEM!
Poďte pracovať tam, kde sa máte možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde Vás všetko naučíme a máte možnosť rásť!

Operátor infolinky, prvá pomoc pre našich zákazníkov


V rámci nášho interného callcentra vytvárame pre našich zákazníkov úplne novú službu infolinky. Ak si človekom, ktorý rád poradí, pomôže alebo informuje, si presne ten koho hľadáme.
Prečítaj si čo ti ponúkame a pošli nám svoj životopis.

Čo ťa v novej práci čaká ....

Ak si už niekedy volal na klasickú infolinku, asi máš podobnú skúsenosť ako my. Čakáš..., čakáš..., hovorí na teba automat..., opäť čakáš... a stláčaš podľa pokynov..., prepájajú ťa..., čakáš...
Tak toto našim klientom rozhodne nerobíme! Klienti sú naši partneri a tak s nimi aj komunikujeme.


Na infolinke METRO komunikujeme so zákazníkmi telefonicky, prostredníctvom chatu alebo mailom. Poskytujeme im základné informácie (napr.: akú máme otváraciu dobu; či máme na sklade tovar, ktorý chcú,...) prípadne ich spojíme s príslušným oddelením.
Vďaka nám dostane zákazník vždy informáciu, ktorú potrebuje a ktorá mu pomôže.
Okrem toho našich zákazníkov aj aktívne oslovujeme a informujeme ich o novinkách a rôznych akciách. Vďaka tomu sa aj my aktívne podieľame na zvyšovaní predaja a reprezentujeme našu spoločnosť ako celok.

Môžeš sa u nás tešiť na výhody veľkej medzinárodnej spoločnosti...

  • Kultúru a stabilitu medzinárodnej spoločnosti
  • Kompletné vstupné zaškolenie
  • Pracovný pomer na dobu neurčitú
  • Možnosť profesijného i osobného rastu
  • Rozširovanie svojich znalostí formou rôznych školení a tréningov
  • 5 dní voľna nad rámec zákona
  • Bonusové poukážky na nákup v METRO
  • Mzda najneskôr už 5 deň v nasl. mesiaci
  • Stravovanie vo firemnej reštaurácii
  • Teambuilding, Vianočná party, MDD, Mikuláš…

Na prácu v našom tíme ti stačí...

  • SŠ vzdelanie s maturitou, veľmi radi privítame aj absolventov bez praxe
  • Veľmi dobré komunikačné schopnosti
  • Orientácia na zákazníka a na výsledok svojej práce
  • K administratívnej činnosti potrebuješ dobrú znalosť PC (Office – Excel, Outlook...)
  • Samostatnosť, Flexibilita, Zodpovednosť, Vytrvalosť!
  • Spoľahlivosť, schopnosť pracovať systematicky a plnenie stanovených termínov
  • Prax z komerčného call centra alebo tele marketingu – výhodou


V prípade záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 28 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.

Kontakt

METRO Cash & Carry SR s. r. o.
HR Senecká cesta 1881
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Viete o niekom, kto by mal o pozíciu záujem? Zdieľajte!
VŠETKY VOĽNÉ POZÍCIE
PREČO DO METRO
ID: 3240709  Megjelentetés dátuma: 13.11.2017  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.