Life’s too short - love where you work!

If you’re looking for remote work flexibility, career development and a positive work culture, we’re waiting for you. Find your career at Quest now.

Inžinier technickej podpory - Enterprise Tech Supp Advisor

Miesto práce
Galvaniho 17c, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

V súčasnosti hľadáme inžiniera technickej podpory pre oblasť podnikania, aby sa pripojil k nášmu tímu na podporu riadenia platforiem LACA v Bratislave.

Ako inžinier technickej podpory budete zodpovedný za poskytovanie technickej podpory prostredníctvom produktov Quest Platform Management prostredníctvom telefónu, webu a e-mailov v rýchlo sa rozvíjajúcom prostredí. Hviezdne zákaznícke služby a ovládacie schopnosti a schopnosť komunikovať, spolupracovať a uprednostňovať zákaznícke problémy s rozvojom, ako aj efektívne komunikovať riešenia pre zákazníkov je pre túto úlohu rozhodujúca.

Naši ľudia sú najdôležitejšou súčasťou nášho dlhodobého úspechu, a preto sme vytvorili rozsiahly balík výhod pre všetkých členov tímu.
Ako úspešný inžinier technickej podpory budete môcť samostatne pracovať na testovaní a ladení problémov s migráciou Sharepoint v testovacom prostredí laboratórií a budete pôsobiť ako kľúčový člen virtuálneho produktového tímu, ktorý bude prebiehať na troch kontinentoch a viacerých časových pásmach.

Denné povinnosti
Riešenie produktovo orientovaných problémov so zákazníkmi, spolupráca s vývojovým tímom a inými zdrojmi, riešenie eskalovaných problémov.
Dokumentácia všetkých informácií o prípadoch zákazníkov a interakcie v našom systéme CRM.
Aktívne vytváranie a publikovanie dokumentácie v prostredí zameranom na zákazníka.
Rozvoj a účasť na školeniach zameraných na sebavzdelávanie s cieľom pomáhať a zdieľať poznatky s inými inžiniermi.
Reprodukcia problémov v prostrediach podporných laboratórií a diagnostikovať potenciálne zložité problémy, efektívne komunikovať so zákazníkmi.
Pohotovosť počas víkendov, ak je to potrebné cca raz za 4-6 týždňov- platená extra.

Schopnosť pracovať cez hranice medzi regiónmi so zákazníkmi, ako aj inými inžiniermi, vývojovými manažérmi a produktovými manažérmi s cieľom zabezpečiť kvalitu a stabilitu produktu a odhodlanie profesionálne spravovať a vyriešiť množstvo potenciálne zložitých problémov produktu Sharepoint a migračného produktu.
Ako inžinier technickej podpory pre správu platformy Quest získate prístup k niektorým alebo všetkým nasledujúcim technológiám:
  • Operating Systems: Windows 8/10, Windows Server 2008, 2012, 2016,2019
  • MS Exchange/SharePoint: 2007, 2010, 2013, 2016,2019, O365 (SharePoint Online)
  • Databases: MSSQL Server, 2008, 2012, 2014, 2016, 2017,2019
  • Directory Services: Active Directory, Group Policy
  • Networking: DNS, TCP, File Shares
  • Scripting: PowerShell (PoSH), MSSQL

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Flexibilný pracovný čas, príležitostne HO
  • Bonusový systém
  • Jazykové kurzy (Ang.Nem ) plne hradené spoločnosťou
  • Bonus za odporúčanie
  • Stravné lístky hradené spoločnosťou, ovocie dvakrát týždenne, káva v kancelárii, ping-pong
  • Doplnkový dôchodkový system (3. pilier)
  • Balík konkurenčných a atraktívnych výhod na podporu zdravia a pohody
  • Úrazové poistenie pre prípad úmrtia a invalidity

Informácie o výberovom konaní

Životopisy posielajte v anglickom jazyku .

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT Technologie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft SharePoint - Pokročilý
Microsoft SQL Server - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobné zručnosti
  • Vynikajúce komunikačné schopnosti, verbálne i písomné
  • Preukázateľné výsledky excelentnosti v prostredí zákazníka
  • nezávislý, samo-motivovaný, tímový hráč s osobnosťou orientovanou na ľudí
  • Efektívne a účinné zručnosti pri riešení problémov
  • Efektívne riadenie osobnej pracovnej záťaže pri viacerých problémoch
  • Silné techniky odstraňovania problémov
Technické zručnosti
  • Skúsenosti s inštaláciou a spravovaním Sharepoint 2010/2013/2016/2019 a Office 365 vrátane protokolovania
  • Znalosť IIS a pochopenie protokolovania IIS
  • Skúsenosti s Active Directory Management
  • Schopnosť diagnostikovať problematiku OS, siete, disku a I / O zariadení.
  • Skúsenosti s technológiami cloud, konkrétne Azure
  • Skúsenosti s PowerShell
Výhoda
  • Predchádzajúce skúsenosti s riadením alebo podporou Sharepoint
  • Predchádzajúce skúsenosti s PowerShell scripts/queries
  • Technické zručnosti písania
  • Znalosť nástrojov / techník ladenia (napríklad WebEx, Fiddler

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Quest je ocenený poskytovateľ softvéru pre správu IT, ktorý ponúka široký výber riešení, ktoré riešia niektoré z najbežnejších a najnáročnejších IT problémov. Od roku 1987 redukujeme čas a peniaze, ktoré investujú naši zákazníci do IT administrácie, takže môžu investovať viac do inovácií podnikov. S viac ako 100 000 zákazníkmi v 100 krajinách kladieme dôraz na inovácie, silnú komunitu so zákazníkmi a partnermi a nepretržitú podporu počas cesty našich zákazníkov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Alex Joy
E-mail: poslať životopis

© 2023 Quest Software Inc. All Rights Reserved.

ID: 3820581  Megjelentetés dátuma: 28.11.2019  Alapbér (bruttó): 1 800 EUR/mesiac