Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Life’s too short - love where you work!
If you’re looking for remote work flexibility, career development and a positive work culture, we’re waiting for you. Find your career at Quest now.
Inžinier technickej podpory - Enterprise Tech Supp Advisor
Miesto práce
Galvaniho 17c, Bratislava
Galvaniho 17c, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac
1 800 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V súčasnosti hľadáme inžiniera technickej podpory pre oblasť podnikania, aby sa pripojil k nášmu tímu na podporu riadenia platforiem LACA v Bratislave.
Ako inžinier technickej podpory budete zodpovedný za poskytovanie technickej podpory prostredníctvom produktov Quest Platform Management prostredníctvom telefónu, webu a e-mailov v rýchlo sa rozvíjajúcom prostredí. Hviezdne zákaznícke služby a ovládacie schopnosti a schopnosť komunikovať, spolupracovať a uprednostňovať zákaznícke problémy s rozvojom, ako aj efektívne komunikovať riešenia pre zákazníkov je pre túto úlohu rozhodujúca.
Naši ľudia sú najdôležitejšou súčasťou nášho dlhodobého úspechu, a preto sme vytvorili rozsiahly balík výhod pre všetkých členov tímu.
Ako úspešný inžinier technickej podpory budete môcť samostatne pracovať na testovaní a ladení problémov s migráciou Sharepoint v testovacom prostredí laboratórií a budete pôsobiť ako kľúčový člen virtuálneho produktového tímu, ktorý bude prebiehať na troch kontinentoch a viacerých časových pásmach.
Denné povinnosti
Riešenie produktovo orientovaných problémov so zákazníkmi, spolupráca s vývojovým tímom a inými zdrojmi, riešenie eskalovaných problémov.
Dokumentácia všetkých informácií o prípadoch zákazníkov a interakcie v našom systéme CRM.
Aktívne vytváranie a publikovanie dokumentácie v prostredí zameranom na zákazníka.
Rozvoj a účasť na školeniach zameraných na sebavzdelávanie s cieľom pomáhať a zdieľať poznatky s inými inžiniermi.
Reprodukcia problémov v prostrediach podporných laboratórií a diagnostikovať potenciálne zložité problémy, efektívne komunikovať so zákazníkmi.
Pohotovosť počas víkendov, ak je to potrebné cca raz za 4-6 týždňov- platená extra.
Schopnosť pracovať cez hranice medzi regiónmi so zákazníkmi, ako aj inými inžiniermi, vývojovými manažérmi a produktovými manažérmi s cieľom zabezpečiť kvalitu a stabilitu produktu a odhodlanie profesionálne spravovať a vyriešiť množstvo potenciálne zložitých problémov produktu Sharepoint a migračného produktu.
Ako inžinier technickej podpory pre správu platformy Quest získate prístup k niektorým alebo všetkým nasledujúcim technológiám:
Ako inžinier technickej podpory budete zodpovedný za poskytovanie technickej podpory prostredníctvom produktov Quest Platform Management prostredníctvom telefónu, webu a e-mailov v rýchlo sa rozvíjajúcom prostredí. Hviezdne zákaznícke služby a ovládacie schopnosti a schopnosť komunikovať, spolupracovať a uprednostňovať zákaznícke problémy s rozvojom, ako aj efektívne komunikovať riešenia pre zákazníkov je pre túto úlohu rozhodujúca.
Naši ľudia sú najdôležitejšou súčasťou nášho dlhodobého úspechu, a preto sme vytvorili rozsiahly balík výhod pre všetkých členov tímu.
Ako úspešný inžinier technickej podpory budete môcť samostatne pracovať na testovaní a ladení problémov s migráciou Sharepoint v testovacom prostredí laboratórií a budete pôsobiť ako kľúčový člen virtuálneho produktového tímu, ktorý bude prebiehať na troch kontinentoch a viacerých časových pásmach.
Denné povinnosti
Riešenie produktovo orientovaných problémov so zákazníkmi, spolupráca s vývojovým tímom a inými zdrojmi, riešenie eskalovaných problémov.
Dokumentácia všetkých informácií o prípadoch zákazníkov a interakcie v našom systéme CRM.
Aktívne vytváranie a publikovanie dokumentácie v prostredí zameranom na zákazníka.
Rozvoj a účasť na školeniach zameraných na sebavzdelávanie s cieľom pomáhať a zdieľať poznatky s inými inžiniermi.
Reprodukcia problémov v prostrediach podporných laboratórií a diagnostikovať potenciálne zložité problémy, efektívne komunikovať so zákazníkmi.
Pohotovosť počas víkendov, ak je to potrebné cca raz za 4-6 týždňov- platená extra.
Schopnosť pracovať cez hranice medzi regiónmi so zákazníkmi, ako aj inými inžiniermi, vývojovými manažérmi a produktovými manažérmi s cieľom zabezpečiť kvalitu a stabilitu produktu a odhodlanie profesionálne spravovať a vyriešiť množstvo potenciálne zložitých problémov produktu Sharepoint a migračného produktu.
Ako inžinier technickej podpory pre správu platformy Quest získate prístup k niektorým alebo všetkým nasledujúcim technológiám:
- Operating Systems: Windows 8/10, Windows Server 2008, 2012, 2016,2019
- MS Exchange/SharePoint: 2007, 2010, 2013, 2016,2019, O365 (SharePoint Online)
- Databases: MSSQL Server, 2008, 2012, 2014, 2016, 2017,2019
- Directory Services: Active Directory, Group Policy
- Networking: DNS, TCP, File Shares
- Scripting: PowerShell (PoSH), MSSQL
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilný pracovný čas, príležitostne HO
- Bonusový systém
- Jazykové kurzy (Ang.Nem ) plne hradené spoločnosťou
- Bonus za odporúčanie
- Stravné lístky hradené spoločnosťou, ovocie dvakrát týždenne, káva v kancelárii, ping-pong
- Doplnkový dôchodkový system (3. pilier)
- Balík konkurenčných a atraktívnych výhod na podporu zdravia a pohody
- Úrazové poistenie pre prípad úmrtia a invalidity
Informácie o výberovom konaní
Životopisy posielajte v anglickom jazyku .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT Technologie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft SharePoint - Pokročilý
Microsoft SQL Server - Pokročilý
Microsoft SQL Server - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobné zručnosti
- Vynikajúce komunikačné schopnosti, verbálne i písomné
- Preukázateľné výsledky excelentnosti v prostredí zákazníka
- nezávislý, samo-motivovaný, tímový hráč s osobnosťou orientovanou na ľudí
- Efektívne a účinné zručnosti pri riešení problémov
- Efektívne riadenie osobnej pracovnej záťaže pri viacerých problémoch
- Silné techniky odstraňovania problémov
- Skúsenosti s inštaláciou a spravovaním Sharepoint 2010/2013/2016/2019 a Office 365 vrátane protokolovania
- Znalosť IIS a pochopenie protokolovania IIS
- Skúsenosti s Active Directory Management
- Schopnosť diagnostikovať problematiku OS, siete, disku a I / O zariadení.
- Skúsenosti s technológiami cloud, konkrétne Azure
- Skúsenosti s PowerShell
- Predchádzajúce skúsenosti s riadením alebo podporou Sharepoint
- Predchádzajúce skúsenosti s PowerShell scripts/queries
- Technické zručnosti písania
- Znalosť nástrojov / techník ladenia (napríklad WebEx, Fiddler
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Quest je ocenený poskytovateľ softvéru pre správu IT, ktorý ponúka široký výber riešení, ktoré riešia niektoré z najbežnejších a najnáročnejších IT problémov. Od roku 1987 redukujeme čas a peniaze, ktoré investujú naši zákazníci do IT administrácie, takže môžu investovať viac do inovácií podnikov. S viac ako 100 000 zákazníkmi v 100 krajinách kladieme dôraz na inovácie, silnú komunitu so zákazníkmi a partnermi a nepretržitú podporu počas cesty našich zákazníkov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 3820581
Megjelentetés dátuma: 28.11.2019
2019-11-28
Régió: Bratislava Pozíció: IT/Technical Support Specialist Cég: Quest Software Slovakia s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 800 EUR/mesiac