Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Vedúci Oddelenia správy majetku a vnútornej správy
Mestská časť Bratislava-Nové Mesto
Miesto práce
Junácka, Nové Mesto
Junácka, Nové Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2020
01.01.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 - 1 650 EUR/mesiac1400 € - 1650€ v závislosti od skúseností uchádzača
1 400 - 1 650 EUR/mesiac1400 € - 1650€ v závislosti od skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riadi, kontroluje, plánuje, metodicky usmerňuje a hodnotí prácu zamestnancov oddelenia,
- zabezpečuje a zodpovedá za administratívnu a hospodársku správu bytov, nebytových priestorov a samostatne stojacich budov, resp. objektov vo vlastníctve a v správe mestskej časti, a to vrátane zabezpečenia a riadenia upratovacej, domovníckej, vrátnickej služby a prevádzky vozového parku,
- zodpovedá za vypracovanie plánu bežných opráv a jeho realizáciu,
- zodpovedá za zabezpečenie komplexnej agendy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany – v rozsahu zabezpečenia zákonných povinností vyplývajúcich pre mestskú časť ako zamestnávateľa a vlastníka, resp. správcu nehnuteľného majetku,
- zabezpečuje a zodpovedá za riadne fungovanie registratúrneho strediska, podateľne, osvedčovania podpisov a listín, telefonickej ústredne,
- dodržiava a zabezpečuje dodržiavanie platnej legislatívy, interných noriem a zásad zamestnancami oddelenia a iné.
- zabezpečuje a zodpovedá za administratívnu a hospodársku správu bytov, nebytových priestorov a samostatne stojacich budov, resp. objektov vo vlastníctve a v správe mestskej časti, a to vrátane zabezpečenia a riadenia upratovacej, domovníckej, vrátnickej služby a prevádzky vozového parku,
- zodpovedá za vypracovanie plánu bežných opráv a jeho realizáciu,
- zodpovedá za zabezpečenie komplexnej agendy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany – v rozsahu zabezpečenia zákonných povinností vyplývajúcich pre mestskú časť ako zamestnávateľa a vlastníka, resp. správcu nehnuteľného majetku,
- zabezpečuje a zodpovedá za riadne fungovanie registratúrneho strediska, podateľne, osvedčovania podpisov a listín, telefonickej ústredne,
- dodržiava a zabezpečuje dodržiavanie platnej legislatívy, interných noriem a zásad zamestnancami oddelenia a iné.
Zamestnanecké výhody, benefity
• 13. plat + štvrťročné odmeny podľa kolektívnej zmluvy,
• 5 dní dovolenky navyše,
• 5 dni sick day,
• stravné lístky v hodnote 4€,
• 50% úhrada z ceny ročnej električenky
• 5 dní dovolenky navyše,
• 5 dni sick day,
• stravné lístky v hodnote 4€,
• 50% úhrada z ceny ročnej električenky
Informácie o výberovom konaní
Ďalšie požiadavky :
- min. 5 rokov praxe v oblasti riadenia a vedenia ľudí,
- riadiace a organizačné schopnosti, samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť, odolnosť voči stresu, koncepčné myslenie,
- bezúhonnosť,
- znalosť a skúsenosti v oblasti práce v samospráve,
- znalosť práce s počítačom,
- osobné a morálne predpoklady.
Zoznam požadovaných listín a dokladov:
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
- profesijný štrukturovaný životopis,
- prehľad o doterajšej praxi so stručným popisom pracovných činností,
- overená kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- súhlas so spracúvaním osobných údajov,
- údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Písomnú žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručiť v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie – vedúci oddelenia SMaVS“ najneskôr do 28.11.2019 na adresu: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, personálny útvar, Junácka ul. l, 832 91 Bratislava alebo osobne do podateľne Miestneho úradu.
Termín, čas a miesto výberového konania budú oznámené písomne najmenej 7 dní pred jeho uskutočnením každému uchádzačovi, ktorý splnil podmienky
- min. 5 rokov praxe v oblasti riadenia a vedenia ľudí,
- riadiace a organizačné schopnosti, samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť, odolnosť voči stresu, koncepčné myslenie,
- bezúhonnosť,
- znalosť a skúsenosti v oblasti práce v samospráve,
- znalosť práce s počítačom,
- osobné a morálne predpoklady.
Zoznam požadovaných listín a dokladov:
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
- profesijný štrukturovaný životopis,
- prehľad o doterajšej praxi so stručným popisom pracovných činností,
- overená kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- súhlas so spracúvaním osobných údajov,
- údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Písomnú žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručiť v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie – vedúci oddelenia SMaVS“ najneskôr do 28.11.2019 na adresu: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, personálny útvar, Junácka ul. l, 832 91 Bratislava alebo osobne do podateľne Miestneho úradu.
Termín, čas a miesto výberového konania budú oznámené písomne najmenej 7 dní pred jeho uskutočnením každému uchádzačovi, ktorý splnil podmienky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Samospráva - miestny úrad
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3807371
Megjelentetés dátuma: 11.11.2019
2019-11-11
Régió: Bratislava Pozíció: Vedúci oddelenia Cég: Mestská časť Bratislava-Nové Mesto
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1 400 - 1 650 EUR/mesiac1400 € - 1650€ v závislosti od skúseností uchádzača