Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Vedúci majetkového oddelenia
Mesto Pezinok
Miesto práce
Pezinok
Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 - 2 000 EUR/mesiaczmluvná mzda od 1.800 € závislá od kvalifikačných predpokladov a skúseností
1 800 - 2 000 EUR/mesiaczmluvná mzda od 1.800 € závislá od kvalifikačných predpokladov a skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečenie bezproblémového chodu majetkového oddelenia
- príprava rozpočtu oddelenia a zodpovednosť za jeho čerpanie
- zodpovednosť za riadenie oblasti hospodárskej správy a údržby majetku, za prevádzku, údržbu a správu budov, pozemkov, vybavenia a súvisiacich zariadení
- riadenie pomocných služieb v rámci organizácie (upratovanie, kúrenie, dezinfekcia, letná/zimná údržba komunikácií, revízie, opravy a pod.)
- riešenie poistných udalostí, operatívne riešenie havarijných stavov a krízových situácií
- zabezpečenie a sumarizácia podkladov k pasportizácii majetku, ktorý je v užívaní mesta Pezinok, v prenájme a v správe rozpočtových a príspevkových organizácií
- komplexné bilancovanie energií a ich racionálne využívanie
- zabezpečenie inventúr majetku mesta, objektívne posúdenie stavu majetku
- zabezpečenie zákonného postupu pri verejnom obstarávaní tovarov a služieb
- výkon správcu registratúry mesta Pezinok v zmysle predpisov
- vypracovávanie VZN a smerníc v oblasti nakladania s majetkom mesta
- sledovanie aktuálnych právnych úprav, rozhodnutí orgánov mestskej samosprávy a ich aplikovanie v praxi
- príprava rozpočtu oddelenia a zodpovednosť za jeho čerpanie
- zodpovednosť za riadenie oblasti hospodárskej správy a údržby majetku, za prevádzku, údržbu a správu budov, pozemkov, vybavenia a súvisiacich zariadení
- riadenie pomocných služieb v rámci organizácie (upratovanie, kúrenie, dezinfekcia, letná/zimná údržba komunikácií, revízie, opravy a pod.)
- riešenie poistných udalostí, operatívne riešenie havarijných stavov a krízových situácií
- zabezpečenie a sumarizácia podkladov k pasportizácii majetku, ktorý je v užívaní mesta Pezinok, v prenájme a v správe rozpočtových a príspevkových organizácií
- komplexné bilancovanie energií a ich racionálne využívanie
- zabezpečenie inventúr majetku mesta, objektívne posúdenie stavu majetku
- zabezpečenie zákonného postupu pri verejnom obstarávaní tovarov a služieb
- výkon správcu registratúry mesta Pezinok v zmysle predpisov
- vypracovávanie VZN a smerníc v oblasti nakladania s majetkom mesta
- sledovanie aktuálnych právnych úprav, rozhodnutí orgánov mestskej samosprávy a ich aplikovanie v praxi
Informácie o výberovom konaní
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK:
žiadosti spolu s požadovanými naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: [email protected] do 30.09.2019 s uvedením hesla v predmete: „VK – Vedúci majetkového oddelenia“.
Priebeh výberového konania:
Na výberové konanie budú pozvaní len uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú všetky požadované doklady. Výberové konanie bude prebiehať formou prezentácie kandidáta a individuálneho rozhovoru (pohovor).
Požadované doklady:
- žiadosť a životopis
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
- súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov
- fotokópia dokladu o nadobudnutom vzdelaní
žiadosti spolu s požadovanými naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: [email protected] do 30.09.2019 s uvedením hesla v predmete: „VK – Vedúci majetkového oddelenia“.
Priebeh výberového konania:
Na výberové konanie budú pozvaní len uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú všetky požadované doklady. Výberové konanie bude prebiehať formou prezentácie kandidáta a individuálneho rozhovoru (pohovor).
Požadované doklady:
- žiadosť a životopis
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
- súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov
- fotokópia dokladu o nadobudnutom vzdelaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, ekonomické
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné predpoklady a požiadavky:
- vysoká škola II. stupňa technického alebo ekonomického zamerania
- znalosť zákonov samosprávy, všeobecných právnych predpisov
- práca v MS Office (Internet, Word, Excel) – stupeň pokročilý
- prax v predmetnej agende
- vodičský preukaz typu B
Odborné vedomosti z oblastí:
- zmluvy a zmluvné vzťahy
- evidencia a inventarizácia zvereného majetku
- fakturačná a zmluvná problematika
- pravidlá evidovania korešpondencie, zmlúv a iných dokumentov
- prevádzka a údržba technického zariadenia budov a prevádzkových zariadení
- zásady, metódy a postupy odpisov a vyraďovania majetku
- manažovanie spotreby energií
- zostavovanie plánov a rozpočtov na nákup, prevádzku, správu a údržbu majetku
Osobnostné predpoklady a schopnosti:
- finančná, ekonomická a technická gramotnosť
- analytické a koncepčné myslenie
- kultivovaný slovný a písomný prejav
- efektívne organizovanie a plánovanie práce
- riešenie problémov
- asertívne vystupovanie
- vysoká škola II. stupňa technického alebo ekonomického zamerania
- znalosť zákonov samosprávy, všeobecných právnych predpisov
- práca v MS Office (Internet, Word, Excel) – stupeň pokročilý
- prax v predmetnej agende
- vodičský preukaz typu B
Odborné vedomosti z oblastí:
- zmluvy a zmluvné vzťahy
- evidencia a inventarizácia zvereného majetku
- fakturačná a zmluvná problematika
- pravidlá evidovania korešpondencie, zmlúv a iných dokumentov
- prevádzka a údržba technického zariadenia budov a prevádzkových zariadení
- zásady, metódy a postupy odpisov a vyraďovania majetku
- manažovanie spotreby energií
- zostavovanie plánov a rozpočtov na nákup, prevádzku, správu a údržbu majetku
Osobnostné predpoklady a schopnosti:
- finančná, ekonomická a technická gramotnosť
- analytické a koncepčné myslenie
- kultivovaný slovný a písomný prejav
- efektívne organizovanie a plánovanie práce
- riešenie problémov
- asertívne vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mesto Pezinok je orgánom územnej samosprávy.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3760790
Megjelentetés dátuma: 11.9.2019
2019-09-11
Régió: Pezinok Pozíció: Facility manager, Manažér logistiky, Riaditeľ odboru, Technický manažér, Vedúci oddelenia Cég: Mesto Pezinok
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1 800 - 2 000 EUR/mesiaczmluvná mzda od 1.800 € závislá od kvalifikačných predpokladov a skúseností