Asistent/ka predaja pre bratislavský showroom

MEDEXO SK s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 100 EUR/mesiacZákladná zložka 900 EUR/mesiac, osobne ohodnotenie 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre našu centrálu v Bratislave hľadáme komunikatívneho uchádzača s orientáciou na zákazníka.
Pozícia je vhodná predovšetkým pre uchádzačov s obchodným duchom, ktorí majú záujem stať sa súčasťou úspešne sa rozvíjajúcej firmy s medzinárodným presahom.

Čo je náplňou práce:
• Komunikácia so zákazníkmi
• Predaj zdravotných kancelárských stoličiek
• Starostlivosť a zodpovednosť za showroom na centrále spoločnosti
• Vytváranie cenových ponúk pre zákazníkov a obchodných partnerov
• Komplementácia a vybavovanie objednávok
• Podieľanie sa na prezentácii firmy (veľtrhy a podobné akcie pre zákazníkov)
• Fakturácia v účtovníckom systéme
• Vybavovanie reklamácií
• Komunikácia s dodávateľmi
• Administratíva spojená s chodom spoločnosti – office management
• Úzka spolupráca s vedením spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• Možnosť práce v krásnom a príjemnom prostredí značkového showroomu
• Platové ohodnotenie zodpovedajúce pozícii a skúsenostiam
• Stravné lístky
• Flexibilita
• Služobný notebook a telefón
• Skrátená pracovná doba každý piatok
• Pracovné miesto v súladu s poslednými trendy v ergonómii a zásadami zdravého sedenia

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počet rokov praxe

3

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Priateľská a komunikatívna povaha
• Slušnosť, samostatnosť a integrita
• Maximálne nasadenie a doťahovanie zadaných pracovných úloh
• Skvelé organizačné schopnosti
• Samostatnosť pri riešení úloh
• Pokročilú znalosti práce s PC (Excel, Word, Outlook, Internet)
• Orientácia na zákazníka, profesionalita, cit pre detail, chuť učiť sa novým veciam
• Komunikatívna znalosť AJ slovom a písmom
• Skúsenosť s predajom výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úspešná, dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá je výhradným distribútorom patentovaných zdravotných kancelárskych stoličiek SpinaliS v České republike, Slovensku, Poľsku a Nemecku, hľadá do svojho tímu novú kolegyňu/nového kolegu do centrály v Bratislave a na podporu predajných partnerov po celej Slovenskej republike.

• Máte záujem byť v kontakte so zákazníkmi a obchodnými partnermi?
• Ste komunikatívny a zodpovedný?
• Máte radi nové výzvy?

Potom je táto pozícia určená práve pre Vás!

Počet zamestnancov

1 zamestnanec
ID: 3686175  Megjelentetés dátuma: 11.11.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 900 - 1 100 EUR/mesiacZákladná zložka 900 EUR/mesiac, osobne ohodnotenie 200 EUR/mesiac