Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office manager/ka - Manažérka sekretariátu top managementu spoločnosti
MAXIMA POINT, s.r.o. - personálne poradenstvo
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komplexné zabezpečenie chodu a administratívnej podpory trom členom top-managementu spoločnosti
- zodpovednosť za riadenie sekretariátu, recepcie ... (6 podriadených)
- organizácia interných/externých pracovných stretnutí (tvorba agendy, zápisy zo stretnutí), koordinácia návštev (najmä zahraničných), sledovanie času
- práca s počítačom
- príprava rokovacích materiálov a prezentácii
- zabezpečovanie a organizovanie chodu sekretariátu, rezervácie, leteniek,
- delegovanie a kontrola splnenia úloh zadaných iným oddeleniam
- zabezpečovanie prekladov a aj tlmočníkov
- zabezpčenie zápisníc z pracovných porád a rokovaní a následné zasielanie a distribúcia materiálov kompetentným
- organizovanie stretnutí pre členov predstavenstva
- obsluhovanie faxov, skenerov, kopírok a ďalších prístrojov a zariadení
- rezervovanie cestovných lístkov, leteniek a ubytovania v prípade služobných ciest
- zodpovednoať za nákup a zabezpečenie kancelárskych potrieb, občerstvenia, vybavenia kancelárií predstavenstva
- plnenie operatívnych úloh
- aktívna komunikácia v angličtine
- zodpovednosť za riadenie sekretariátu, recepcie ... (6 podriadených)
- organizácia interných/externých pracovných stretnutí (tvorba agendy, zápisy zo stretnutí), koordinácia návštev (najmä zahraničných), sledovanie času
- práca s počítačom
- príprava rokovacích materiálov a prezentácii
- zabezpečovanie a organizovanie chodu sekretariátu, rezervácie, leteniek,
- delegovanie a kontrola splnenia úloh zadaných iným oddeleniam
- zabezpečovanie prekladov a aj tlmočníkov
- zabezpčenie zápisníc z pracovných porád a rokovaní a následné zasielanie a distribúcia materiálov kompetentným
- organizovanie stretnutí pre členov predstavenstva
- obsluhovanie faxov, skenerov, kopírok a ďalších prístrojov a zariadení
- rezervovanie cestovných lístkov, leteniek a ubytovania v prípade služobných ciest
- zodpovednoať za nákup a zabezpečenie kancelárskych potrieb, občerstvenia, vybavenia kancelárií predstavenstva
- plnenie operatívnych úloh
- aktívna komunikácia v angličtine
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v úspešnej medzinárodnej spoločnosti v medzinárodnom prostredí, denné využívanie cudzieho jazyka
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Možnosť odborného rastu
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Možnosť odborného rastu
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o tuto pozíciu nám prosím zašlite:
profesný životopis slovenskom a anglickoM jazyku spolu s motivačným listom.
- do predmetu správy uvádzajte názov PRACOVNEJ POZÍCIE, na ktorú reagujete.
Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: [email protected]
OSTATNÉ AKTUÁLNE PRACOVNÉ POZÍCIE NÁJDETE NA NAŠEJ STRÁNKE: http://www.maximapoint.sk/ponuky-prace/
Našu personálnu spoločnosť je možné kontaktovať aj cez skype: maximapoint
Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou.
profesný životopis slovenskom a anglickoM jazyku spolu s motivačným listom.
- do predmetu správy uvádzajte názov PRACOVNEJ POZÍCIE, na ktorú reagujete.
Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: [email protected]
OSTATNÉ AKTUÁLNE PRACOVNÉ POZÍCIE NÁJDETE NA NAŠEJ STRÁNKE: http://www.maximapoint.sk/ponuky-prace/
Našu personálnu spoločnosť je možné kontaktovať aj cez skype: maximapoint
Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti informačných technológií.
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti informačných technológií.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Hľadáme komunikatívnu a proaktívnu kandidátku, s dobrými organizačnými schopnosťami, ktorá chce komunikovať v cudzích jazykoch a dokáže MENEŽOVAŤ, RIADIŤ a ORGANIZOVAŤ prácu aj v rámci spolupráce s inými oddeleniami, nebojí sa nových výziev a zabezpečí plynulý chod sekretariátu troch zahraničných členov predstavenstva spoločnosti
- SŠ, VŠ vzdelanie ekonomického smeru - výhodou (nie podmienka)
- Prax na pozícii samostatnej asistentky, office managerky
- Rozsiahle skúsenosti v oblasti administratívy min. 5 rokov
- Skúsenosti s riadením aspoň malého kolektívu, prípadné manažérske zručnosti
- Aktívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (denné využívanie jazykov, aj v písmnej forme, kedže členovia predstavenstva sú aj zahraniční)
- Znalosť práce s počítačom (Microsoft Office)
- Zodpovednosť, samostatnosť, tvorivosť, iniciatíva, flexibilita, organizačné schopnosti, tímový hráč
- Analytické, systémové myslenie
- Empatická zorganizovaná osobnosť, schopná riadiť a prirodzená autorita
- Vodičský preukaz sk. B
- SŠ, VŠ vzdelanie ekonomického smeru - výhodou (nie podmienka)
- Prax na pozícii samostatnej asistentky, office managerky
- Rozsiahle skúsenosti v oblasti administratívy min. 5 rokov
- Skúsenosti s riadením aspoň malého kolektívu, prípadné manažérske zručnosti
- Aktívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (denné využívanie jazykov, aj v písmnej forme, kedže členovia predstavenstva sú aj zahraniční)
- Znalosť práce s počítačom (Microsoft Office)
- Zodpovednosť, samostatnosť, tvorivosť, iniciatíva, flexibilita, organizačné schopnosti, tímový hráč
- Analytické, systémové myslenie
- Empatická zorganizovaná osobnosť, schopná riadiť a prirodzená autorita
- Vodičský preukaz sk. B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
MAXIMA Point - personálne poradenstvo. Od roku 2002 pre našich klientov poskytujeme personálne poradenstvo pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov pre pozície stredného a vyššieho managementu.
Vďaka viac ako 20 ročným skúsenostiam sa výborne orientujeme na pracovnom trhu a neustále sledujeme zmeny a nové trendy na trhu práce. Sme schopní rýchlo reagovať na nové požiadavky klientov ale aj uchádzačov.
Našou snahou je ponúknuť čo najlepšie pracovné príležitosti kandidátom a zabezpečiť skutočne profesionálne služby našim klientom.
Bližšie informácie o spoločnosti na: www.maximapoint.sk.
Vďaka viac ako 20 ročným skúsenostiam sa výborne orientujeme na pracovnom trhu a neustále sledujeme zmeny a nové trendy na trhu práce. Sme schopní rýchlo reagovať na nové požiadavky klientov ale aj uchádzačov.
Našou snahou je ponúknuť čo najlepšie pracovné príležitosti kandidátom a zabezpečiť skutočne profesionálne služby našim klientom.
Bližšie informácie o spoločnosti na: www.maximapoint.sk.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2123920
Megjelentetés dátuma: 6.4.2016
2016-04-06
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Cég: MAXIMA POINT, s.r.o. - personálne poradenstvo