Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office manager Šamorín
MASTER VENDOR SE
Miesto práce
Šamorín, Trnavský kraj
Šamorín, Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Developerská a investičná spoločnosť zameraná na výstavbu hľadá office managera s nasledujúcou náplňou práce:
- Zabezpečovanie činností spojených s organizáciou a riadením chodu sekretariátu
- Organizačné zabezpečovanie porád, rokovaní a stretnutí
- Spracovanie reportov, príprava podkladov a prezentácií pre konateľov spoločnosti
- Vybavovanie korešpondencie a ostatných administratívnych a organizačných záležitostí nadriadených
- Organizovanie a prijímanie návštev, organizovanie stretnutí
- Zabezpečenie materiálneho vybavenia sekretariátu
- Zabezpečovanie pracovných ciest
- Správa a spracovanie cestovných príkazov
- Evidencie a rozdeľovanie došlej a odoslanej pošty
- Komunikácia s klientmi a dodávateľmi
- Vykonávanie krátkych služobných ciest automobilom
- Zabezpečovanie činností spojených s organizáciou a riadením chodu sekretariátu
- Organizačné zabezpečovanie porád, rokovaní a stretnutí
- Spracovanie reportov, príprava podkladov a prezentácií pre konateľov spoločnosti
- Vybavovanie korešpondencie a ostatných administratívnych a organizačných záležitostí nadriadených
- Organizovanie a prijímanie návštev, organizovanie stretnutí
- Zabezpečenie materiálneho vybavenia sekretariátu
- Zabezpečovanie pracovných ciest
- Správa a spracovanie cestovných príkazov
- Evidencie a rozdeľovanie došlej a odoslanej pošty
- Komunikácia s klientmi a dodávateľmi
- Vykonávanie krátkych služobných ciest automobilom
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti v oblasti administratívnej podpory manažmentu veľkou výhodou
- schopnosť organizovať si čas a zohľadňovať potreby manažmentu
- spoľahlivosť, samostatnosť, proaktívne riešenie problémov a časová flexibilita
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- odolnosť voči stresu
- dobrá znalosť nástrojov MS Office
- schopnosť organizovať si čas a zohľadňovať potreby manažmentu
- spoľahlivosť, samostatnosť, proaktívne riešenie problémov a časová flexibilita
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- odolnosť voči stresu
- dobrá znalosť nástrojov MS Office
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
MASTER VENDOR SE je obchodné partnerstvo výrobných spoločností a personálnych agentúr. Pôsobíme na Slovensku a vo viacerých členských štátoch EÚ. Poskytujeme kompletný rozsah personálnych služieb v rámci poradenských služieb a dočasného pridelenia zamestnancov, riešime problematiku mzdového účtovníctva, personálnej a administratívnej agendy ako komplexnú službu.
www.mastervendor.sk
www.mastervendor.sk
ID: 2566164
Megjelentetés dátuma: 13.10.2016
2016-10-13
Régió: Trnavský kraj Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Cég: MASTER VENDOR SE