Asistentka riaditeľa

Management Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Rybničná, 831 06 Vajnory
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohoda
Mzdové podmienky (brutto)
1100 eur po skúšobnej dobe 1200 eur, výška platu je závislá od skúsenosti kandidátov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zodpovednosť za korešpondenciu pre klientov tak externých ako aj interných ( ponuky, objednávky, zmluvy, oznamy do predajne, podklady pre notársky úrad)
- Zodpovednosť za evidenciu pošty
- Zodpovednosť za organizačné a materiálne zabezpečenie sekretariátu ( telefonáty, fax, nákup kancelárskeho a iného drobného tovaru)
- Zodpovednosť za evidenciu dovoleniek zamestnancov
- Zodpovednosť za vedenie evidencie zahraničných objednávok, sledovanie prijatia potvrdení objednávok, ich postúpenie obchodnému oddeleniu, príp. inej zodpovednej osobe na schválenie a následne ich potvrdenie, príp. reklamáciu dodávateľovi a archiváciu
- Zodpovednosť za komunikáciu s externými zahraničnými odberateľmi - dohodnutie termínov dodávky, logististiku, evidencia objednávok
- Zodpovednsť za komunikáciu a korešpondenciu so zahraničnými dodávateľmi – žiadosti o cenové ponuky, rabaty, termíny dodania, aktuálne cenníky, katalógy, žiadosti o informácie nevyhnutné pre obchodné, príp. ekonomické oddelenie,
- Vystavovanie reklamácií na zahraničných dodávateľov, sledovanie ich riešenia, ich archiváciu
- Spracovanie hlásení o prijatí, príp. odoslaní tovaru z/do členských krajín Európskej únie INTRASTAT-SK príslušnému colnému úradu a štatistickému úradu SR
- Zodpovednosť za pokladňu spoločnosti
- Príprava pokladov pre riaditeľa spoločnosti
- Príprava podkladov do verejné obstarávanie

Zamestnanecké výhody, benefity

– práca v stabilizovanej spoločnosti
– príjemný kolektív
– férový prístup nadriadených
– pevná pracovná doba od 8:00 do 16:30
– firemné akcie

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite Váš štrukturovaný životopis na e -mailovú adresu [email protected]. V prípade, že Vás nebudeme kontaktovať do troch týždňov od prijatia Vášho životopisu, bola v prvom kole výberového procesu daná prednosť inému kandidátovi.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite Váš štrukturovaný životopis na e -mailovú adresu [email protected]. V prípade, že Vás nebudeme kontaktovať do troch týždňov od prijatia Vášho životopisu, bola v prvom kole výberového procesu daná prednosť inému kandidátovi.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

– minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
– práca vhodná pre motivovaného a ambiciózneho praktikanta/ tku
– komunikatívna znalosť anglického jazyka (komunikácia s dodávateľmi z krajín AT, D, IT)
– ovládanie MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet)
– samostatnosť
– precíznosť
– zodpovednosť
– prozákaznícky prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská spoločnosť pre oblasť komplexných personálnych služieb.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3622490  Megjelentetés dátuma: 15.3.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1100 eur po skúšobnej dobe 1200 eur, výška platu je závislá od skúsenosti kandidátov