Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistentka riaditeľa
Management Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Rybničná, 831 06 Vajnory
Rybničná, 831 06 Vajnory
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohoda
dohoda
Mzdové podmienky (brutto)
1100 eur po skúšobnej dobe 1200 eur, výška platu je závislá od skúsenosti kandidátov
1100 eur po skúšobnej dobe 1200 eur, výška platu je závislá od skúsenosti kandidátov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovednosť za korešpondenciu pre klientov tak externých ako aj interných ( ponuky, objednávky, zmluvy, oznamy do predajne, podklady pre notársky úrad)
- Zodpovednosť za evidenciu pošty
- Zodpovednosť za organizačné a materiálne zabezpečenie sekretariátu ( telefonáty, fax, nákup kancelárskeho a iného drobného tovaru)
- Zodpovednosť za evidenciu dovoleniek zamestnancov
- Zodpovednosť za vedenie evidencie zahraničných objednávok, sledovanie prijatia potvrdení objednávok, ich postúpenie obchodnému oddeleniu, príp. inej zodpovednej osobe na schválenie a následne ich potvrdenie, príp. reklamáciu dodávateľovi a archiváciu
- Zodpovednosť za komunikáciu s externými zahraničnými odberateľmi - dohodnutie termínov dodávky, logististiku, evidencia objednávok
- Zodpovednsť za komunikáciu a korešpondenciu so zahraničnými dodávateľmi – žiadosti o cenové ponuky, rabaty, termíny dodania, aktuálne cenníky, katalógy, žiadosti o informácie nevyhnutné pre obchodné, príp. ekonomické oddelenie,
- Vystavovanie reklamácií na zahraničných dodávateľov, sledovanie ich riešenia, ich archiváciu
- Spracovanie hlásení o prijatí, príp. odoslaní tovaru z/do členských krajín Európskej únie INTRASTAT-SK príslušnému colnému úradu a štatistickému úradu SR
- Zodpovednosť za pokladňu spoločnosti
- Príprava pokladov pre riaditeľa spoločnosti
- Príprava podkladov do verejné obstarávanie
- Zodpovednosť za evidenciu pošty
- Zodpovednosť za organizačné a materiálne zabezpečenie sekretariátu ( telefonáty, fax, nákup kancelárskeho a iného drobného tovaru)
- Zodpovednosť za evidenciu dovoleniek zamestnancov
- Zodpovednosť za vedenie evidencie zahraničných objednávok, sledovanie prijatia potvrdení objednávok, ich postúpenie obchodnému oddeleniu, príp. inej zodpovednej osobe na schválenie a následne ich potvrdenie, príp. reklamáciu dodávateľovi a archiváciu
- Zodpovednosť za komunikáciu s externými zahraničnými odberateľmi - dohodnutie termínov dodávky, logististiku, evidencia objednávok
- Zodpovednsť za komunikáciu a korešpondenciu so zahraničnými dodávateľmi – žiadosti o cenové ponuky, rabaty, termíny dodania, aktuálne cenníky, katalógy, žiadosti o informácie nevyhnutné pre obchodné, príp. ekonomické oddelenie,
- Vystavovanie reklamácií na zahraničných dodávateľov, sledovanie ich riešenia, ich archiváciu
- Spracovanie hlásení o prijatí, príp. odoslaní tovaru z/do členských krajín Európskej únie INTRASTAT-SK príslušnému colnému úradu a štatistickému úradu SR
- Zodpovednosť za pokladňu spoločnosti
- Príprava pokladov pre riaditeľa spoločnosti
- Príprava podkladov do verejné obstarávanie
Zamestnanecké výhody, benefity
– práca v stabilizovanej spoločnosti
– príjemný kolektív
– férový prístup nadriadených
– pevná pracovná doba od 8:00 do 16:30
– firemné akcie
– príjemný kolektív
– férový prístup nadriadených
– pevná pracovná doba od 8:00 do 16:30
– firemné akcie
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite Váš štrukturovaný životopis na e -mailovú adresu [email protected]. V prípade, že Vás nebudeme kontaktovať do troch týždňov od prijatia Vášho životopisu, bola v prvom kole výberového procesu daná prednosť inému kandidátovi.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite Váš štrukturovaný životopis na e -mailovú adresu [email protected]. V prípade, že Vás nebudeme kontaktovať do troch týždňov od prijatia Vášho životopisu, bola v prvom kole výberového procesu daná prednosť inému kandidátovi.
V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite Váš štrukturovaný životopis na e -mailovú adresu [email protected]. V prípade, že Vás nebudeme kontaktovať do troch týždňov od prijatia Vášho životopisu, bola v prvom kole výberového procesu daná prednosť inému kandidátovi.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
– práca vhodná pre motivovaného a ambiciózneho praktikanta/ tku
– komunikatívna znalosť anglického jazyka (komunikácia s dodávateľmi z krajín AT, D, IT)
– ovládanie MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet)
– samostatnosť
– precíznosť
– zodpovednosť
– prozákaznícky prístup
– práca vhodná pre motivovaného a ambiciózneho praktikanta/ tku
– komunikatívna znalosť anglického jazyka (komunikácia s dodávateľmi z krajín AT, D, IT)
– ovládanie MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet)
– samostatnosť
– precíznosť
– zodpovednosť
– prozákaznícky prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poradenská spoločnosť pre oblasť komplexných personálnych služieb.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3622490
Megjelentetés dátuma: 15.3.2019
2019-03-15
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka, Špecialista verejného obstarávania Cég: Management Solutions, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1100 eur po skúšobnej dobe 1200 eur, výška platu je závislá od skúsenosti kandidátov