Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Marketingový manažér
Malá Fatra
Miesto práce
Horný Val 3, Žilina
Horný Val 3, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.7.2019
1.7.2019
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiac800 €
800 EUR/mesiac800 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• tvorba marketingového plánu (vypracúva návrhy plánu činnosti a rozpočtu)
• navrhuje stratégiu rozvoja, marketingu, a propagácie organizácie
• marketing: print, e-marketing (FB, Google ads, Instagram), rádia, TV, billboard
• regionálna karta - príprava ponuky zima, leto, komunikácia, tvorba letákov, plagátov, promo
• tvorba propragačných brožúr, letákov, plagátov a podobne
• aktualizácia existujúcich brožúr, letákov, plagátov a podobne
• komunikácia s grafikom pri tvorbe jednotlivých výstupov
• realizácia PR článkov (copywrite) ako tlačové správy, príspevky na FB, texty na web
• starostlivosť o FB profil (uverejňovanie statusov, platené a neplatené príspevky)
• skúsenosti s Google ads, resp. tvorba kampaní Google ads pre región alebo komunikácia s externou firmou pri zostavovaní kampaní pre OOCR
• realizácia novinárskyh infociest
• zabezpečenie a účasť na veľtrhov cestovného ruchu a podobných výstav CR
• zadávanie tém na tvorbu foto a video, podľa potrieb oocr
• organizácia resp spoluorganizácia pri kľúčových podujatiach v rámci regiónu
• reprezentuje organizáciu, buduje mediálne a medzinárodné vzťahy
• plní úlohy, ktoré mu uložia orgány združenia
• zodpovedá a zabezpečuje činností v zmysle Zákona 91/ 2010 o podpore cestovného ruchu,
• navrhuje stratégiu rozvoja, marketingu, a propagácie organizácie
• marketing: print, e-marketing (FB, Google ads, Instagram), rádia, TV, billboard
• regionálna karta - príprava ponuky zima, leto, komunikácia, tvorba letákov, plagátov, promo
• tvorba propragačných brožúr, letákov, plagátov a podobne
• aktualizácia existujúcich brožúr, letákov, plagátov a podobne
• komunikácia s grafikom pri tvorbe jednotlivých výstupov
• realizácia PR článkov (copywrite) ako tlačové správy, príspevky na FB, texty na web
• starostlivosť o FB profil (uverejňovanie statusov, platené a neplatené príspevky)
• skúsenosti s Google ads, resp. tvorba kampaní Google ads pre región alebo komunikácia s externou firmou pri zostavovaní kampaní pre OOCR
• realizácia novinárskyh infociest
• zabezpečenie a účasť na veľtrhov cestovného ruchu a podobných výstav CR
• zadávanie tém na tvorbu foto a video, podľa potrieb oocr
• organizácia resp spoluorganizácia pri kľúčových podujatiach v rámci regiónu
• reprezentuje organizáciu, buduje mediálne a medzinárodné vzťahy
• plní úlohy, ktoré mu uložia orgány združenia
• zodpovedá a zabezpečuje činností v zmysle Zákona 91/ 2010 o podpore cestovného ruchu,
Informácie o výberovom konaní
- žiadosť o prijatie do zamestnania formou motivačného listu
- doklad o jazykovom vzdelaní - ak ste držiteľom
- súhlas s použitím osobných údajov
- štruktúrovaný životopis
Požadované náležitosti adresovať:
na [email protected]
alebo
OOCR Malá Fatra
Námestie obetí komunizmu 1,
011 31 Žilina
s označením obálky: VÝBEROVÉ KONANIE OOCR Malá Fatra
- doklad o jazykovom vzdelaní - ak ste držiteľom
- súhlas s použitím osobných údajov
- štruktúrovaný životopis
Požadované náležitosti adresovať:
na [email protected]
alebo
OOCR Malá Fatra
Námestie obetí komunizmu 1,
011 31 Žilina
s označením obálky: VÝBEROVÉ KONANIE OOCR Malá Fatra
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, cestovný ruch (výhodou)
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné a prezentačné schopnosti
- schopnosť pracovať v záťažových situáciách
- flexibilita a kreativita
- koncepčné myslenie
- organizačné schopnosti
- manažérske zručnosti
- schopnosť tvorivej samostatnej, ako aj tímovej práce
- logicko-analytické a finančné myslenie
- precíznosť, zodpovednosť, dôslednosť
- bezúhonnosť
- znalosť Zákona 91/2010 o cestovnom ruchu
- znalosť legislatívy verejnej správy a verejného obstarávania výhodou
- schopnosť pracovať v záťažových situáciách
- flexibilita a kreativita
- koncepčné myslenie
- organizačné schopnosti
- manažérske zručnosti
- schopnosť tvorivej samostatnej, ako aj tímovej práce
- logicko-analytické a finančné myslenie
- precíznosť, zodpovednosť, dôslednosť
- bezúhonnosť
- znalosť Zákona 91/2010 o cestovnom ruchu
- znalosť legislatívy verejnej správy a verejného obstarávania výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mesto Žilina úspešne postúpilo do finálového výberu v súťaži o Európske hlavné mesto kultúry 2026, s termínom odovzdania konečnej prihlášky do konca októbra 2021 a vyhlásením víťaza do konca roka 2021. Aktuálny štvorčlenný tím je momentálne rozširovaný s cieľom posilnenia kapacity a špecializácie úloh a kompetencií pre rozhodujúcu fázu tohto komplexného projektu. Projektový tím je dočasne zastrešovaný Oblastnou organizáciou cestovného ruchu - Malá Fatra.
Európske hlavné mesto kultúry je jednou z najznámejších a najdlhšie trvajúcich iniciatív Európskej únie v oblasti kultúry s cieľom predstaviť rozmanitosť európskych kultúr a podporiť kultúrnu spoluprácu v Európe. Tento unikátny projekt s typickým rozpočtom na úrovni desiatok miliónov Eur je na Slovensku realizovaný len po druhý krát, prvé slovenské mesto s titulom sú Košice z roku 2013. Získanie titulu Európske hlavné mesto kultúry neznamená len predstavenie umenia na celoročnom festivale v roku 2026, ale ide o zásadnú transformáciu mesta, predefinovanie jeho profilu a etablovanie sa v európskom kontexte.
Viac informácií na www.zilina2026.eu
Európske hlavné mesto kultúry je jednou z najznámejších a najdlhšie trvajúcich iniciatív Európskej únie v oblasti kultúry s cieľom predstaviť rozmanitosť európskych kultúr a podporiť kultúrnu spoluprácu v Európe. Tento unikátny projekt s typickým rozpočtom na úrovni desiatok miliónov Eur je na Slovensku realizovaný len po druhý krát, prvé slovenské mesto s titulom sú Košice z roku 2013. Získanie titulu Európske hlavné mesto kultúry neznamená len predstavenie umenia na celoročnom festivale v roku 2026, ale ide o zásadnú transformáciu mesta, predefinovanie jeho profilu a etablovanie sa v európskom kontexte.
Viac informácií na www.zilina2026.eu
Počet zamestnancov
1 zamestnanec
ID: 3261105
Megjelentetés dátuma: 10.6.2019
2019-06-10
Régió: Žilina Pozíció: Marketingový manažér, Marketingový pracovník, Marketingový špecialista, PR manažér Cég: Malá Fatra
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 800 EUR/mesiac800 €