Pracovník kontrolingu misií / Field Financial Controller

MAGNA, občianske združenie

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmienky (brutto)
od 1.600 do 2.140 EUR (brutto) v závislosti od skúseností.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Miesto výkonu práce: Praha alebo Bratislava, s príležitostným cestovaním do terénu.
Status: Zamestnanec so zmluvou na dobu neurčitú.

Pracovník Kontrolingu Misií / Field Financial Controller je zodpovedný za dobré riadenie programov a misií, najmä ich administratívneho a finančného fungovania. Vykonáva svoje úlohy pod vedením riaditeľa operácií s funkčným prepojením s manažérom financií a účtovníctva a v úzkej spolupráci s misiami v zahraničí, ako aj s inými pracovníkmi ústredia.

Zoznam hlavných činností:
Garancia analytickej kvality účtovníctva a rešpektovanie účtovného cyklu
- Kontroluje účtovníctvo v spolupráci s Fin/HR koordinátorom misie a v spolupráci s účtovníkom
- Zabezpečuje súlad s mesačným cyklom (kalendár/odovzdanie dokumentov - súborov)
- Dohliada na analytické prípisy výdavkov pre misie, ktoré vzniknú na Slovensku a v ČR
- Prispieva k polročnému a ročnému zúčtovaniu
- Zaručuje riadenie rozpočtu misií
- Pripravuje analytické správy o vývoji rozpočtov a odhady ich ďalšieho vývoja na uľahčenie rozhodovania o zmluvách s donormi a o kapitálovom financovaní.

Kontrola aktualizácia alokačných tabuliek a ich súlad s monitorovaním rozpočtu
- Zabezpečuje súlad medzi monitorovaním rozpočtu a operačným vývojom programov v spolupráci s Desk managerom misií
- Predvída a obhajuje žiadosti o zmenu rozpočtu a / alebo prerozdelenie financií
- Zabezpečuje finančný aspekt programových stretnutí
- Zabezpečuje finančné a administratívne riadenie zmlúv (návrhy, správy, žiadosť o zmenu a doplnenie, žiadosť o platbu, uzatvorenie zmluvy a prípadné audity)

Kontrola a overenie rozpočtovej časti projektových návrhov
- Kontroluje a overuje rozpočtovú časť priebežných a záverečných správ projektov
- Zabezpečuje finančné uzavretie projektu (otázky darcov / posledné splátky / audit)

Ďalšie povinnosti
- Ovláda potreby a cashflow na misiách
- Vykonáva funkčný dohľad nad Fin/HR koordinátorom na misii prostredníctvom validácie kandidátov počas prijímania zamestnancov, monitorovania práce misie, rozhovorov o výkonoch a hodnotiacich rozhovorov.
- Podieľa sa na aktualizácii a rozvoji riadiacich postupov a nástrojov a ako zástupca finančného riadenia v rámci priečnych (transversal) projektov
- Dohliada na Asistenta finančného administrátora v misii: prijíma a stanovuje ciele, zabezpečuje jeho odbornú prípravu, integráciu a zavádza systém postupného delegovania, vykonáva jeho hodnotenie.
- Podieľa sa na každoročnom plánovaní misií: overenie, validácia a následné sledovanie administratívnych príloh
- Podporuje a dohliada na misie a kontroluje administratívne postupy zavedené na misiách
- Odporúča a usmerňuje Fin/HR Koordinátorov na misiách, ktorí sa zúčastňujú na všeobecnom administratívnom riadení misie
- Vykonáva kontrolné misie v teréne s cieľom poskytovania finančnej a administratívnej podpory (zadanie TOR / správa o misii).
- Podporuje misie pri príprave a sledovaní auditov požadovaných miestnymi orgánmi v súvislosti s finančným riadením a oddelením vnútornej kontroly
- Podieľa sa na vypracovaní TOR vnútornej kontroly misií

Informácie o výberovom konaní

Kontakt
Záujemcovia môžu zaslať svoj životopis obsahujúci vzdelanie, kvalifikáciu, kontaktné číslo a príslušné dokumenty e-mailom na adresu

[email protected]

Predmet e-mailu MUSÍ znieť: "PRACOVNÍK KONTROLINGU MISIÍ". E-maily bez názvu pozície nebudú brané do úvahy.
Ďakujeme všetkým záujemcom za ich záujem, ale kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí sa dostanú do užšieho výberu. Uistite sa, že ste poskytli príslušné kontakty a 3 profesné referencie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomicke

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky
- Vysoká škola ekonomická alebo podobná, magisterský titul v oblasti manažmentu/financií, alebo podobný
- Skúsenosti z mimovládnych organizácií (alebo porovnateľných entít) v pozícii finančnej koordinácie a kontrolingu v tejto oblasti

Pozícia predpokladá dobré zvládnutie účtovníckych a riadiacich postupov, pochopenie pravidiel darcov, mimoriadne zodpovedná práca so zmyslom pre detail, vzťahy s rôznymi službami a vyslanými pracovníkmi v teréne,
- Pokročilé schopnosti pri práci s bežnými kancelárskymi programami (Word a Excel)
- Dobrá znalosť anglického jazyka (francúzsky jazyk výhodou)
- Znalosť účtovného softvéru SAGA je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

MAGNA je nezisková nezávislá medicínska humanitárna organizácia. Poskytujeme lekársku pomoc ľuďom postihnutým konfliktmi, epidémiami, katastrofami alebo nedostatočnou zdravotníckou starostlivosťou. Naše tímy tvoria zdravotníci, pracovníci logistiky a administratívy.
Zaoberáme sa náborom zdravotníckeho a nelekárskeho personálu, zbierame finančné prostriedky od súkromných darcovi aj inštitúcií a zvyšujeme povedomie verejnosti o ohrozených populáciách. Pomocou malej, ale vysoko angažovanej skupiny zamestnancov a dobrovoľníkov sme dosiahli úctyhodné výsledky. Liečime pacientov trpiacich širokou škálou chorôb a zdravotných potrieb (zdravie detí, podvýživa, sexuálne násilie, zdravie žien, duševné zdravie, HIV/AIDS, malária, cholera a iné choroby).
V súčasnosti máme otvorené misie v Južnom Sudáne, Demokratickej republike Kongo, Sýrii, Libanone, Iraku, Afganistane, Ukrajine a Kambodži. Od začiatku sme pracovali vo viac ako 15 krajinách v Ázii, Európe, Afrike a Amerike.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3619978  Megjelentetés dátuma: 21.3.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1.600 do 2.140 EUR (brutto) v závislosti od skúseností.