Vedúci referátu právnických osôb_ dani z nehnuteľností

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Blagoevova 9, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacod 1600 Eur – podľa skúseností, možnosť priznania aj osobného príplatku

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • riadenie a zodpovednosť za chod referátu 
  • zodpovednosť za správu miestnych daní podľa zák č. 563/2009 Z.z. o správe daní a zák. č. 582/2004 o miestnych daniach a o poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady
  • Zamestnanecké výhody, benefity

    • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
    • Možnosť profesijného a odborného rastu.
    • Ďalšie benefity:
      • pružný pracovný čas
      • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
      • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
      • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

    Informácie o výberovom konaní

    Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania
  • Motivačný list
  • Životopis
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania 
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Poznámka: Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov. 

    Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 1.7.2021

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Počet rokov praxe

    10

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • VŠ vzdelanie 2. stupňa
  • Odborná prax minimálne 10 rokov, prax v štátnej správe alebo samospráve výhodou.
  • Skúsenosť s tvorbou metodických pokynov a usmernení v štátnej alebo verejnej správe výhodou
  • Prax v oblasti riadenia projektov výhodou.
  • Znalosť legislatívy verejnej správy a samosprávy.
  • Bezúhonnosť.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie. Ovládanie PC na používateľskej úrovni.
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 4105778  Megjelentetés dátuma: 17.6.2021  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. Alapbér (bruttó): 1 600 EUR/mesiac