Projektový vedúci v projektovej kancelárii magistrátu

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac1 700 EUR/mes. - možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • vedenie najväčších projektov magistrátu na základe ich zadania v spolupráci s odbornými útvarmi magistrátu a externými subjektmi/ partnermi podľa ich obsahovej zodpovednosti v nasledovnom rozsahu činností projektového vedúceho:
    • inicializácia projektu,
    • plánovanie projektu a správa termínového plánu projektu,
    • vedenie projektového tímu zloženého z odborných útvarov magistrátu, organizácií mesta a externých partnerov a jeho rozvoj,
    • riadenie realizácie a dosahovania projektových výsledkov / výstupov podľa zadania projektu vrátane spolupráce pri procesoch verejného obstarávania, tvorbe zmlúv a pod.,
    • riadenie projektového rozpočtu,
    • reporting projektu voči riadiacemu výboru projektu, vedeniu mesta, mestským komisiám, MsR a MsZ,
    • manažment stakeholderov projektu,
    • manažment rizík projektu a s nimi súvisiace eskalácie v rámci projektového riadenia a projektových štruktúr
    • komunikácia projektu,
    • ukončenie projektu a odovzdanie výsledkov / výstupov projektu jeho zadávateľovi alebo správcovi,
    • zabezpečenie súladu projektových aktivít a rozpočtu so zmluvou a podmienkami financovania v prípade projektov financovaných z EŠIF / externých zdrojov,
  • spolupráca pri tvorbe, implementácii a optimalizácii projektovej metodiky pre všetky projekty magistrátu
  • spolupráca pri procese projektového lessons learned medzi jednotlivými projektovými vedúcimi a manažérmi
  • odborná spolupráca pri tvorbe a realizácii školení pre projektové riadenie magistrátu pre rôzne role v projektoch v podmienkach hlavného mesta projektové poradenstvo pre menšie projekty odborných útvarov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Koncepcia vedenia projektu vo forme Powerpointovej prezentácie (vedenie ľudí, výkonnostné hodnotenie, kľúčové riziká veľkých stavebných projektov, max. 3 snímky max. 3 min.) – zaslať spolu s požadovanými materiálmi, prezentácia počas pohovoru.

Poznámka:

Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 31. máj 2021

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomického, manažérskeho alebo technického zamerania

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického, manažérskeho alebo technického zamerania.
  • Minimálne 5 rokov odbornej praxe, prax vo verejnej správe vítaná.
  • Minimálne 3 roky praxe vo vedení ľudí, skúsenosť s laterálnym vedením vítaná.
  • Skúsenosť s projektovým riadením a projektovým manažmentom.
  • Prezentačné a komunikačné schopnosti.
  • Bezúhonnosť.
  • Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint a s plánovacími nástrojmi (napr. MS Project, Teams, Planner)
  • Ovládanie minimálne jedného cudzieho jazyka na komunikatívnej úrovni. Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4072998  Megjelentetés dátuma: 3.5.2021  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. Alapbér (bruttó): 1 700 EUR/mesiac