Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Výberové konanie na pozíciu: Vedúca/ vedúci Oddelenia dostupného bývania a pomoci ľuďom bez domova
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacod 1500,00 EUR/mes. Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
1 500 EUR/mesiacod 1500,00 EUR/mes. Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Riadenie, koordinácia a manažment pracovníčok a pracovníkov oddelenia.
- Spolupráca pri príprave koncepčných materiálov, analýz, hodnotiacich správ a výkazov v oblasti cieľových skupín oddelenia.
- Sledovanie a kontrola napĺňania harmonogramu zákonných povinností a aktivít zameraných na cieľové skupiny oddelenia.
- Zabezpečovanie realizácie projektov v súlade so schváleným harmonogramom plánovaných aktivít.
- Zabezpečovanie účelného a efektívneho vynakladania finančných prostriedkov z rozpočtu hlavného mesta v oblasti sociálnych služieb a sociálnej podpory a pomoci v predmetnej oblasti.
- Spolupráca pri príprave rozpočtu – príprava podkladov na rozpočtovanie potrebných finančných prostriedkov v predmetnej oblasti v rámci rozpočtu mesta, vypracovanie podkladov na rozpočty parciálnych služieb a projektov, vypracovanie plánu čerpania rozpočtov, sledovanie jeho plnenia. Plnenie ďalších úloh vyplývajúcich z aktuálnych potrieb SSV na základe pokynov priamych nadriadených.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
- Možnosť profesijného a odborného rastu.
- Ďalšie benefity:
- pružný pracovný čas
- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
- Životopis.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- Koncepcia vedenia oddelenia na rok 2021 vo forme Powerpointovej prezentácie (vedenie ľudí, vzdelávanie a rozvoj, výkonnostné hodnotenie max. 3 snímky max. 3 min.).
Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať iba vybraných uchádzačov.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 2.2.2021.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
výhodou je vzdelanie v humanitných alebo sociálnych vedách, v študijnom odbore sociálna práca, psychológia, pedagogika, andragogika, ekonómia a manažment,
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie prveho stupňa, výhodou je vzdelanie v humanitných alebo sociálnych vedách, v študijnom odbore sociálna práca, psychológia, pedagogika, andragogika, ekonómia a manažment,
- Pracovné skúsenosti najmenej 5 rokov,
- Prax v riadení min. 3 roky, prax v sociálnej oblasti min. 1 rok,
- Predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme,
- Všeobecný rozhľad a orientácia v sociálnej oblasti a inováciách v tejto oblasti,
- Odbornosť a legislatívny prehľad, príp. skúsenosť s jeho aplikáciou výhodou,
- Nevyhnutná znalosť alebo schopnosť zorientovania v zákone č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov
- Manažérske, komunikačné a osobnostné predpoklady na výkon funkcie, spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť, proaktívnosť, zanietenosť a dynamickosť pri plnení cieľov celého tímu, konštruktívnosť, schopnosť predvídať a efektívne riešiť problémové situácie, odhodlanie učiť sa nové informácie a postupy, flexibilita a schopnosť zvládať záťažové situácie, schopnosť analytického a koncepčného uvažovania, organizačné zručnosti; tímovosť a schopnosť spolupracovať, schopnosť motivovať kolegov a stmeľovať rozličných zástupcov komunít, schopnosť komunikovať s rôznymi cieľovými skupinami s empatiou a porozumením, diskrétnosť.
- Znalosť štátneho jazyka a znalosť anglického jazyka na základnej úrovni.
- Užívateľské ovládanie PC ( MS WORD, EXCEL, Internet atď.). Bezúhonnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4025317
Megjelentetés dátuma: 26.1.2021
2021-01-26
Régió: Bratislava Pozíció: Vedúci oddelenia Cég: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
Alapbér (bruttó): 1 500 EUR/mesiac