Výberové konanie na pozíciu: Vedúca/ vedúci Oddelenia dostupného bývania a pomoci ľuďom bez domova

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacod 1500,00 EUR/mes. Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Riadenie, koordinácia a manažment pracovníčok a pracovníkov oddelenia.
  • Spolupráca pri príprave koncepčných materiálov, analýz, hodnotiacich správ a výkazov v oblasti cieľových skupín oddelenia.
  • Sledovanie a kontrola napĺňania harmonogramu zákonných povinností a aktivít zameraných na cieľové skupiny oddelenia.
  • Zabezpečovanie realizácie projektov v súlade so schváleným harmonogramom plánovaných aktivít.
  • Zabezpečovanie účelného a efektívneho vynakladania finančných prostriedkov z rozpočtu hlavného mesta v oblasti sociálnych služieb a sociálnej podpory a pomoci v predmetnej oblasti.
  • Spolupráca pri príprave rozpočtu – príprava podkladov na rozpočtovanie potrebných finančných prostriedkov v predmetnej oblasti v rámci rozpočtu mesta, vypracovanie podkladov na rozpočty parciálnych služieb a projektov, vypracovanie plánu čerpania rozpočtov, sledovanie jeho plnenia. Plnenie ďalších úloh vyplývajúcich z aktuálnych potrieb SSV na základe pokynov priamych nadriadených.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Koncepcia vedenia oddelenia na rok 2021 vo forme Powerpointovej prezentácie (vedenie ľudí, vzdelávanie a rozvoj, výkonnostné hodnotenie max. 3 snímky max. 3 min.).

Poznámka:

Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať iba vybraných uchádzačov.

Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 2.2.2021.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

výhodou je vzdelanie v humanitných alebo sociálnych vedách, v študijnom odbore sociálna práca, psychológia, pedagogika, andragogika, ekonómia a manažment,

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie prveho stupňa, výhodou je vzdelanie v humanitných alebo sociálnych vedách, v študijnom odbore sociálna práca, psychológia, pedagogika, andragogika, ekonómia a manažment,
  • Pracovné skúsenosti najmenej 5 rokov,
  • Prax v riadení min. 3 roky, prax v sociálnej oblasti min. 1 rok,
  • Predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme,
  • Všeobecný rozhľad a orientácia v sociálnej oblasti a inováciách v tejto oblasti,
  • Odbornosť a legislatívny prehľad, príp. skúsenosť s jeho aplikáciou výhodou,
  • Nevyhnutná znalosť alebo schopnosť zorientovania v zákone č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov
  • Manažérske, komunikačné a osobnostné predpoklady na výkon funkcie, spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť, proaktívnosť, zanietenosť a dynamickosť pri plnení cieľov celého tímu, konštruktívnosť, schopnosť predvídať a efektívne riešiť problémové situácie,   odhodlanie učiť sa nové informácie a postupy, flexibilita a schopnosť zvládať záťažové situácie, schopnosť analytického a koncepčného uvažovania, organizačné zručnosti; tímovosť a schopnosť spolupracovať, schopnosť motivovať kolegov a stmeľovať rozličných zástupcov komunít, schopnosť komunikovať s rôznymi cieľovými skupinami s empatiou a porozumením, diskrétnosť.
  • Znalosť štátneho jazyka a znalosť anglického jazyka na základnej úrovni.
  • Užívateľské ovládanie PC ( MS WORD, EXCEL, Internet atď.). Bezúhonnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4025317  Megjelentetés dátuma: 26.1.2021  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. Alapbér (bruttó): 1 500 EUR/mesiac